Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "kleine vragen" topic - deel 40

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1058 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #58970 - "kleine vragen" topic - deel 40
Pagina 170 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 169, 170, 171 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 109299 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

XDr4g0nX 5-12-2009 0:35 Print reply

Posts: 3526
Heb op het moment jammer genoeg alleen 110 nog liggen, had laatst bij motoimport 110 en 115 besteld, maar ik kreeg 106 en 110 binnen
Niet erg leuk dus.

Dit bericht is gewijzigd door XDr4g0nX op 5-12-2009 om 1:05 uur.
 
Signature: [==||========] 20% complete
JantjeMB5 5-12-2009 10:49 Print reply

Posts: 374
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: XDr4g0nX
Heb op het moment jammer genoeg alleen 110 nog liggen, had laatst bij motoimport 110 en 115 besteld, maar ik kreeg 106 en 110 binnen
Niet erg leuk dus.

Dit bericht is gewijzigd door XDr4g0nX op 5-12-2009 om 1:05 uur.

ik heb nog 115 en 120 keihin ligge, krijg je zo als je postzegel betaald, ik ben er toch nix mee
inbox maar
 
Livin in the fast Lane - klein draai, frees of TIG-las werk, PM + bier
st.nyksterdriver 5-12-2009 12:33 Print reply
Posts: 3376
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JantjeMB5
[...]

ik heb nog 115 en 120 keihin ligge, krijg je zo als je postzegel betaald, ik ben er toch nix mee
inbox maar

de maten van mikuni en keihin verschillen wel he
 
Waballa 5-12-2009 12:33 Print reply

Posts: 259
De boegie van mijn Wallaroo is aan de ene kant donkergrijs/donkerbruin, en aan de andere kant bijna wit (heel licht bruin)
Is dit erg? Zijn mijn zuigerveren mischien versleten aan een kant?
Het lijkt ook wel of ik iets minder had ga, ik kom moeilijker (of niet) op de 70 (top) Maar dit kan ook komen omdat ik een kleiner maatje sproeier heb.
Ik heb 3 maanden geleden mijn kop aflaten draaien, ik heb nu een squish van 0.8mm

Verdere setup: Ori cilinder, gianelli pro 5, polini speedcontrol(6.6 gram), dmp koppeling.

 
st.nyksterdriver 5-12-2009 12:33 Print reply
Posts: 3376
nee de kant van de uitlaat poort is vaak meer verbrand dan de inlaat
 
JantjeMB5 5-12-2009 12:36 Print reply

Posts: 374
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: st.nyksterdriver
[...]

de maten van mikuni en keihin verschillen wel he

lees. ging over keihin dus
 
Livin in the fast Lane - klein draai, frees of TIG-las werk, PM + bier
tsxhunter 5-12-2009 12:37 Print reply

Posts: 9332
ik heb even een vraagje. heb al gezocht maar kon het niet vinden. wat is de lengte van een suzuki rm125 uit 1986 of zo. en de hoogte wil ik ook even weten. alvast bedankt
 
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder.
st.nyksterdriver 5-12-2009 12:40 Print reply
Posts: 3376
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxhunter
ik heb even een vraagje. heb al gezocht maar kon het niet vinden. wat is de lengte van een suzuki rm125 uit 1986 of zo. en de hoogte wil ik ook even weten. alvast bedankt

RM 125 1986
Overall Length: 2,135 mm (84.0 in)
Overall Width: 815 mm (32.1 in)
Overall Height: 1,250 mm (49.2 in)
Seat Height: 950 mm (37.4 in)
Ground Clearance: 360 mm (14.2 in)
Wheelbase: 1,440 mm (56.7 in)
Dry Weight: 88 kg (194 lbs)
Engine type: Water-cooled 124.8 cc single-cylinder 2-stroke, AETC/PC. 40 hp (29.5 kW).

not niet eens 5 min werk op google

Dit bericht is gewijzigd door st.nyksterdriver op 5-12-2009 om 12:41 uur.
 
tsxhunter 5-12-2009 12:42 Print reply

Posts: 9332
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: st.nyksterdriver
[...]

RM 125 1986
Overall Length: 2,135 mm (84.0 in)
Overall Width: 815 mm (32.1 in)
Overall Height: 1,250 mm (49.2 in)
Seat Height: 950 mm (37.4 in)
Ground Clearance: 360 mm (14.2 in)
Wheelbase: 1,440 mm (56.7 in)
Dry Weight: 88 kg (194 lbs)
Engine type: Water-cooled 124.8 cc single-cylinder 2-stroke, AETC/PC. 40 hp (29.5 kW).
afbeelding
not niet eens 5 min werk op google

Dit bericht is gewijzigd door st.nyksterdriver op 5-12-2009 om 12:41 uur.


bedankt, ik kreeg bij google maar 3 dingen, meer kon ie niet vinden. hartelijk bedankt

 
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder.
st.nyksterdriver 5-12-2009 12:43 Print reply
Posts: 3376
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxhunter
[...]


bedankt, ik kreeg bij google maar 3 dingen, meer kon ie niet vinden. hartelijk bedankt


ik typte suzuki rm 125 1986 length height

Dit bericht is gewijzigd door st.nyksterdriver op 5-12-2009 om 12:43 uur.
 
Rieju_Stefan 5-12-2009 12:58 Print reply

Posts: 1146
Bij de koppelingsplaten zitten ook van die ijzer kleurige ringen met 1 bobbel eraan zeg maar.
Maakt het uit waar die zitten? Of moeten die bobbels wat eruit steken bij al die ijzer kleurige ringen op verschillende plekken zitten?
 
kenny77 5-12-2009 13:03 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: StefanBooyink
Bij de koppelingsplaten zitten ook van die ijzer kleurige ringen met 1 bobbel eraan zeg maar.
Maakt het uit waar die zitten? Of moeten die bobbels wat eruit steken bij al die ijzer kleurige ringen op verschillende plekken zitten?


ik had ze toen allemaal op een lijn gezet.
 
shirioko 5-12-2009 13:23 Print reply

Posts: 2273
hoeveel toeren kan een gietijzeren 80cc zwarte top maximaal/veilig draaien?
ik ben de mijne nog aan het inrijden dus ik durf het nog niet te testen

Dit bericht is gewijzigd door shirioko op 5-12-2009 om 13:23 uur.
 
brommerrijdertje 5-12-2009 13:56 Print reply

Posts: 380
zijn de velgen van een suzuki tsx en een yamaha dt hetzelfde?
 
zo'n grote vuurbal jonge, BAM
st.nyksterdriver 5-12-2009 14:16 Print reply
Posts: 3376
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: brommerrijdertje
zijn de velgen van een suzuki tsx en een yamaha dt hetzelfde?

nee
 

Dit topic is 109299 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 170 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 169, 170, 171 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved