Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "kleine vragen" topic - deel 40

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1222 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #58970 - "kleine vragen" topic - deel 40
Pagina 167 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 166, 167, 168 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 109311 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Fabio 4-12-2009 11:43 Print reply

Posts: 1737
Zou je iets specifieker kunnen zijn??? Merk, type, bouwjaar, AC/LC?
 
Tobias Verhoef 4-12-2009 12:05 Print reply

Posts: 1832
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Fabio
Zou je iets specifieker kunnen zijn??? Merk, type, bouwjaar, AC/LC?


LC maar bouwjaar en merk maakt niet zo veel uit want ik heb de maten nodig voor een project dus ik hoef niet de precieze maten te hebben.
 
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....????
Niek de Wildt 4-12-2009 12:19 Print reply
Posts: 7168
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Coole
Het werd me aangeraden omdat ie anders nog wel eens best snel kan gaan roesten. Hij is gietijzer trouwens

Dit bericht is gewijzigd door Coole op 3-12-2009 om 22:47 uur.


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
gewoon in de hittebestendige verf zetten.


Ik denk dat hij de cilinder bedoeld als hij gewoon van zijn brommer af is en boven op zijn kamer staat.
Dan moet je de wand gewoon even insmeren met dikke olie/vettigheid.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: XDr4g0nX
[...]


In het Uiterlijk Forum en dan het Fotoshop Topic
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35917/last


Ik heb vandeweek een nieuwe carb gemonteerd, hiervoor had ik een 18mm Keihin en nu weer dezelfde.
Er zat eerst een sproeier 106 in en dat deed hij prima, maar nu heb ik dezelfde sproeier in deze carb gedaan en hier doet hij soms raar in.

Als ik bij mijn vorige carb vol gas gaf had hij alleen de laatste cm ofzo dat hij een bwwwooooaaaap geluid gaf, maar dat doet hij nu al vanaf halfgas.
Optrekken gaat wat langzamer dan met de vorige carb, en soms als ik in mijn 4e versnelling zit zakken uit het niets de toeren weg en kan ik pas weer op snelheid komen als ik eerst tot stilstand ben gekomen.

Ik denk zelf dat mijn sproeier te klein is, kan iemand dit bevestigen/ontkrachten?
En als het niet aan mijn sproeier ligt, wat kan het dan wel zijn?

Dit bericht is gewijzigd door XDr4g0nX op 4-12-2009 om 10:44 uur.


Als dezelfde gasnaald erin zit (op hetzelfde clipje ook) dan moet het wel hè...
gewoon afstellen dus.

Dit bericht is gewijzigd door Niek de Wildt op 4-12-2009 om 12:21 uur.
 
Rieju_Stefan 4-12-2009 15:17 Print reply

Posts: 1146
De bout wat in het gat bij de pijl hoort is bij mij afgeknapt, het stuk met draad zit er nog in en de kop is eraf. Er zat ook een klein gaatje met een veertje ofzo in.

Kan ik dit gat nu gewoon dichtmaken met iets? Of dient dit nog ergens voor?


 
Fabio 4-12-2009 15:20 Print reply

Posts: 1737
Een stomme gedachte(!) maar het zit er niet voor niks

Het dient dus wel degelijk ergens voor. Zoek een exploded view van je blok en je zal het zien. Mijn gok: schakelaar van de neutraalstand.
 
Rieju_Stefan 4-12-2009 15:36 Print reply

Posts: 1146
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Fabio
Een stomme gedachte(!) maar het zit er niet voor niks

Het dient dus wel degelijk ergens voor. Zoek een exploded view van je blok en je zal het zien. Mijn gok: schakelaar van de neutraalstand.

Ja ik denk ook wel dat het bij de standaard brommer toen voor iets diende, maar het is nu gewoon een crosser dus..

En ik wou anders dat gat met iets dichtmaken, maar er zat ook een heel klein gaatje in met een veertje?
 
.luuk 4-12-2009 15:52 Print reply

Posts: 1483
als het nergens voor dient, boor je 'm toch uit, tap je er draad in, kan je er een boutje in draaien
 
Drumsan 4-12-2009 16:56 Print reply

Posts: 1223
Hoi, mijn voorrem begint een beetje een raar geluidje te maken als ik rem. Blokjes zijn pas geleden vervangen en daarna goed ontlucht, en toen deden ze ook gewoon normaal.

En hoort het dat er nogal veel speling op de as van het voortandwiel van een AM6 blok zit?
 
Rieju_Stefan 4-12-2009 16:58 Print reply

Posts: 1146
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: .LUUK
als het nergens voor dient, boor je 'm toch uit, tap je er draad in, kan je er een boutje in draaien

Maar dan kan ik dat gat toch ook opvullen met iets dat hard word?
 
Rieju_Stefan 4-12-2009 17:00 Print reply

Posts: 1146
Ik wou mijn blok(yamaha dt80 watergekoeld) weer in elkaar zetten, en toen ik eronder keek zag ik dit ding liggen. Weet iemand wat dit is en waar dit hoort te zitten?



 
kroonenburg 4-12-2009 17:22 Print reply

Posts: 259
is er voor een rieju rr een 10 tands voortandwiel?

en wat is een goede laagtoerige uitlaat?
stuur maar naar me inbox

bvd
 
Royal Club 4-12-2009 17:25 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kroonenburg
is er voor een rieju rr een 10 tands voortandwiel?

en wat is een goede laagtoerige uitlaat?
stuur maar naar me inbox

bvd



http://www.josdijkma...d&productId=4854


 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
kroonenburg 4-12-2009 17:33 Print reply

Posts: 259
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]



http://www.josdijkma...d&productId=4854





okee bedankt, had al gezocht maar kon niet echt vinden
en een laagtoerige uitlaat?
 
popiv 4-12-2009 17:38 Print reply

Posts: 593
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rubbert
[...]



er zijn wel meer manieren om het waterstof en de zuurstof van elkaar te scheiden, onder hoge druk zou het misschien iets makkelijker kunnen gaan, maar een brommer/auto cilinder heeft daar never nooit een keer genoeg kracht voor, zal dus een andere verklaring voor moeten zijn.

maar zal wel iets helpen, want las hier laatst ook iets over dat ze echt water voor de carburateur aan de lucht toevoegden, maar op manier het zal helpen durf ik niet te zeggen


is het niet zo dat vochtige lucht meer uitzet als het warm wordt dan droge lucht?

dan heb je daar je verklaring
 
Smoking can reveal hidden lasertraps
kenny77 4-12-2009 17:48 Print reply

Posts: 29286
Weet iemand hoe groot de buiten diameter van een honda nsr schijfrem is?

Al vast bedankt.
 

Dit topic is 109311 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 167 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 166, 167, 168 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved