mestyle |
2-12-2009 19:36 |
Posts: 630 |
hoe soepel moet de krukas draaien nadat je het weer in mekaar heb gezet (met nieuwe lagers en keerring ?
|
|
|
|
Rieju_Stefan |
2-12-2009 19:38 |
 Posts: 1146 |
Ik denk gewoon zo soepel mogelijk zonder rare geluiden :P
|
|
|
|
Joel_koningslust |
2-12-2009 19:38 |
 Posts: 14514 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mestyle
hoe soepel moet de krukas draaien nadat je het weer in mekaar heb gezet (met nieuwe lagers en keerring ?
ramvast en dan een beetje losser
hoe moet iemand je hier een gevoel leren zonder dat je het zelf kan ervaren?
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
mestyle |
2-12-2009 19:39 |
Posts: 630 |
nou ik vond hem vrij stroef gaan maar kan dat gewoon komen omdat die nieuwe keerringen er wat vaster omheen zitten ??
|
|
|
|
Joel_koningslust |
2-12-2009 19:40 |
 Posts: 14514 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mestyle
nou ik vond hem vrij stroef gaan maar kan dat gewoon komen omdat die nieuwe keerringen er wat vaster omheen zitten ??
door de keeringen zal het inderdaad ietsjes strakker gaan... heb je de krukas wel geshimmed?
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
mestyle |
2-12-2009 19:42 |
Posts: 630 |
wtf is geshimmed ofso
|
|
|
|
Joel_koningslust |
2-12-2009 19:42 |
 Posts: 14514 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mestyle
wtf is geshimmed ofso
krukas precies in het midden zetten
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
mestyle |
2-12-2009 19:44 |
Posts: 630 |
hoe doe je dat kreeg laatst te horen even met rubber hamer aan te kant waar die stroef zit slaan ofso ?
|
|
|
|
Joel_koningslust |
2-12-2009 19:45 |
 Posts: 14514 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mestyle
hoe doe je dat kreeg laatst te horen even met rubber hamer aan te kant waar die stroef zit slaan ofso ?
ja, en dan dmv voelermaatjes meten of hij in het midden zit
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
mestyle |
2-12-2009 19:45 |
Posts: 630 |
en hoe meet je dat dan ??
|
|
|
|
Joel_koningslust |
2-12-2009 19:46 |
 Posts: 14514 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mestyle
en hoe meet je dat dan ??
wat dacht je van die voelermaatjes ertussen steken. en dan kijken naar een maat die er aan bijde kanten precies tussen gaat
Dit bericht is gewijzigd door Joel_koningslust op 2-12-2009 om 19:46 uur.
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
mestyle |
2-12-2009 19:46 |
Posts: 630 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]
hoe meet je dan of die precies in het midden zit ??
|
|
|
|
mestyle |
2-12-2009 19:47 |
Posts: 630 |
ok dan weet ik voldoende
moet ik die tussen lager doen ??
|
|
|
|
Joel_koningslust |
2-12-2009 19:49 |
 Posts: 14514 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mestyle
ok dan weet ik voldoende
moet ik die tussen lager doen ??
tussen krukaswang en carter... maargoed, als je nog meer vragen hebt stel ik voor je blok naar iemand te brengen die het wel snapt want dit schiet niet op
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
mestyle |
2-12-2009 20:12 |
Posts: 630 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]
tussen krukaswang en carter... maargoed, als je nog meer vragen hebt stel ik voor je blok naar iemand te brengen die het wel snapt want dit schiet niet op
heb het gelijk gedaan en draait nu een stuk soepeler
.
bedankt he
|
|
|
|