Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "kleine vragen" topic - deel 40

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 552 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #58970 - "kleine vragen" topic - deel 40
Pagina 140 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 139, 140, 141 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 109413 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

TECstar 26-11-2009 21:06 Print reply

Posts: 4664
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: topmen101
hallo, even een klein vraagje.

ik heb vandaag een stoepje geramd met mijn brommer
nu heb ik een deukje in mijn uitlaat.. mijn vraag is
nu of dit kwaad kan i.v.m prestatie verlies. Het betreft hier
een deuk helemaal onder in.. weet niet hoe je dat noemt. het gedeelte wat het dichtst bij de grond zit zeg maar en de omtrek is ongeveer 2 à 3 cm en is een halve cm ongeveer ingedeukt.. hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen.

alvast bedankt

edit: het gaat om deze plek
afbeelding

Dit bericht is gewijzigd door topmen101 op 26-11-2009 om 21:01 uur.


als je gaat banken heb je miss verschil
maar merkbaar verschil zul je niet hebben
 
briljant ppl drive briljant machines, thats y House drives Honda
topmen101 26-11-2009 21:07 Print reply

Posts: 461
hmm okej bedankt.. zolang ik maar geen problemen
krijg met rijden :p dan vindt ik het wel best..
 
in a dictatorship, people suffer without complaining. In a democracy, people complain without suffering!
honda wallaroo 26-11-2009 21:12 Print reply

Posts: 973
ik wil mijn cdi gaan ontgrenzen van mijn wallaroo
nu eb ik een oud topic gevonden en staat dat het beter rijd, maar geeft het echt veel meer power? en alleen maar een hogere top of ook met optrekken?
 
honda wallaroo 26-11-2009 21:12 Print reply

Posts: 973
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda wallaroo
ik wil mijn cdi gaan ontgrenzen van mijn wallaroo
nu eb ik een oud topic gevonden en staat dat het beter rijd, maar geeft het echt veel meer power? en alleen maar een hogere top of ook met optrekken?


dit is het topic:http://www.brommerforum.nl/faq/artikel/158
 
thunderbird - Forum en Sales Moderator 26-11-2009 21:30 Print reply

Posts: 7728
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda wallaroo
[...]


dit is het topic:http://www.brommerforum.nl/faq/artikel/158

wat dacht je van het edit-knopje? hier heb ik je al vaker op gewezen, blijf dat niet zeggen. pp dus.
 
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé!
honda wallaroo 26-11-2009 21:34 Print reply

Posts: 973
ja sorry ik twijfel altijd tusen die 2 en koos nu de verkeerde
maar zou ontgerzen veel werken?
en wat zou ik nog meer kunnen doen om hem harder te laten trekken?
 
Freddy-fish 26-11-2009 22:10 Print reply

Posts: 2129
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda wallaroo
ja sorry ik twijfel altijd tusen die 2 en koos nu de verkeerde
maar zou ontgerzen veel werken?
en wat zou ik nog meer kunnen doen om hem harder te laten trekken?


nixte sorry, je ken het godver zien man, je ziet tog
Quote:
staan

 
Brommerforum ingeruild voor motorforum :)
koekie - Administrator 26-11-2009 22:38 Print reply

Posts: 12588
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Fedor-tzr
[...]


nixte sorry, je ken het godver zien man, je ziet tog
Quote:
staan




Voor jou een notitie voor je ontzettend nutteloze en lompe reactie.
 
Haaks de hoek om!
RS2Racer91 26-11-2009 23:30 Print reply

Posts: 1540
waardoor word blokolie grijs?
kvs?
of is het gewoon omdat het wat ouder wordt??

en las het kvs is elke keerring is dat dan?, van de waterpomp??

gaat om een nieuw derbi blok
 
XDr4g0nX 27-11-2009 0:29 Print reply

Posts: 3526
Blokolie wordt idd grijs door koelvloeistof,
maar welke keering het is duft ik niet met zekerheid te zeggen.
Volgens mij idd wel die van de waterpomp.
 
Signature: [==||========] 20% complete
mestyle 27-11-2009 7:07 Print reply
Posts: 630
hoeft niet koelvloeistof te weze had ik ook bij me luchtgekoelde blok maar bij jou denk ik wel aan die van de watepomp
 
shirioko 27-11-2009 15:33 Print reply

Posts: 2273
op mijn cilinder staat dit merkje:

wat voor cilinder is dit?
het gaat om een 50cc cilinder voor Minarelli AM6 die geen moeite heeft met 12-13k RPM
alvast bedankt
 
Royal Club 27-11-2009 15:37 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda wallaroo
ja sorry ik twijfel altijd tusen die 2 en koos nu de verkeerde
maar zou ontgerzen veel werken?
en wat zou ik nog meer kunnen doen om hem harder te laten trekken?


gebruik de search nou lekker een keer man. je vraagt voor elk schroefje aandraaien hier om hulp en elke week vraag je het opnieuw. wat is jouw probleem?
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Niek de Wildt 27-11-2009 15:56 Print reply
Posts: 7168
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: shirioko
op mijn cilinder staat dit merkje:
afbeelding
wat voor cilinder is dit?
het gaat om een 50cc cilinder voor Minarelli AM6 die geen moeite heeft met 12-13k RPM
alvast bedankt


Airsal?

 
honda wallaroo 27-11-2009 16:45 Print reply

Posts: 973
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]

je vraagt voor elk schroefje aandraaien hier om hulp en elke week vraag je het opnieuw. wat is jouw probleem?


ik gebruik die search elke keer maar er staat niks
het gaat niet eens om een schroefje! en wat dan nog als ik iets wil vragen krijg ik NOOIT een fatsoenlijk antwoord waar ik het ook vraag!
vraagt iemand anders hetzelfde het dan krijgt die wel normaal antwoord!!
 

Dit topic is 109413 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 140 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 139, 140, 141 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved