Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "kleine vragen" topic - deel 40

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 893 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #58970 - "kleine vragen" topic - deel 40
Pagina 14 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 109234 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

ChielTZR 10-10-2009 17:22 Print reply

Posts: 6016
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Paul_Met_Puch
Hoe duur is een goed kettingslot voor een Puch Maxi.
Dan bedoel ik echt een goed slot, dus eentje die je bijna niet kan slopen.
En hoe kun je hem dan het best vastmaken? Door de achterbrug of aan een paal oid?


ยค45 heb je een ART 4 gekeurd slot, een van de betere dus!
 
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
noobxxl 10-10-2009 17:23 Print reply
Posts: 117
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Paul_Met_Puch
Hoe duur is een goed kettingslot voor een Puch Maxi.
Dan bedoel ik echt een goed slot, dus eentje die je bijna niet kan slopen.
En hoe kun je hem dan het best vastmaken? Door de achterbrug of aan een paal oid?


goed art 4 slot is rond de 60 euro.

Dit bericht is gewijzigd door noobxxl op 10-10-2009 om 17:23 uur.
 
Paul de Salmiakbal 10-10-2009 17:31 Print reply

Posts: 5285
Ok bedankt.
En stel ik zou een van deze nemen(http://www.scooter-city.nl/Kettingsloten)
Welke zou dan tegen een betonschaar, slijptol etc kunnen. Moet ik dan een van die duurdere nemen van over de 150 euro of is die bovenste van 80 ook al genoeg?
 
munveq 10-10-2009 17:50 Print reply

Posts: 159
heej, ik was ff aan het kijken naar de stroomschema van de mtx-sh, en toen dacht ik te zien dat wanneer het kontaktslot op uit staat er verbinding wordt gemaakt met 2 punten die naar de cdi gaan.
Klopt dit, en zou je de brommer dus eigenlijk kunnen starten zodra je de draden doorknipt, of lees ik het schema verkeerd uit?


 
Prove me wrong!
shirioko 10-10-2009 17:56 Print reply

Posts: 2273
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: munveq
heej, ik was ff aan het kijken naar de stroomschema van de mtx-sh, en toen dacht ik te zien dat wanneer het kontaktslot op uit staat er verbinding wordt gemaakt met 2 punten die naar de cdi gaan.
Klopt dit, en zou je de brommer dus eigenlijk kunnen starten zodra je de draden doorknipt, of lees ik het schema verkeerd uit?
afbeelding


klopt, als die 2 draden open zijn start ie en zodra je die 2 draden sluit valt ie uit
 
ChielTZR 10-10-2009 17:57 Print reply

Posts: 6016
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Paul_Met_Puch
Ok bedankt.
En stel ik zou een van deze nemen(http://www.scooter-city.nl/Kettingsloten)
Welke zou dan tegen een betonschaar, slijptol etc kunnen. Moet ik dan een van die duurdere nemen van over de 150 euro of is die bovenste van 80 ook al genoeg?


http://www.slotenonl...ing-100cm-p-142.html

art voor 45 eurotjes.
 
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
WestlandMB 10-10-2009 17:58 Print reply

Posts: 1338
ikk ben nog beig met me puch project en heb nu een cilinder, carb, spruitstuk, uitlaat, stervelg gekocht voor 30 euro totaal.

de cilinder wat volgens de eigenaar een puch NM nieuw model denk dus, er staat ook 40 op een van de koelribben volgens hem ging die hooguit 50, iemand meer bekend over deze cilinder? is het een slome of wat dan ook?
 
Micha.L 10-10-2009 18:59 Print reply

Posts: 535
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kawasaki Ar50
ikk ben nog beig met me puch project en heb nu een cilinder, carb, spruitstuk, uitlaat, stervelg gekocht voor 30 euro totaal.

de cilinder wat volgens de eigenaar een puch NM nieuw model denk dus, er staat ook 40 op een van de koelribben volgens hem ging die hooguit 50, iemand meer bekend over deze cilinder? is het een slome of wat dan ook?



Post anders ff een fotootje
 
crossgek - Forum en Sales Moderator 10-10-2009 22:39 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Paul_Met_Puch
Ok bedankt.
En stel ik zou een van deze nemen(http://www.scooter-city.nl/Kettingsloten)
Welke zou dan tegen een betonschaar, slijptol etc kunnen. Moet ik dan een van die duurdere nemen van over de 150 euro of is die bovenste van 80 ook al genoeg?


een slot van 150+ euro voor een puch
een gejatte puch is dat niet waard , straks jatten ze je kettingslot en laten ze je brommer liggen
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
edward-mb 11-10-2009 12:48 Print reply
Posts: 144
hey,

ik wil mijn honda mb opvoeren

mijn setup is nu:

70cc
13 mm carb.
luhao snel uitlaat

wat zouden jullie als eerste daar aan veranderen?
de uitlaat of de carberateur?
 
ChielTZR 11-10-2009 12:54 Print reply

Posts: 6016
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: edward-mb
hey,

ik wil mijn honda mb opvoeren

mijn setup is nu:

70cc
13 mm carb.
luhao snel uitlaat

wat zouden jullie als eerste daar aan veranderen?
de uitlaat of de carberateur?


Carb, een 13 mm voor 70cc is wel erg krap
 
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
Makrolon 11-10-2009 13:54 Print reply

Posts: 6733
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Paul_Met_Puch
Ok bedankt.
En stel ik zou een van deze nemen(http://www.scooter-city.nl/Kettingsloten)
Welke zou dan tegen een betonschaar, slijptol etc kunnen. Moet ik dan een van die duurdere nemen van over de 150 euro of is die bovenste van 80 ook al genoeg?

Geeneen kan tegen een betonschaar/slijptol. Al die sloten heeft een geoefent iemand ruim binnen 5 minuten open.
 
KTM 525 EXC Supermoto
hond mb 11-10-2009 14:35 Print reply

Posts: 528
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: edward-mb
hey,

ik wil mijn honda mb opvoeren

mijn setup is nu:

70cc
13 mm carb.
luhao snel uitlaat

wat zouden jullie als eerste daar aan veranderen?
de uitlaat of de carberateur?


wat voor 70 cc heb je eronder?
bij een 70 import heeft het niet zo veel zin om een andere uitlaat te monteren, die lopen meestal met een luhao of techno het beste
snelle uitlaat is meestal voor hoge toeren en die berijken die cilinders niet.

als je snelle 70cc hebt kun je een andere uitlaat poberen, maar ik had eerst een grotere carburateur genomen.
je hebt variatie van orgineel tot ongeveer 24.
als je het een beetje beschijden wil houden en dus niet echt veel slijtage wil zou ik voor een orginele 18mm gaan. Deze lopen over het algemeen heel goed en zuipen ook niet zo veel.
 
perryjong 11-10-2009 16:00 Print reply

Posts: 325
ik krijg mijn vlieg wiel er niet af ookal is de moer er af.
hoe kan ik het nou makkelijk er uit krijgen?
het is een mb 8

Dit bericht is gewijzigd door perryjong op 11-10-2009 om 16:03 uur.
 
shirioko 11-10-2009 16:09 Print reply

Posts: 2273
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: perryjong
ik krijg mijn vlieg wiel er niet af ookal is de moer er af.
hoe kan ik het nou makkelijk er uit krijgen?
het is een mb 8

Dit bericht is gewijzigd door perryjong op 11-10-2009 om 16:03 uur.

je vliegwiel zit vastgeklemd op je krukas en hij zit ook vast met magnetische kracht. Je moet een vliegwieltrekker gebruiken (makkelijke manier) of als je die niet hebt moet je een poelietrekker gebruiken. Ik geef je iig weinig kans om hem los te krijgen met je blote handen of met een paar schroevendraaiers of hamerslagen
 

Dit topic is 109234 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 14 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved