Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "kleine vragen" topic - deel 40

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 858 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #58970 - "kleine vragen" topic - deel 40
Pagina 134 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 133, 134, 135 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 109423 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

2SLOW4ME 24-11-2009 13:04 Print reply

Posts: 1944
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Knipperlicht
Mijn gpr rijd bij droog weer gewoon prima..

Maar als het regent wil het hok nog wel eens uitvallen als ik stil sta, en onder het rijden hapert/stottert hij nogal.

Weet iemand waardoor dit door zou komen?


Ik heb bij mn gpr zo'n kastje om de bobine gebeunt, en sindsdien heb ik daar geen last meer van. daarvoor had ik het ook altijd, kut stationair lopen en tijdens het rijden niet boven de 10500tpm ong.



Olaf zij nadat ik dit er op gebeunt had dat ik hem ook gewoon hoger in het frame had kunnen hangen ><. dus een beetje in de buurt van je accu zeg maar.

en evt kun je voor de ingang van je luchfilter box, daar achter je achterspatbord, nog wat beunen zodat al dat opspattende water niet in je box kan komen.. evt een nieuw filter element ofzo, of gewoon ff schoonmaken.
 
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do..
lexyver 24-11-2009 14:01 Print reply
Posts: 553
hee,

Heb ff een tip voor iedereen met een kuipruit!!!
heb op ebay een rs kuipruit donkerzwart gekocht, in totaal met verzendkosten 16-18 euro , net binnen helemaal mooi...
duurde ongeveer 1 maand en was top ingepakt.
Zoek op eBay: T1concepts
hoop dat jullie er wat aan hebben
 
Group B rally, Some say it's just rally, I say is pornography!
mestyle 24-11-2009 14:39 Print reply
Posts: 630
Ozz 24-11-2009 15:18 Print reply

Posts: 1259
Hallo,

Ik heb een poos geleden een paar motoren gezien met een bepaalde paint die ik erg ver vind.

Ze waren in verschillende edities maar ik weet niet meer waar ze stonden en weet het merk ook niet meer.

Wil het graag weten ivm spuiten van brommer.

Ik weet er nog 1, die was Goud/zwart met een Ster in de puntkuip. Hij stond er niet in zijn geheel op maar voor +- driekwart.

Weet iemand nog waar die stonden of welk merk het was?

Alvast bedankt.

Ozz
 
They Wanna Kill Rock and Roll Because they know it's make us Horny, man!!!!
Rs Dude. 24-11-2009 15:36 Print reply

Posts: 1426
Hallo,

Hoe kan je het beste een gas reactie verhogen? Want de mijne is een beetje traag.

Danny
 
rik hulkenberg 24-11-2009 15:38 Print reply

Posts: 10029
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Rs Dude.
Hallo,

Hoe kan je het beste een gas reactie verhogen? Want de mijne is een beetje traag.

Danny

carbonnen membraam
afstand tussen carberateur en cilinder verkleinen

hpi ontsteking maar dat lijkt me een beetje overbodig
 
jellenijhof 24-11-2009 15:40 Print reply

Posts: 170
een DR70 is niet verkrijgbaar voor nieuwe blok van derbi toch, wat voor cilinder is dan vergelijkbaar met deze?
wel een laagtoerige
 
Tobias Verhoef 24-11-2009 15:52 Print reply

Posts: 1832
Ik ga vanmiddag nieuwe ketting bestellen voor mn MTX-sh

maar hoe lang moet hij zijn is 140 lang zat?
 
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....????
kenny77 24-11-2009 15:55 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tobias Verhoef
Ik ga vanmiddag nieuwe ketting bestellen voor mn MTX-sh

maar hoe lang moet hij zijn is 140 lang zat?


Volgens mij is normaal iets van 128 schakels? (kan het ook mis hebben , maar zoiets ligt me bij)
dus 140 moet wel voldoende zijn.
 
mestyle 24-11-2009 16:30 Print reply
Posts: 630
dit een goede doppendoos en is die site betrouwbaar

http://toolsonline.n...&products_id=604
 
TECstar 24-11-2009 16:43 Print reply

Posts: 4664
ik moet uit ontsteking nr1 de condensator halen om in ontsteking nr2 te doen

maar de kapotte kreeg ik er bijna niet uit (op begeven moment maar met hamertje eruit getikt) en daarbij is hij helemaal dood gegaan

maar mn andere condensator wil ik heel houden, hoe krijg ik hem eruit zonder hem kapot te maken?
 
briljant ppl drive briljant machines, thats y House drives Honda
Freddy-fish 24-11-2009 17:23 Print reply

Posts: 2129
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rik hulkenberg
[...]

carbonnen membraam
afstand tussen carberateur en cilinder verkleinen

hpi ontsteking maar dat lijkt me een beetje overbodig



dus alsk ik een carbon membraamtje in m'n tzr zet dan is de gasreactie merkbaar beter? moet je dan ook afstelle of niet?
 
Brommerforum ingeruild voor motorforum :)
Johann 24-11-2009 17:25 Print reply

Posts: 1273
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Fedor-tzr
[...]



dus alsk ik een carbon membraamtje in m'n tzr zet dan is de gasreactie merkbaar beter? moet je dan ook afstelle of niet?


Nee, is niet nodig. Wellicht je stationairschroef. Je kan de bougie er even uittrekken en de kleur kijken
 
Royal Club 24-11-2009 17:27 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Johann
[...]


Nee, is niet nodig. Wellicht je stationairschroef. Je kan de bougie er even uittrekken en de kleur kijken


als je allen je stationairschroef moet bijstellen volgens jou, wat heeft je bougie er dan in godsnaam mee te maken? en helemaal de kleur ervan.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Johann 24-11-2009 17:29 Print reply

Posts: 1273
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


als je allen je stationairschroef moet bijstellen volgens jou, wat heeft je bougie er dan in godsnaam mee te maken? en helemaal de kleur ervan.


Je hebt gelijk foutje
 

Dit topic is 109423 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 134 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 133, 134, 135 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved