Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "kleine vragen" topic - deel 40

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 525 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #58970 - "kleine vragen" topic - deel 40
Pagina 108 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 107, 108, 109 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 109495 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Maup 14-11-2009 19:06 Print reply

Posts: 4353
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: shirioko
ziet er idd uit als een elektrische choke
als je nieuwe carb een hand of kabelchoke heeft kan je deze er uit laten en gewoon dat gat dicht maken


oude carb had ook nog gewoon een handchoke, nieuwe ook dus ik denk dat we dit ding maar gewoon laten voor wat het is
 
Vertrouwen is goed, controle is beter.
Tobias Verhoef 14-11-2009 19:17 Print reply

Posts: 1832
Ik kan van iemand van bf een 50cc snel cilinder kopen voor een MTX-sh lc + kop voor 50 euro. Hij moet wel gehoond worden.

Maar ik vraag me af is het echt een snelle cilinder?
Ik heb de zoek gebruikt en er zijn volgens mij 3 soorten snelle 50cc cilinders.

-GT4
-GT4/nogwat
-Belgische

Volgens die jongen is het de Belgische.

Hier zijn foto's wat denken jullie ervan.








 
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....????
tosser 14-11-2009 19:53 Print reply
Posts: 393
hallo,

ik heb een tsx. maar telkens als de benzine bijna op is dan valt ie uit. ik rijd dan volgas en dan opeens is het of ie geen benzine meer krijgt. dan moet ik 10 min wachten en dan doet ie het weer. dan na 300 meter is het hetzelfde verhaal,

wat kan het zijn?
benzine kraan vies?
 
-simon- 14-11-2009 19:56 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tobias Verhoef
Ik kan van iemand van bf een 50cc snel cilinder kopen voor een MTX-sh lc + kop voor 50 euro. Hij moet wel gehoond worden.

Maar ik vraag me af is het echt een snelle cilinder?
Ik heb de zoek gebruikt en er zijn volgens mij 3 soorten snelle 50cc cilinders.

-GT4
-GT4/nogwat
-Belgische

Volgens die jongen is het de Belgische.

Hier zijn foto's wat denken jullie ervan.

afbeelding

afbeelding

afbeelding




die gt4 nogwat bedoel je denk ik de gt4/ge2 mee.
en de belgische is de ge3.
vraag hem even foto's van de zijkanten van het membraanhuis, daar staat het type op.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
shirioko 14-11-2009 19:58 Print reply

Posts: 2273
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tosser
hallo,

ik heb een tsx. maar telkens als de benzine bijna op is dan valt ie uit. ik rijd dan volgas en dan opeens is het of ie geen benzine meer krijgt. dan moet ik 10 min wachten en dan doet ie het weer. dan na 300 meter is het hetzelfde verhaal,

wat kan het zijn?
benzine kraan vies?

als het geen warmlopen is...
wss zit er ergens een scherpe bocht in je benzineslang. Haal ff de slang van je carburateur, hou er een bakje onder, draai je kraantje open en kijk hoe snel de benzine er uit stroomt. Als er bijna niks uit komt is wss je slang of je benzinefilter of je kraantje verstopt
 
Maup 14-11-2009 23:17 Print reply

Posts: 4353
Vandaag nieuwe setup op tzr gezet, dr80 cilinder. Net gingen we een proefrondje rijden en bleek al gauw dat de cilinder veel te warm werd. (lampje ging ook branden)
Hij kreeg geen koelvloeistof in zijn cilinder en radiateur. De koelvloeistoftank was wel helemaal gevuld.

Wat zou hier de oorzaak van kunnen zijn?

Er zit ook een bout in de cilinderkop, waar dient deze voor?
 
Vertrouwen is goed, controle is beter.
Royal Club 14-11-2009 23:18 Print reply

Posts: 60390
thermostaat er in? zo ja eruit halen en systeem goed ontluchten.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Maup 14-11-2009 23:24 Print reply

Posts: 4353
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
thermostaat er in? zo ja eruit halen en systeem goed ontluchten.


Moet dat ontluchten met die bout in de cilinderkop?
De pomp pompde helemaal geen kvs rond, hoe kan je hem dan ontluchten?
 
Vertrouwen is goed, controle is beter.
Royal Club 14-11-2009 23:26 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: maup
[...]


Moet dat ontluchten met die bout in de cilinderkop?
De pomp pompde helemaal geen kvs rond, hoe kan je hem dan ontluchten?


heel simpel. dop van radiateur eraf draaien, vloeistof erin, knijpen in de slangen. dan ff starten en minuutje zonder dop laten draaien, eventueel bijvullen en daarna sluiten.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Maup 15-11-2009 8:42 Print reply

Posts: 4353
kvs probleem is opgelost, maar nu zitten we met het volgende probleem...
als je met deo controleert op valse lucht en je spuit daar ong bij de cilinder dan valt die uit
nu hebben we al de cilinder en spruitstuk en membraan deraf gehaald en terug geplaatst met vloeibaare pakking (en ook nog de echte papieren pakking), maar het probleem is der nogsteeds...

Iemand enig idee wat hier aan de hand is?

Hij maakt ook een of andere vage piep als je hem uit of aan zet...

Dit bericht is gewijzigd door maup op 15-11-2009 om 8:43 uur.
 
Vertrouwen is goed, controle is beter.
Tobias Verhoef 15-11-2009 9:23 Print reply

Posts: 1832
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -simon-
[...]


die gt4 nogwat bedoel je denk ik de gt4/ge2 mee.
en de belgische is de ge3.
vraag hem even foto's van de zijkanten van het membraanhuis, daar staat het type op.


Hier is de foto



dus volgens mij gaat het om de gt4/ge2 cilinder
 
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....????
tosser 15-11-2009 10:44 Print reply
Posts: 393
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: shirioko
[...]

als het geen warmlopen is...
wss zit er ergens een scherpe bocht in je benzineslang. Haal ff de slang van je carburateur, hou er een bakje onder, draai je kraantje open en kijk hoe snel de benzine er uit stroomt. Als er bijna niks uit komt is wss je slang of je benzinefilter of je kraantje verstopt



ik heb het al sinds dat ik hem heb(2 weken ongeveer). elke keer als de benzine bijna op is.
het is geen warmloper want ik had de kop eraf gehaald en was niks te zien. hoonsporen enzo zaten er nog. maar als ik de benzine bijvul is het weg en doet ie het weer.
gister benzine kraantje, carburateur en filter schoongemaakt maar nog hetzelfde.
benzine slang is niks mis mee. die heb ik ook schoongeblazen.
is dit normaal met een tsx?

owja nog 1 vraag: hoeveel liter inhoud is een tank van een tsx?
 
jeroentjen13 15-11-2009 12:11 Print reply
Posts: 850
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tosser
[...]



ik heb het al sinds dat ik hem heb(2 weken ongeveer). elke keer als de benzine bijna op is.
het is geen warmloper want ik had de kop eraf gehaald en was niks te zien. hoonsporen enzo zaten er nog. maar als ik de benzine bijvul is het weg en doet ie het weer.
gister benzine kraantje, carburateur en filter schoongemaakt maar nog hetzelfde.
benzine slang is niks mis mee. die heb ik ook schoongeblazen.
is dit normaal met een tsx?

owja nog 1 vraag: hoeveel liter inhoud is een tank van een tsx?



je moet wel maken dat je altijd een paar liter in je tank hebt he
evt kraantje op reserve zetten (naar boven)
ik dacht dat er 7l in kon (ben ik niet zeker)
 
kenny77 15-11-2009 12:57 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tobias Verhoef
[...]


Hier is de foto

afbeelding

dus volgens mij gaat het om de gt4/ge2 cilinder


In het membraamhuis moet gt4 staan.

GE2 staat als het goed is ook op een duitse , maar die zijn niet zo snel.
Maar poorten wat erin zitten lijken me niet verkeerd.

Edit: een echte GT4 heeft het aan de buitenkant van het membraamhuis staan.

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 15-11-2009 om 12:58 uur.
 
Tobias Verhoef 15-11-2009 13:05 Print reply

Posts: 1832
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
[...]


In het membraamhuis moet gt4 staan.

GE2 staat als het goed is ook op een duitse , maar die zijn niet zo snel.
Maar poorten wat erin zitten lijken me niet verkeerd.

Edit: een echte GT4 heeft het aan de buitenkant van het membraamhuis staan.

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 15-11-2009 om 12:58 uur.



Volgens die jongen had hij veel vermogen en haalde om een mtx-sh met gemak de 85

Ik denk dat ik hem gewoon neem voor die prijs kan je hem altijd nog wat laten bewerken.
 
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....????

Dit topic is 109495 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 108 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 107, 108, 109 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved