dat is toch het eerste wat je meet? waarom is iedereen hier te lui geworden om zelf een klein beetje iets uit te zoeken...alles wordt maar meteen gevraagd met halve informatie.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: chieltl
Als je accu kapot is houdt het op. of hij is gewoon leeg omdat hij niet bijlaadt, een van de spoel(en) van de ontsteking moet dit doen.
bij MT enzo wil het nog wel eens heel raar werken als de accu (of zekering) het begeeft... en bij tsx werkt het ook weer raar met de accu, dus zo simpel als jij het zegt is ook weer niet zo....
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Martijn II
[...]
bij MT enzo wil het nog wel eens heel raar werken als de accu (of zekering) het begeeft... en bij tsx werkt het ook weer raar met de accu, dus zo simpel als jij het zegt is ook weer niet zo....
voltage geeft die 7 aan, hoort 12 te zijn. laat hem van de week wel even doormeten, bedankt.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Martijn II
[...]
bij MT enzo wil het nog wel eens heel raar werken als de accu (of zekering) het begeeft... en bij tsx werkt het ook weer raar met de accu, dus zo simpel als jij het zegt is ook weer niet zo....
als hij rijdt doet hij het wel, dus, dat betekent dat de opgewekte stroom direct wordt gebruikt voor lamp/toeter, aangezien dit niet altijd genoeg is, geeeft de toeter ook zon raar geluid.
correct me if im wrong!
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
Zet je accu een nachtje op de oplader.
Volgende dag moet die 12 a 13 volt zijn. Zoniet is je accu kapot.
Zowel zet je het weer op je brommer en start je de brommer.
Dan meet je weer de voltage van de accu en dan moet die 14 volt zijn. Zoniet dan laait je brommer je accu niet op.
Dit bericht is gewijzigd door -Viking op 3-10-2009 om 18:48 uur.