Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "Kleine vragen topic"- deel 39

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 843 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #57794 - "Kleine vragen topic"- deel 39
Pagina 75 van 217
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 74, 75, 76 ... 215, 216, 217Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 102022 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Yield 18-8-2009 18:15 Print reply
Posts: 279
-edit verkeerd gelezen

Dit bericht is gewijzigd door Yield op 18-8-2009 om 18:15 uur.
 
iphone torrent 13yo cam rip mp3 vevo vrijheid snel geld verdienen belasting ontwijken klacht geen bereik oplichter hulp gevraagd opzeggen valium
yionix 18-8-2009 18:17 Print reply
Posts: 307
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: chieltl
[...]


Nee (correct me if i'm wrong)


Ja dat dacht ik dus ook, maar als ik nu aan mn voortandwiel draai gaat mn cilinder mee omhoog, maar misschien heb ik iets verkeerd gedaan
 
bobboiten 18-8-2009 18:31 Print reply

Posts: 2771
Hey,

Ik heb een aprilia RS50 uit 2001 met de volgende setup:

Gilardoni 2 cilinder (bewerkt door BIET)
Standaard luchtfilter met home-made deksel
Gianelli uitlaat
14mm dellorto carb
12 - 47 twv

Ik wil me brommer NIET meer sneller laten lopen.

zijn er nog dingen die ik kan doen om hem tog lekkerder, soepeler en dergelijke te laten lopen?
 
Haal eruit wat erin zit | Live by the day & enjoy each one
dutschbird 18-8-2009 18:33 Print reply

Posts: 1760
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bobboiten
Hey,

Ik heb een aprilia RS50 uit 2001 met de volgende setup:

Gilardoni 2 cilinder (bewerkt door BIET)
Standaard luchtfilter met home-made deksel
Gianelli uitlaat
14mm dellorto carb
12 - 47 twv

Ik wil me brommer NIET meer sneller laten lopen.

zijn er nog dingen die ik kan doen om hem tog lekkerder, soepeler en dergelijke te laten lopen?



denk dat je alleen nog misschien een ander carb'je ken proberen omdat de rest van je setup toch al netjes is voor straatbrommer
 
http://speedbird12.myminicity.com/ Even kliken en je helpt me winnen:)
Joel_koningslust 18-8-2009 18:34 Print reply

Posts: 14514
die cilinder eraf pleuren
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
bobboiten 18-8-2009 18:36 Print reply

Posts: 2771
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: dutschbird
[...]



denk dat je alleen nog misschien een ander carb'je ken proberen omdat de rest van je setup toch al netjes is voor straatbrommer


van een carb gaat hij harder lopen
 
Haal eruit wat erin zit | Live by the day & enjoy each one
dutschbird 18-8-2009 18:37 Print reply

Posts: 1760
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bobboiten
[...]


van een carb gaat hij harder lopen



dat wel,, maar dan zou ik jou vraagstelling niet snappen. misschien dat je hem even beter kan uitleggen?
 
http://speedbird12.myminicity.com/ Even kliken en je helpt me winnen:)
thunderbird - Forum en Sales Moderator 18-8-2009 18:38 Print reply

Posts: 7728
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bobboiten
[...]


van een carb gaat hij harder lopen

zal nooit veel zijn, anders pas je toch gewoon je twv wat aan?
 
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé!
Joel_koningslust 18-8-2009 18:39 Print reply

Posts: 14514
om hem soepeler te laten lopen moet gewoon die cilinder eraf
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
bobboiten 18-8-2009 18:40 Print reply

Posts: 2771
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: thunderbird
[...]

zal nooit veel zijn, anders pas je toch gewoon je twv wat aan?


zit nu op top al op 10k toeren... ben bang dat als ik hem nog lichter vertand hij overtoeren gaat maken.

@dutschbird:

ik zat meer te denken aan ander membraam? beter spruitstuk...?
 
Haal eruit wat erin zit | Live by the day & enjoy each one
dutschbird 18-8-2009 18:43 Print reply

Posts: 1760
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bobboiten
[...]


zit nu op top al op 10k toeren... ben bang dat als ik hem nog lichter vertand hij overtoeren gaat maken.

@dutschbird:

ik zat meer te denken aan ander membraam? beter spruitstuk...?



ik zou je twv niet veranderen. sterker nog ik zou niks veranderen. want hij rijdt nu toch goed neem ik aan? nu ik er over denk je zou maby carbon klepper membraam kunnen kopen(als je die al niet hebt).
 
http://speedbird12.myminicity.com/ Even kliken en je helpt me winnen:)
Toettoet 18-8-2009 18:43 Print reply
Posts: 780
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bobboiten
[...]


zit nu op top al op 10k toeren... ben bang dat als ik hem nog lichter vertand hij overtoeren gaat maken.

@dutschbird:

ik zat meer te denken aan ander membraam? beter spruitstuk...?



10k is toch niet zo heel gek veel? Ik draai er 14k zie het probleem niet.

Ernaast zal hij met een carb harder trekken en misschien een kilometertje of 4 harder gaan, carb zorgt niet echt voor topsnelheid. Je zou die 4km extra kunnen compenseren door dus een lichter tandwiel verhouding te nemen.

En als die cilinder getuned is dan neem ik aan dat die instaat is om hoog toerental te draaien?

Ander membraan en spruitstuk zal ook voor meer vermogen zorgen en dus hogere topsnelheid
 
YZ50crosser 18-8-2009 18:46 Print reply

Posts: 2241
www.bxteamlg.tk
Gerard1793 18-8-2009 18:49 Print reply

Posts: 4006
Past een Honda MBX Spiegel ook op een Honda MT?
 
Derbi-Olaf: Als die lieve hondjes die ze altijd op dat toiletpapier printen mijn anus nu eens zouden schoonlikken had ik d'r tenminste wat aan!
yionix 18-8-2009 18:50 Print reply
Posts: 307
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: yionix
[...]


Ja dat dacht ik dus ook, maar als ik nu aan mn voortandwiel draai gaat mn cilinder mee omhoog, maar misschien heb ik iets verkeerd gedaan


Iemand?
 

Dit topic is 102022 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 75 van 217
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 74, 75, 76 ... 215, 216, 217Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved