ik heb altijd 80cc origineel honda mt8 gereden. met sproeier 110. dit liep prima. nou heb ik mijn cilinder laten honen+ een nieuwe zuiger laten aanmeten. nu rijdt ik met een twin-air. maar nu zit ik al op sproeier 130 en nog is hij wat aan de kleine kant. nou ben ik er zojuist achtergekomen dat de voetpakking een kleine lek heeft. kan dit de oorzaak zijn van 20 maten grotere sproeier? daarnaast loopt hij lang niet zo hard als hij altijd gedaan heeft. hij liep meestal rond de 85-90 en nu zon 70-75. is dit allemaal vanwege die voetpakking?
Quote:Oorspronkelijk gepost door: rabarber
ik heb altijd 80cc origineel honda mt8 gereden. met sproeier 110. dit liep prima. nou heb ik mijn cilinder laten honen+ een nieuwe zuiger laten aanmeten. nu rijdt ik met een twin-air. maar nu zit ik al op sproeier 130 en nog is hij wat aan de kleine kant. nou ben ik er zojuist achtergekomen dat de voetpakking een kleine lek heeft. kan dit de oorzaak zijn van 20 maten grotere sproeier? daarnaast loopt hij lang niet zo hard als hij altijd gedaan heeft. hij liep meestal rond de 85-90 en nu zon 70-75. is dit allemaal vanwege die voetpakking?
ik ben het vergeten
moet de pijl van je zuiger naar de uitlaat of naar de inlaat wijzen, dacht naar de uitlaat toch? xD het gaat hier trouwens over een derbi '01 ori zuiger en cilinder
Dit bericht is gewijzigd door brulaap op 3-8-2009 om 17:31 uur.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: RAYMONDDDD
Mijn boegie dop trilt telkens los van me boegie... Kan ik dit verhelpen of moet ik een compleet nieuwe dop kopen?
Quote:Oorspronkelijk gepost door: brulaap
ik ben het vergeten
moet de pijl van je zuiger naar de uitlaat of naar de inlaat wijzen, dacht naar de uitlaat toch? xD het gaat hier trouwens over een derbi '01 ori zuiger en cilinder
Dit bericht is gewijzigd door brulaap op 3-8-2009 om 17:31 uur.
ten 1ste; notitie voor kicken
ten 2e, dit had je makkelijk kunnen vinden door ff te zoeken..
pijl moet richting de uitlaat poort, tenzij anders aangegeven (dmv van IN oid)
ik moet NOG rijker qua sproeiermaat en ik heb op geen enkele manier valse lucht kunnen ontdekken, ook is de compressie goed, en zijn alle pakkingen nog nieuw.