Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "Kleine vragen topic"- deel 39

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 803 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #57794 - "Kleine vragen topic"- deel 39
Pagina 156 van 217
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 155, 156, 157 ... 215, 216, 217Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 102017 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

SebasOpWeg 16-9-2009 19:47 Print reply

Posts: 178
ik had denk ik valse lucht bij de carburateur van mijn yamaha dt50mx (deze was krom bij de aansluiting op het spruitstuk). Nou had ik nog een 20mm mikuni liggen en die erop gezet ipv de 16mm mikuni die erop zat, om te kijken of het aan de carb lag dat de brommer niet liep en of het echt valse lucht was. Nou doet ie het met de 20mm goed, hij trekt door en loopt. kan het zo zijn omdat de carburateur groter is dan de vorige dat ie goed loopt? (Dus dat ie eerst te weinig benzine kreeg met de 16mm) of zou hij ook goed lopen als ik er weer een 16 mm onder zet die wel goed is. Zou het dan aan de valse lucht gelegen hebben? want mij lijkt namelijk dat hij met een 20 mm (te)veel benzine krijgt en dus geen goede gasreactie zou hebben etc.

setup yamaha dt50mx:
50cc
20mm mikuni (op dit moment)
3kleps membraan
Proma uitlaat

bedankt
 
in de lucht
Tim-gpr99 16-9-2009 19:57 Print reply

Posts: 841
Moeten er dunne of dikke dellorto sproeiers in mn phva 14mm? Dus 5/6mm?
 
GPR50 '99 streetfightert
Niek de Wildt 16-9-2009 20:15 Print reply
Posts: 7168
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TimDapp
Moeten er dunne of dikke dellorto sproeiers in mn phva 14mm? Dus 5/6mm?


dik
 
Niek de Wildt 16-9-2009 20:27 Print reply
Posts: 7168
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: .LUUK
gooi alles maar online nu

Bestelnummer: 578
(Bestelnummer vemelden bij vooraf overmaken)
Gedetailleerde faktuur: ">Openen
Besteldatum: zaterdag, 12 september 2009

Bestelde artikelen:
1 x Temperatuur nippel - Peugeot Scooters (S6-4030ET03) = 5.75EUR
1 x Toerenteller - Temperatuurmeter - Witte verlichting en zelftest (KO-BA551W20) = 78.95EUR


Sub-Totaal: 84.70EUR
Nederlandse post (Kosten die in rekening worden gebracht voor verzending binnen Nederland.): 0.00EUR
: 13.52EUR
Totaal: 84.70EUR




--------------------------------------------------------------------------------



Faktuur adres

luuk van de weerd

nl, Netherlands Verzend adres

luuk van de weerd

nl, Netherlands

--------------------------------------------------------------------------------

Betaalwijze:

Vooruit betalen
Betaal aan:

XSH-Tuning
David Ricardostraat 13-1
7559 SH hengelo
Tel: 074-3490910
ABN amro 404579620
Email: verkoop@xsh-tuning.nl
kvk: 08124216
Btw nr: NL104263167B01

H/O XSH-TUNING
IBAN nummer NL10ABNA0404579620
BIC ABNANL2A

Uw bestelling wordt verzonden nadat de betaling bij ons binnen is.

Tel nmmr heb ik al een keer of 10 gebeld





Even googlen:

Quote:
Marco van XSH:
Ik stop alleen met de verkoopstand op SBO sprints idd

verkoop via shop blijft gewoon doorgaan, tunen zal wel een stuk minder worden!!



 
Maup 16-9-2009 20:52 Print reply

Posts: 4353
tot welke compressieverhouding kun je euro 95 gebruiken, of is dit niet zo te zeggen??

(als het kan met betrouwbare bron graag.)
 
Vertrouwen is goed, controle is beter.
ChielTZR 16-9-2009 20:57 Print reply

Posts: 6016
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: maup
tot welke compressieverhouding kun je euro 95 gebruiken, of is dit niet zo te zeggen??

(als het kan met betrouwbare bron graag.)


kun je volgens mij niet zo zeggen, heeft met mate van zelfontbranding te maken, verschilt dus per motor lijkt me.
 
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
Maup 16-9-2009 21:00 Print reply

Posts: 4353
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: chieltl
[...]


kun je volgens mij niet zo zeggen, heeft met mate van zelfontbranding te maken, verschilt dus per motor lijkt me.


owja das waar, zeker ook met de vorm van de kop enzo
 
Vertrouwen is goed, controle is beter.
mtx-motard 16-9-2009 21:00 Print reply

Posts: 14947
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: maup
tot welke compressieverhouding kun je euro 95 gebruiken, of is dit niet zo te zeggen??

(als het kan met betrouwbare bron graag.)

als je voor het echte geweld gaat zou ik gewoon shell v-power of soortgelijke gebruiken. die paar cent maakt ook niet uit.
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
.luuk 16-9-2009 21:02 Print reply

Posts: 1483
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Niek de Wildt
[...]


Even googlen:

[...]








hah heb de afgelopen paar uur niet anders gedaan.

ook staat er op internet dat SCOOTERPOWERSHOP.NL de inventaris van xsh heeft overgenomen.

echter is de xsh site nu wel weer online.

dus wss is het weer goed gekomen.


 
edward-mb 16-9-2009 21:34 Print reply
Posts: 144
ik wil m'n brommer sneller laten lopen

wat moet ik als eerste veranderen?

setup:

70cc
12 mm keihin carb.
luhao uitlaat

Dit bericht is gewijzigd door edward-mb op 16-9-2009 om 21:35 uur.
 
zx7r 16-9-2009 21:38 Print reply

Posts: 3868
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: edward-mb
ik wil m'n brommer sneller laten lopen

wat moet ik als eerste veranderen?

setup:

70cc
12 mm keihin carb.
luhao uitlaat

Dit bericht is gewijzigd door edward-mb op 16-9-2009 om 21:35 uur.

Hoe hard wil je?
21mm met een Homoetje moet wel leuk lopen; Op een MB neem ik aan?
 
edward-mb 16-9-2009 21:41 Print reply
Posts: 144
90 km/h vind ik wel een mooie snelheid

ik wil graag weten wat ik het beste eerst kan veranderen
een andere uitlaat of een andere carb.?
niet allebei tegelijk (geld groeit niet op mijn rug )
 
mtx-motard 16-9-2009 21:42 Print reply

Posts: 14947
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: edward-mb
90 km/h vind ik wel een mooie snelheid

ik wil graag weten wat ik het beste eerst kan veranderen
een andere uitlaat of een andere carb.?
niet allebei tegelijk (geld groeit niet op mijn rug )

carburateur!
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
kevin1rules 16-9-2009 21:43 Print reply
Posts: 132
hallo

Wil op me puch maxi een simoni zetten.
sommige zegge dat Simonini / Carbon demper voor 100c is klopt dit?
70cc athena (geen membraam)
70cc hd kop k-star
15 dellorto (word misschien nog 18)
tw-15-45
std koppeling
rac krukas

Hoe hard gaat dit ong?

m.v.g.
kevin


 
zx7r 16-9-2009 21:43 Print reply

Posts: 3868
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: edward-mb
90 km/h vind ik wel een mooie snelheid

ik wil graag weten wat ik het beste eerst kan veranderen
een andere uitlaat of een andere carb.?
niet allebei tegelijk (geld groeit niet op mijn rug )

Met een homoetje rijdt het al een stuk beter.

Wat voor cilinder heb je nu?
 

Dit topic is 102017 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 156 van 217
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 155, 156, 157 ... 215, 216, 217Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved