Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "Kleine vragen topic"- deel 39

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1062 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #57794 - "Kleine vragen topic"- deel 39
Pagina 143 van 217
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 142, 143, 144 ... 215, 216, 217Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 101967 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

-simon- 12-9-2009 15:36 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Coole
[...]


Op google schommelt het tussen de 30 en 40pk... Maar heb je dan een maximaal aantal kw's per kilo, of mag de motor niet zwaarder zijn dan een bepaald gewicht?

Dit bericht is gewijzigd door Coole op 12-9-2009 om 15:11 uur.


kijk vooral eens hoe ze op kenteken staan. ktm zet hun motoren vak heel laag op kenteken. bijv 17kw of daar ergens.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Micha.L 12-9-2009 16:00 Print reply

Posts: 535
Quote:
Quote : Oorspronkelijk gepost door: Micha.L
Bij mijn tsx gaat de koppakking steeds kapot. Na een paar minuten rijden begint hij te knallen van tussen de cil en de kop en daarna begint hij te stotteren en heeft hij vermogen/compressieverlies. Als ik dan de kop er af haal krijg ik dit als resultaat :
*afbeelding*

Ik heb reeds een andere kop gebruikt, maar ook daar brandde de koppakking gewoon door.

Iemand een idee wat ik kan doen om dit te verhelpen?


Quote: Oorspronkelijk gepost door Dutschbird :Wat voor cilinder heb je?



Ik rijd met 50cc Snel gehoond (+16mm Mikuni sproeiertje 80, Metrakit RK)

Dit bericht is gewijzigd door Micha.L op 12-9-2009 om 16:00 uur.
 
jeroentjen13 12-9-2009 16:00 Print reply
Posts: 850
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -simon-
[...]


kijk vooral eens hoe ze op kenteken staan. ktm zet hun motoren vak heel laag op kenteken. bijv 17kw of daar ergens.



ik rij met een honda xr400 en die heeft ook maar 18kW op papieren
gwn even navragen bij dealer hoeveel er op papieren staat.
 
Rieju_Stefan 12-9-2009 16:04 Print reply

Posts: 1146
-

Dit bericht is gewijzigd door StefanBooyink op 12-9-2009 om 18:37 uur.
 
RAYMONDDDD 12-9-2009 17:09 Print reply

Posts: 1299
maatje van me heeft een yamaha dt 50, helemaal standaard alleen met ontgrensde uitlaat maar nou zit er nog een toeren begrenzer CDI ofso, maar nou de vraag als hij die toeren begrenzer ook ontgrenst hoe hard zal tie dan gaan? hij gaat nou ongeveer 70-75

alvast bedankt
 
Makrolon 12-9-2009 17:37 Print reply

Posts: 6733
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -simon-
[...]


kijk vooral eens hoe ze op kenteken staan. ktm zet hun motoren vak heel laag op kenteken. bijv 17kw of daar ergens.

Mn xr staat zelfs voor 6 kw op kenteken :P Dat ding heeft op papier echt niet teveel vermogen. In t echt misschien heel iets meer maar das te verwaarlozen.
 
KTM 525 EXC Supermoto
-simon- 12-9-2009 17:49 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Makrolon
[...]

Mn xr staat zelfs voor 6 kw op kenteken :P Dat ding heeft op papier echt niet teveel vermogen. In t echt misschien heel iets meer maar das te verwaarlozen.


volgens mij stond die 525 van jorn ook maar iets van 17 of 19kw op kenteken. en die crf van jelmer ook.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
ChielTZR 12-9-2009 18:30 Print reply

Posts: 6016
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RAYMONDDDD
maatje van me heeft een yamaha dt 50, helemaal standaard alleen met ontgrensde uitlaat maar nou zit er nog een toeren begrenzer CDI ofso, maar nou de vraag als hij die toeren begrenzer ook ontgrenst hoe hard zal tie dan gaan? hij gaat nou ongeveer 70-75

alvast bedankt


85 +-
 
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
RAYMONDDDD 12-9-2009 18:33 Print reply

Posts: 1299
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: chieltl
[...]


85 +-

joow bedankt
 
Rieju_Stefan 12-9-2009 18:37 Print reply

Posts: 1146
over afstellen lees je iedere keer wel iets anders
maar wanneer moet je nou je luchtschroef verstellen? en wanneer moet je hem dan juist in draaien of juist uit draaien?
 
kenny77 12-9-2009 18:39 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: StefanBooyink
over afstellen lees je iedere keer wel iets anders
maar wanneer moet je nou je luchtschroef verstellen? en wanneer moet je hem dan juist in draaien of juist uit draaien?


Ik heb het toch wel in de gaten dat je kickt.
Maare neem hier eens een kijkje : http://www.brommerforum.nl/faq/list

Vind je wel een mooie FAQ over de carburateur afstellen.
 
Rieju_Stefan 12-9-2009 18:41 Print reply

Posts: 1146
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
[...]


Ik heb het toch wel in de gaten dat je kickt.
Maare neem hier eens een kijkje : http://www.brommerforum.nl/faq/list

Vind je wel een mooie FAQ over de carburateur afstellen.

zo staat op elke site wel iets anders, ik zal deze nog eens doorlezen dan... :P

oja en wanneer kun je pas naar de bougie 'kijken'?
iemand zei dat je 100m vol gas moest rijden en hem dan opeens uitzetten en dan naar de bougie kijken
maar iemand anders zei tot de 3e versnelling vol gas rijden en dan kijken..

hoe doen jullie dat nou? 'wanneer' kijken jullie naar de bougie?

Dit bericht is gewijzigd door StefanBooyink op 12-9-2009 om 18:42 uur.
 
kenny77 12-9-2009 18:41 Print reply

Posts: 29286
Gewoon die aan houden.
 
ChielTZR 12-9-2009 18:42 Print reply

Posts: 6016
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
[...]


Ik heb het toch wel in de gaten dat je kickt.
Maare neem hier eens een kijkje : http://www.brommerforum.nl/faq/list

Vind je wel een mooie FAQ over de carburateur afstellen.


Als je grote jongen bent is het een kleine moeite om het te vertellen,
wat ik uit de Faq kan halen is:

Als laatste gaan we de luchtstel schroef afstellen. Deze zorgt voor een goede gas-reactie en dat de moter in een keer start. Voor de lucht stel schroef is ook een standaard afstelling, helmaal dicht en dan 2 slagen uit. Als het goed is start de moter nu perfect.
 
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
kenny77 12-9-2009 18:50 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: chieltl
[...]


Als je grote jongen bent is het een kleine moeite om het te vertellen,
wat ik uit de Faq kan halen is:

Als laatste gaan we de luchtstel schroef afstellen. Deze zorgt voor een goede gas-reactie en dat de moter in een keer start. Voor de lucht stel schroef is ook een standaard afstelling, helmaal dicht en dan 2 slagen uit. Als het goed is start de moter nu perfect.


Ik ben geen grote jongen hoor.
En ook zeker niet de beroerste om iets op te zoeken voor iemand anders...

Maar Stefan vraagt de laatste tijd wel dingen die gewoon te vinden zijn, geeft niks hoor Stefan.
Maar daarom geef ik die link daar staat een hoop informatie.
En ook 3 of 4 FAQ's over de carburateur afstellen zijn daar te vinden.

Als iedereen alleen maar altijd links en stukjes tekst voor geschoteld krijgt, kan je zelf nooit eens iets opzoeken.
Simpel weg omdat je dan niet weet waar je moet beginnen.

Dit is mijn kijk hierop.

 

Dit topic is 101967 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 143 van 217
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 142, 143, 144 ... 215, 216, 217Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved