Banaan |
4-9-2009 17:35 |
 Posts: 5725 |
De enigste manier dat kvs bij je blokolie kan komen is toch via de waterpompkeerring, of denk ik wat te kort door de bocht?
|
|
|
|
bobboiten |
4-9-2009 17:41 |
 Posts: 2771 |
Hey,
Denken/weten jullie of DEZE! beter is dan de Champion bougiedop met gewone bougie kabel?
|
|
Haal eruit wat erin zit | Live by the day & enjoy each one |
|
mestyle |
4-9-2009 17:41 |
Posts: 630 |
heeft tsx een peilstok ja of nee stuur een bericht als je het weet
|
|
|
|
knoffy |
4-9-2009 17:44 |
Posts: 610 |
is een metrakit voor honda nsr een hoog toerige uitlaat ?
|
|
|
|
Banaan |
4-9-2009 17:46 |
 Posts: 5725 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mestyle
heeft tsx een peilstok ja of nee stuur een bericht als je het weet
Nee. Wel een peilschroef, op t rechtercarterdeksel.
Quote: Oorspronkelijk gepost door: bobboiten
Hey,
Denken/weten jullie of DEZE! beter is dan de Champion bougiedop met gewone bougie kabel?
Wanneer vind jij een bougiedop beter?
Dit bericht is gewijzigd door Banaan op 4-9-2009 om 17:47 uur.
|
|
|
|
mtlover |
4-9-2009 17:46 |
 Posts: 2372 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: bobboiten
Hey,
Denken/weten jullie of DEZE! beter is dan de Champion bougiedop met gewone bougie kabel?
Nja, wat is beter, in iedergeval minder kans dat de dop de kabel komt.
 Ligt ook een beetje aan de kwaliteit kabel he.
|
|
|
|
Matthijs-CB50 |
4-9-2009 18:18 |
 Posts: 60 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Matthijs-CB50
Vandaag heb ik nieuwe contactpunten voor mijn Tomos A3 uit '87 gekocht. De oude contactpunten gingen wel open en dicht als je het vliegwiel draait, maar vonkten heel erg.
Dus net nieuwe contactpunten erop gezet, vlieg wiel erop, maar ze gaan totaal niet open Tussen het 'nokkenasje' op het vliegwiel en dat rubbertje van de nieuwe contactpunten zit evenveel, iig niet minder ruimte als bij de oude punten.
En tóch gaan ze niet open
Wat is er aan de hand?
Nog een vraag:
Hoe voert de politie de Db-meting uit?
Waar meten ze?
|
|
Honda CB50J |
|
ChielTZR |
4-9-2009 18:35 |
 Posts: 6016 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Matthijs-CB50
[...]
Nog een vraag:
Hoe voert de politie de Db-meting uit?
Waar meten ze?
ik dacht altijd vlak bij de uitlaat!
|
|
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing) |
|
honda fryslan |
4-9-2009 18:36 |
 Posts: 1914 |
ze meten vaak een paar cm vanaf je uitlaat.. zo proberen ze je zovaak mogelijk een print uit te delen
|
|
2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 Nederlandskampioen Brommersprint Automatenklasse |
|
bobboiten |
4-9-2009 18:38 |
 Posts: 2771 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mtlover
[...]
Nja, wat is beter, in iedergeval minder kans dat de dop de kabel komt.
Ligt ook een beetje aan de kwaliteit kabel he.
Beter is in mijn ogen:
Betrouwbaarder
Minder last van factoren van buitenaf
Goede prestaties
|
|
Haal eruit wat erin zit | Live by the day & enjoy each one |
|
knoffy |
4-9-2009 18:42 |
Posts: 610 |
is een metrakit voor honda nsr een hoog toerige uitlaat ?
|
|
|
|
Joel_koningslust |
4-9-2009 18:42 |
 Posts: 14514 |
geluid meting moet 1m van de uitlaat en dan moeten ze het apparaat onder een bepaalde hoek houden.
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
Banaan |
4-9-2009 18:44 |
 Posts: 5725 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Banaan
De enigste manier dat kvs bij je blokolie kan komen is toch via de waterpompkeerring, of denk ik wat te kort door de bocht?
Dringend!
|
|
|
|
Joel_koningslust |
4-9-2009 18:47 |
 Posts: 14514 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Banaan
[...]
Dringend!
waterpomp keerring, scheur int blok. gewoon condens in het blok door het lange staan???
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
Banaan |
4-9-2009 18:48 |
 Posts: 5725 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]
waterpomp keerring, scheur int blok. gewoon condens in het blok door het lange staan???
Nee, word dagelijks mee gereden, en olie is echt helemaal grijs en waterachtig. De enigste normale optie die overblijft is dus die keerring?!
Dan ga ik us ff kijken of de bromboer die heeft liggen
|
|
|
|