Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "Kleine vragen topic"- deel 39

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 919 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #57794 - "Kleine vragen topic"- deel 39
Pagina 109 van 217
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 108, 109, 110 ... 215, 216, 217Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 101808 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Tommyofzo 31-8-2009 12:28 Print reply

Posts: 6934
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: SebasOpWeg
[...]


jep maar als ik overal deo spuit dan zakt of stijgt hij amper in toeren. maar misschien trekt ie toch valse lucht dan

Als hij er ook maar een beetje op reageert betekent dat dat hij er lucht weg haalt, dus dat is sowieso niet goed. dus probeer daar iets aan te doen en mogelijk is je probleem dan opgelost.
 
SebasOpWeg 31-8-2009 12:45 Print reply

Posts: 178
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tommyofzo
[...]

Als hij er ook maar een beetje op reageert betekent dat dat hij er lucht weg haalt, dus dat is sowieso niet goed. dus probeer daar iets aan te doen en mogelijk is je probleem dan opgelost.


ok zal straks eens kijken. bedankt!
 
in de lucht
Malaguti RST 31-8-2009 13:37 Print reply

Posts: 1668
heb iemand een idee in welke sproeier richting ik moet gaan kijken voor de volgende setup (ik weet dat je nooit percies de spoeier ken zeggen dus niet kk dom doen)

Setup:
Dellortho 19mm (is toch grote sproeier?)
DR50 gehoond
12 - 43 tandwiel
Sport uitlaat geen idee welk merk
 
[[-]] (()) [[\]] [[)) //-\\
Rieju_Stefan 31-8-2009 14:29 Print reply

Posts: 1146
hoe moet je de blokolie pijlen van een spartamet??
 
Henk-88 31-8-2009 15:01 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Konjin
wanneer ik in de laatste versnelling zit heeft het geen nut om het gas vol los te trekken, want wanneer ik het gas net niet helemaal los trek gaat die harder. als ik hierna choke los gooi en hem dan vol los trek kan die nog harder. waar kan dit op duiden?



Hmmm, als ik met het gas een beetje terug iets beter kon rijden dan vol open dan had ik altijd een te grote sproeier, mja dat is niet alleen op top dus maar ook op lagere snelheden in alle versnellingen.
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
Rieju_Stefan 31-8-2009 15:21 Print reply

Posts: 1146
de bougie van mijn spartamet is 'binnenin' helemaal droog met een koffiebruine kleur, en waar het draad begint waar je de bougie in de cilinder draait daar is hij wel iets nat van benzine/olie ofzo..

is de bougie zo goed of juist niet?? hij vonkt wel goed..

Dit bericht is gewijzigd door StefanBooyink op 31-8-2009 om 15:35 uur.
 
Micha.L 31-8-2009 16:22 Print reply

Posts: 535
ff twee kleine vraagjes :

Mijn tsx loopt momenteel alleen op de reservestand. Het rare is alleen dat ik vandaag een tocht van een ruime 20-25 km heb gemaakt, puur en alleen op de reservestand. Daarna nog een paar keer rechtuit naar topsnelheid op een laan en hij liep nog steeds.. En echt zuinig is hij niet volgens mij met 50cc Snel, 16mm Mikuni en MK Pro Race..

Zou het dus kunnen dat de reservestand gewoon verwisseld is met de open-stand? Want dan stopt hij na een km met rijden..

Tweede vraagje : Mijn vlotterbakje sluit niet helemaal af, komt af en toe wat langs gesijpelt. Kan hier ook vloeibare pakking voor gebruikt worden?
 
Maup 31-8-2009 16:27 Print reply

Posts: 4353
wat is het verschil tussen een "normale" dellorto en een black racing? is dit alleen het uiterlijk of heeft het ook nog invloed op het afstellen en prestaties?
 
Vertrouwen is goed, controle is beter.
bierbundelhonda 31-8-2009 16:28 Print reply

Posts: 3396
weet iemand hoe het schema van een eurobegrenzer precies is?

is dat gewoon dat 1 draad naar de begrenzer gaat.daar wordt hij ge weerstand het pennetje verbreekt het contact en de andere draad gaat naar de ontsteking of??

kan ik 1 draad onderbreken en gaat hij dan ook begrenzen?

ik wil namelijk me begrenzer ergens verstoppen,en dan als ik hem moet begrenzen trek ik een draadje los wat zogenaamd dan voor de knipperlicht is, en dat hij dan begrensd is


Dit bericht is gewijzigd door bierbundelhonda op 31-8-2009 om 16:29 uur.
 
GEZOCHT :HONDA MTX80 LC 6bak !!!!!!!
Henk-88 31-8-2009 16:39 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Micha.L
Mijn tsx loopt momenteel alleen op de reservestand. Het rare is alleen dat ik vandaag een tocht van een ruime 20-25 km heb gemaakt, puur en alleen op de reservestand. Daarna nog een paar keer rechtuit naar topsnelheid op een laan en hij liep nog steeds..

Zou het dus kunnen dat de reservestand gewoon verwisseld is met de open-stand? Want dan stopt hij na een km met rijden..



Tank 'm ff vol en dan weet je het?


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Micha.L
Tweede vraagje : Mijn vlotterbakje sluit niet helemaal af, komt af en toe wat langs gesijpelt. Kan hier ook vloeibare pakking voor gebruikt worden?



Beter geen vloeibare pakking, dat kan rond gaan zwerven in je carb.
Koop ff een nieuwe papieren of maak er zelf 1.
Of je carb hangt scheef of je vlotter sluit te laat af.
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
BIET 31-8-2009 16:50 Print reply

Posts: 22355
Vloeibaar op de vlotter kan in principe prima als je het netjes doet. Veel vloeibare pakking soorten worden alleen wel langzaam opgegeten door benzine(dampen), het is dus enkel een tijdelijke oplossing.
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Ariej 31-8-2009 16:52 Print reply

Posts: 3685
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Micha.L
ff twee kleine vraagjes :

Mijn tsx loopt momenteel alleen op de reservestand. Het rare is alleen dat ik vandaag een tocht van een ruime 20-25 km heb gemaakt, puur en alleen op de reservestand. Daarna nog een paar keer rechtuit naar topsnelheid op een laan en hij liep nog steeds.. En echt zuinig is hij niet volgens mij met 50cc Snel, 16mm Mikuni en MK Pro Race..

Zou het dus kunnen dat de reservestand gewoon verwisseld is met de open-stand? Want dan stopt hij na een km met rijden..

Tweede vraagje : Mijn vlotterbakje sluit niet helemaal af, komt af en toe wat langs gesijpelt. Kan hier ook vloeibare pakking voor gebruikt worden?



In de reservestand heb je in principe altijd benzine, tot je tank leeg is althans. Je open-stand is meestal een pijpje die omhoog gaat. Het zou kunnen dat hier vuil in zit en ervoor zorgt dat je carb niet snel genoeg gevuld wordt.

Volgens mij enkel een kwestie van schoonmaken.

Dit bericht is gewijzigd door Ariej op 31-8-2009 om 16:53 uur.
 
murphy's law: altijd de steeksleutel verkeertesom vastpakken
w0ut3r 31-8-2009 17:42 Print reply

Posts: 1350
ik heb soms dat me brommer niet wilt starten...
Dan moet ik egt 30x kicken ofzo en dan wil die pas...

Ik heb het idee dat het komt doordat me vlotter mss onder me sproeier blijft hangen af en toe... zou het kunnen dat het daardoor komt?:



zoja... kan het kwaad als ik tussen me sproeier en dat stuk waar je de sproeier indraait een ringetje tussen doe?
Want zo gaat de vlotter dus een heel klein stukje minder ver open.. maar boeit dat?

Dit bericht is gewijzigd door w0ut3r op 31-8-2009 om 17:44 uur.
 
www.TheGreenBoxz.nl
Jasper Strahiem 31-8-2009 17:46 Print reply

Posts: 1950
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: w0ut3r
ik heb soms dat me brommer niet wilt starten...
Dan moet ik egt 30x kicken ofzo en dan wil die pas...

Ik heb het idee dat het komt doordat me vlotter mss onder me sproeier blijft hangen af en toe... zou het kunnen dat het daardoor komt?:

afbeelding

zoja... kan het kwaad als ik tussen me sproeier en dat stuk waar je de sproeier indraait een ringetje tussen doe?
Want zo gaat de vlotter dus een heel klein stukje minder ver open.. maar boeit dat?

Dit bericht is gewijzigd door w0ut3r op 31-8-2009 om 17:44 uur.

Als je vlotter zou blijfen hangen zou de carburateur overstromen. maar ik geloof niet dat die zou blijfen hangen. Als jij denkt dat het wel kan kun je er een ringetje tussen doen dat maakt niet uit.

Gebruikt je wel choke als je start?
 
Make the most of now
w0ut3r 31-8-2009 17:54 Print reply

Posts: 1350
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jasper Strahiem
[...]

Als je vlotter zou blijfen hangen zou de carburateur overstromen. maar ik geloof niet dat die zou blijfen hangen. Als jij denkt dat het wel kan kun je er een ringetje tussen doen dat maakt niet uit.

Gebruikt je wel choke als je start?


oke... ik gebruik eigenlijk nooit choke...
Als die start start die altijd na 1 of heel soms 2x kicken...
Als die dat niet doet weet ik al dat ik ff bezig ben
Dan maakt het ook niks meer uit of ik de choke alsnog aanzet ofniet...
 
www.TheGreenBoxz.nl

Dit topic is 101808 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 109 van 217
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 108, 109, 110 ... 215, 216, 217Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved