Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "Kleine vragen topic"- deel 39

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 725 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #57794 - "Kleine vragen topic"- deel 39
Pagina 102 van 217
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 101, 102, 103 ... 215, 216, 217Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 101793 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

ReinoutC 29-8-2009 15:22 Print reply

Posts: 181
Klein vraagje ik wou mijn nsr zwart spuiten met goudkleurige acenten. Dit houdt in dat ik frame + bouten wil hebben in goudkleur. Nu vrag ik me af als ik de bouten spuit en ze dan toch stevig terug op hun plaats wil hbben zal ik de verf er wss aftrekken. Heeft iemand een idee om dit te voorkomen of heeft iemand dit al gedaan en kan beamen dat de verf blijft zitten? Welke verf neem ik best?
 
kenny77 29-8-2009 16:02 Print reply

Posts: 29286
Boutjes verfen nadat je ze hebt vast gezet.
 
Niek de Wildt 29-8-2009 16:09 Print reply
Posts: 7168
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: w0ut3r
[...]


ja dat weet ik

Maar nog ff een ding...
Ik wil ff me demperwol vervangen, maar moet je na demperwol vervangen weer opnieuw afstellen ofniet?
en ik heb dat keramische demperwol... maar ik hoor allemaal verhalen dat dit snel verbrand enz... klopt dit

Dit bericht is gewijzigd door w0ut3r op 29-8-2009 om 15:15 uur.


Nee, en nee.
 
marjo 29-8-2009 16:15 Print reply

Posts: 1211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ReinoutC
Klein vraagje ik wou mijn nsr zwart spuiten met goudkleurige acenten. Dit houdt in dat ik frame + bouten wil hebben in goudkleur. Nu vrag ik me af als ik de bouten spuit en ze dan toch stevig terug op hun plaats wil hbben zal ik de verf er wss aftrekken. Heeft iemand een idee om dit te voorkomen of heeft iemand dit al gedaan en kan beamen dat de verf blijft zitten? Welke verf neem ik best?


Wanneer je de verf goed uit laat harden zal het wel een beetje mevallen denk ik.
Maar wat kenny zegt kan natuurlijk ook Of dat je eerst spuit, en als het niet werkt alsnog ff bijwerkt.
 
jimbob 29-8-2009 16:46 Print reply

Posts: 635
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: stephan777
[...]



Doe maar niet en je moet dat visje wel goed monteren he. dus met de dichte kant naar voren.


Waarom moet dat, en hoe bedoel je naar voren? Dat kan namelijk op 2 manieren.
 
kevin1rules 29-8-2009 17:33 Print reply
Posts: 132
Hallo mensen

Me puch maxi-s zit een nieuwe voorband op.
Maar als ik nou op topsnelheid op een echte weg rijd en ik kijk naar me voorwiel dan gaat dat heen en weer stuiteren.
Ik voelde dit ook in de bochten.
Weet iemand hoe je dit oplost?

M.V.G
kevin1rules
 
markhispania3 29-8-2009 17:37 Print reply

Posts: 1971
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kevin1rules
Hallo mensen

Me puch maxi-s zit een nieuwe voorband op.
Maar als ik nou op topsnelheid op een echte weg rijd en ik kijk naar me voorwiel dan gaat dat heen en weer stuiteren.
Ik voelde dit ook in de bochten.
Weet iemand hoe je dit oplost?

M.V.G
kevin1rules


waarschijnlijk zit je binnenband een beetje gedraaid.

Er kwam net een koper voor mijn brommer en deze zei dat de brommer vermogen kwijt raakte doordat de bougiedop te los zat/ te veel speling had. Is hier iets van waar?

Dit bericht is gewijzigd door markhispania3 op 29-8-2009 om 17:39 uur.
 
kevin1rules 29-8-2009 17:42 Print reply
Posts: 132
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: markhispania3
[...]


waarschijnlijk zit je binnenband een beetje gedraaid.

Er kwam net een koper voor mijn brommer en deze zei dat de brommer vermogen kwijt raakte doordat de bougiedop te los zat/ te veel speling had. Is hier iets van waar?

Dit bericht is gewijzigd door markhispania3 op 29-8-2009 om 17:39 uur.


En hoe doe ik die binneband dan weer goed maken?
 
markhispania3 29-8-2009 17:44 Print reply

Posts: 1971
band er opnieuw opleggen.
 
kevin1rules 29-8-2009 17:46 Print reply
Posts: 132
was al moeilijk om erin te krijgen.
Maarja ik doe gelijk wel, weer een probleem minder.
 
hggf 29-8-2009 17:47 Print reply

Posts: 1404
Kan een "gewone" zuiger ook in een "snelle" cilinder??
Bij Motoimport heb je namelijk gewone en snelle zuigers.

b.v.d.
 
Politiek bedrijven met de bijbel in de hand is net als koken met stront aan je vingers...
R.uben 29-8-2009 19:25 Print reply
Posts: 436
Hoi,

Bij een vriend van me zag ik gisteren dat zijn brommer stationair zo'n 2500 toeren per minuut draait. Die van mij draait er toch minstens 1000 minder. Toen vroeg ik aan hem of dat normaal was, hij zei toen dat hij de stationairschroef een klein beetje had ingedraait zodat hij stationair wat hoger in de toeren liep, omdat hij bij zo'n lage toeren altijd uitvalt met stationair draaien. Is dat slecht voor je blok om hem hoger stationair te laten draaien, en zou het aan te raden zijn voor mij? Want bij mij valt hij ook wel geregeld uit bij stationair draaien.

Alvast bedankt!
 
ronaldt 29-8-2009 19:27 Print reply

Posts: 2735
maakt geen drol uit. Gewoon opschroeven tot ~2k
 
<Lees goed na je geen woorden overgeslagen hebt.>
colindevos1 29-8-2009 21:26 Print reply
Posts: 326
wat is het voordeel van remmen met remvloeistof inplaats van gewone remmen met een kabeltje?
 
weet maak typ fouten ik ben ook maar een mens
kenny77 29-8-2009 22:52 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: markhispania3
[...]



Er kwam net een koper voor mijn brommer en deze zei dat de brommer vermogen kwijt raakte doordat de bougiedop te los zat/ te veel speling had. Is hier iets van waar?

Dit bericht is gewijzigd door markhispania3 op 29-8-2009 om 17:39 uur.


Nee, waarschijlijk een afding praatje.
 

Dit topic is 101793 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 102 van 217
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 101, 102, 103 ... 215, 216, 217Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved