Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - ''Kleine vragen topic'' - deel 38

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 640 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #56961 - ''Kleine vragen topic'' - deel 38
Pagina 87 van 203
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 86, 87, 88 ... 201, 202, 203Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 106257 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Jasper Strahiem 18-6-2009 22:17 Print reply

Posts: 1950
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mikf
Weet iemand welke tempsensor er in een MHR TEAM van Derbi kan? Sensor voor Derbi is veels te dik.

Ik heb in mijn Mhr80 gewoon m14 x1.25 draad zitten.
Deze dus http://www.josdijkma...d&productId=6289

Zelfde als orgineel
 
Make the most of now
Mikf 18-6-2009 22:19 Print reply

Posts: 1295
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jasper Strahiem
[...]

Ik heb in mijn Mhr80 gewoon m14 x1.25 draad zitten.
Deze dus http://www.josdijkma...d&productId=6289

Zelfde als orgineel


Ja, had ik ook met de MHR 80 Replica, maar past niet in de TEAM. Is kleiner.
 
SebasOpWeg 18-6-2009 22:24 Print reply

Posts: 178
Weet iemand wat voor prestaties een ixil uitlaat op een derbi heeft? iemand ervaring mee?



Dit bericht is gewijzigd door SebasOpWeg op 18-6-2009 om 22:24 uur.
 
in de lucht
Twizz 19-6-2009 8:45 Print reply

Posts: 851
Hoi
gister sloeg dus alweer het noodlot toe bij mijn NSR. (in de woorden van B100: Ik heb ook altijd pech...)

Ik had dus mijn carburateur íets te strak aangedraait denk ik(even strak als ik normaal deed, maar toch) en toen bij het demonteren van de carburateur om sproeier weer terug te verwisselen, had ik opeens een stuk carburateur in mijn hand.

Check:

en


Daar baal ik dus behoorlijk van, want ik zit momenteel al krap bij kas, doordat een paar weken geleden ook al een nieuwe cilinder aangeschaft moest worden.

Mijn vraag; kan zoiets gelijmd worden? En waarmee dan?

BTW het oppervlak van de carb die tegen de isolator vh spruitstuk aanzit is wel een beetje krom, vandaar dat het bij het té vastdraaien misschien wel gescheurd is op den duur.
 
houw ns op!
markhispania3 19-6-2009 9:14 Print reply

Posts: 1971
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Twizz
Hoi
gister sloeg dus alweer het noodlot toe bij mijn NSR. (in de woorden van B100: Ik heb ook altijd pech...)

Ik had dus mijn carburateur íets te strak aangedraait denk ik(even strak als ik normaal deed, maar toch) en toen bij het demonteren van de carburateur om sproeier weer terug te verwisselen, had ik opeens een stuk carburateur in mijn hand.

Check:
afbeelding
en
afbeelding

Daar baal ik dus behoorlijk van, want ik zit momenteel al krap bij kas, doordat een paar weken geleden ook al een nieuwe cilinder aangeschaft moest worden.

Mijn vraag; kan zoiets gelijmd worden? En waarmee dan?

BTW het oppervlak van de carb die tegen de isolator vh spruitstuk aanzit is wel een beetje krom, vandaar dat het bij het té vastdraaien misschien wel gescheurd is op den duur.


volgens mij kun je dat niet lijmen.

 
Tobias Verhoef 19-6-2009 9:16 Print reply

Posts: 1832
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Twizz
Hoi
gister sloeg dus alweer het noodlot toe bij mijn NSR. (in de woorden van B100: Ik heb ook altijd pech...)

Ik had dus mijn carburateur íets te strak aangedraait denk ik(even strak als ik normaal deed, maar toch) en toen bij het demonteren van de carburateur om sproeier weer terug te verwisselen, had ik opeens een stuk carburateur in mijn hand.

Check:
afbeelding
en
afbeelding

Daar baal ik dus behoorlijk van, want ik zit momenteel al krap bij kas, doordat een paar weken geleden ook al een nieuwe cilinder aangeschaft moest worden.

Mijn vraag; kan zoiets gelijmd worden? En waarmee dan?

BTW het oppervlak van de carb die tegen de isolator vh spruitstuk aanzit is wel een beetje krom, vandaar dat het bij het té vastdraaien misschien wel gescheurd is op den duur.



Dit is ook bij mijn MTX-sh gebeurt ik heb het toen gelijmd met een soort 2 componenten lijm En dat zit er nu al 3 maanden dus het blijft voor een hele poos zitten.

Maar dat hij gebroken is komt doordat de spuitstuk bol is en daardoor breekt de carb.

Dus als er een nieuwe carb komt moet je de spuitstuk even vlakken op een glasplaat

Ik maak anders wel even een foto dan kan je het zien

Dit bericht is gewijzigd door Tobias Verhoef op 19-6-2009 om 9:17 uur.
 
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....????
markhispania3 19-6-2009 9:20 Print reply

Posts: 1971
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tobias Verhoef
[...]



Dit is ook bij mijn MTX-sh gebeurt ik heb het toen gelijmd met een soort 2 componenten lijm En dat zit er nu al 3 maanden dus het blijft voor een hele poos zitten.

Maar dat hij gebroken is komt doordat de spuitstuk bol is en daardoor breekt de carb.

Dus als er een nieuwe carb komt moet je de spuitstuk even vlakken op een glasplaat

Ik maak anders wel even een foto dan kan je het zien

Dit bericht is gewijzigd door Tobias Verhoef op 19-6-2009 om 9:17 uur.


trekt dat geen valse lucht?

 
Tobias Verhoef 19-6-2009 9:22 Print reply

Posts: 1832
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: markhispania3
[...]


trekt dat geen valse lucht?



Eigenlijk heb ik er geen last van maar na die 3 maanden begint het toch wel een beetje los te laten.

Maar nu zit er weer nieuwe op.
 
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....????
Tobias Verhoef 19-6-2009 9:37 Print reply

Posts: 1832
Dit spul heb ik er voor gebruikt om het te lijmen:
http://www.innotec-i...21&ProductID=362







Maar ik heb nu nog beter spul gevonden kneedbaar aluminium van dat merk maar ik kan het nu even niet vinden.

Dat wil ik binnenkort gaan proberen en kijken hoe mooi het werkt

Gevonden:
http://www.innotec-i...29&ProductID=103

Dit bericht is gewijzigd door Tobias Verhoef op 19-6-2009 om 9:42 uur.
 
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....????
Twizz 19-6-2009 10:34 Print reply

Posts: 851
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tobias Verhoef
[...]



Dit is ook bij mijn MTX-sh gebeurt ik heb het toen gelijmd met een soort 2 componenten lijm En dat zit er nu al 3 maanden dus het blijft voor een hele poos zitten.

Maar dat hij gebroken is komt doordat de spuitstuk bol is en daardoor breekt de carb.

Dus als er een nieuwe carb komt moet je de spuitstuk even vlakken op een glasplaat

Ik maak anders wel even een foto dan kan je het zien

Dit bericht is gewijzigd door Tobias Verhoef op 19-6-2009 om 9:17 uur.
Spruitstuk is niet bol, stuk ijzer aan de carbkant wel..

 
houw ns op!
Tobias Verhoef 19-6-2009 10:58 Print reply

Posts: 1832
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Twizz
[...]
Spruitstuk is niet bol, stuk ijzer aan de carbkant wel..



Dat bedoel ik
 
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....????
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 19-6-2009 11:10 Print reply

Posts: 17931
gewoon 2 componenten metaallijm van bison halen, hen ik mn radiateur mee gelijmd, gaat perfect
 
Custers 19-6-2009 11:19 Print reply

Posts: 4747
past dit spruitstuk op een honda mcx LC blok?


 
Ride like the wind.
Royal Club 19-6-2009 11:22 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Custers
past dit spruitstuk op een honda mcx LC blok?

afbeelding


ist derbi of am6?
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Custers 19-6-2009 11:27 Print reply

Posts: 4747
am6

Edit: dit is de link. http://www.josdijkma...d&productId=1949



Dit bericht is gewijzigd door Custers op 19-6-2009 om 11:27 uur.
 
Ride like the wind.

Dit topic is 106257 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 87 van 203
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 86, 87, 88 ... 201, 202, 203Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved