Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - ''Kleine vragen topic'' - deel 38

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 860 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #56961 - ''Kleine vragen topic'' - deel 38
Pagina 60 van 203
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 59, 60, 61 ... 201, 202, 203Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 106266 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

DerbiLimited08 12-6-2009 19:27 Print reply

Posts: 492
Weet iemand uitlaat voor een derbi drd nieuw type blok.

bovenlangs, mag niet roesten, en behoorlijk prestaties hebben en als laatste niet te hoogtoerig
 
Djrene007 12-6-2009 19:39 Print reply

Posts: 727
kijk ik heb mn vliegwiel net gepolijst:




 
Gang is alles, Boem is ho! plons is water...
st.nyksterdriver 12-6-2009 19:42 Print reply
Posts: 3376
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: David Honda
Weet iemand uitlaat voor een derbi drd nieuw type blok.

bovenlangs, mag niet roesten, en behoorlijk prestaties hebben en als laatste niet te hoogtoerig

roest kun je zelf tegen gaan door hem te verven
verder weet ik niks over prestaties voor derbi enz

Dit bericht is gewijzigd door st.nyksterdriver op 12-6-2009 om 19:42 uur.
 
mtx-motard 12-6-2009 19:47 Print reply

Posts: 14947
als ie nooit mag roesten moet je 1 van aluminium of HOOGWAARDIG RVS kopen
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
mtx-motard 12-6-2009 19:47 Print reply

Posts: 14947
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Djrene007
kijk ik heb mn vliegwiel net gepolijst:
afbeelding
afbeelding
afbeelding


ja en nu? je gaat er geen cm harder om
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
Djrene007 12-6-2009 19:48 Print reply

Posts: 727
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx-motard


ja en nu? je gaat er geen cm harder om


wel mooi
 
Gang is alles, Boem is ho! plons is water...
rik hulkenberg 12-6-2009 19:48 Print reply

Posts: 10029
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx-motard
als ie nooit mag roesten moet je 1 van aluminium of HOOGWAARDIG RVS kopen

A4

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Djrene007
[...]


wel mooi


ne nog wel ja tot het gaat oxideren

Dit bericht is gewijzigd door rik hulkenberg op 12-6-2009 om 19:49 uur.
 
zx7r 12-6-2009 19:49 Print reply

Posts: 3868
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Djrene007
[...]


wel mooi

Hij zit achter een vliegwiel kap?
 
Djrene007 12-6-2009 19:56 Print reply

Posts: 727
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: zx7r

Hij zit achter een vliegwiel kap?

niet
 
Gang is alles, Boem is ho! plons is water...
gprnick 12-6-2009 20:05 Print reply

Posts: 3360
ik wil mn voorspatbord van mn gpr zo gaan schuren

heb korrel 400 schuurpapier alleen weet niet zeker of dit waterproof is...

maar moet je kunstof kappen nat schuren of kan het ook droog?
 
Djrene007 12-6-2009 20:12 Print reply

Posts: 727
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gprnick
ik wil mn voorspatbord van mn gpr zo gaan schuren

heb korrel 400 schuurpapier alleen weet niet zeker of dit waterproof is...

maar moet je kunstof kappen nat schuren of kan het ook droog?

kan ook droog, maar als je het zo gaat schuren zou ik het minsten met 1000 doen.
 
Gang is alles, Boem is ho! plons is water...
Maeddy 12-6-2009 20:21 Print reply

Posts: 1059
Beste mensen,

Ik moet vanavond even snel aan de slag,

Ik moet een nieuwe koppelingshouder monteren op het stuur. Het handvat moet er daarvoor af. Heeft iemand een handige tip om het er onbeschadigd af te krijgen? (dat handvat dus)

Mijn tweede vraag is hoe je een koppelingskabel precies monteert. Welke kant van de kabel moet je eerst aansluiten, de kant op die koppelingsstift, of die kant van je hevel aan je stuur?
 
GO YAMAHA ! ! ! ! ! ! !
st.nyksterdriver 12-6-2009 20:44 Print reply
Posts: 3376
de kant op je stuur eerst aan sluiten aangezien je koppelings stang het verst kan bewegen(bij mij mtx tenminste wel)
 
gprnick 12-6-2009 20:45 Print reply

Posts: 3360
ok nog een vraag over het schuren van mijn vsb

er was ooit een stuk afgebroken en heb dat toen weer vast gelijmt, aangezien ik nu tog bezig ben wil ik dat gaan plamuren.

nu is mijn vraag, kan ik het beste eerst alles schuren tot 1000 en dan plamuren en dan weer schuren.

of kan ik ook eerst licht met korrel 400 opschuren dan plamuren en dan verder gaan tot 1000?

danku
 
Djrene007 12-6-2009 20:59 Print reply

Posts: 727
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gprnick
ok nog een vraag over het schuren van mijn vsb

er was ooit een stuk afgebroken en heb dat toen weer vast gelijmt, aangezien ik nu tog bezig ben wil ik dat gaan plamuren.

nu is mijn vraag, kan ik het beste eerst alles schuren tot 1000 en dan plamuren en dan weer schuren.

of kan ik ook eerst licht met korrel 400 opschuren dan plamuren en dan verder gaan tot 1000?

danku

waar je eerst mee schuurt maakt niet zoveel uit, maar na het plamuren zou ik 1000 doen
 
Gang is alles, Boem is ho! plons is water...

Dit topic is 106266 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 60 van 203
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 59, 60, 61 ... 201, 202, 203Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved