Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - ''Kleine vragen topic'' - deel 38

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 875 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #56961 - ''Kleine vragen topic'' - deel 38
Pagina 37 van 203
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 36, 37, 38 ... 201, 202, 203Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 106193 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Royal Club 9-6-2009 0:11 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: thunderbird
ik zou gaan voor de vertex, of evt. gewoon de airsal. eurokit=airsal, vandaar


krukas al aan elkaar gelijmd?

offtopic

Dit bericht is gewijzigd door thunderbird op 9-6-2009 om 0:11 uur.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
tsxhunter 9-6-2009 0:11 Print reply

Posts: 9332
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: thunderbird
ik zou gaan voor de vertex, of evt. gewoon de airsal. eurokit=airsal, vandaar


zie nu net dat vertex geen 47 mm heeft :( dan maar airsal. want ik ga hoogst waarschijnlijk een tsx kopen waarvan het slotje van de bovenste zuigerveer in een poort komt. dus moet andere zuiger in staat er bij.
 
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder.
Henk-88 9-6-2009 0:41 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxhunter
[...]


ja, kan je um ook al op je naam zetten als je nog geen rijbewijs hebt? maar wel 16 bent.



D8 ut nie
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
Yytrium 9-6-2009 1:57 Print reply

Posts: 95
Ik ben een leek, volgens de advertentie is dit een Honda NSR 50, met een 6bak en "naked" (ik neem aan dat dat betekend dat die kuipen eraf zijn)

Is dit een NSR I of een NSR II? Wat boeit dat verder?

Deze wil ik misschien kopen, moet er wel 200km voor rijden om te kijken. Qua looks, doen? Als je meer foto's wilt kan ik wel regelen, weet alleen niet of het dan nog hier thuis hoort.

Alvast bedankt!
 
Henk-88 9-6-2009 2:00 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Yytrium
Ik ben een leek, volgens de advertentie is dit een Honda NSR 50, met een 6bak en "naked" (ik neem aan dat dat betekend dat die kuipen eraf zijn)
afbeelding
Is dit een NSR I of een NSR II? Wat boeit dat verder?

Deze wil ik misschien kopen, moet er wel 200km voor rijden om te kijken. Qua looks, doen? Als je meer foto's wilt kan ik wel regelen, weet alleen niet of het dan nog hier thuis hoort.

Alvast bedankt!


Daar is wel wat van te maken.

Lees dit nog ff door:

http://www.brommerforum.nl/faq/artikel/182
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
Yytrium 9-6-2009 2:06 Print reply

Posts: 95
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Henk-88
[...]


Daar is wel wat van te maken.

Lees dit nog ff door:

http://www.brommerforum.nl/faq/artikel/182

Ik heb zoekfunctie gebruikt voor "NSR kopen" en ik kwam een FAQ tegen voor dingen waar je op moet letten bij MBX kopen (ging ook op voor NSR), maar ik zal die FAQ van jou ook even doornemen. En het verschil tussen type I en II?

Ik wil nog wel meer foto's posten indien mensen wat meer details willen zien, zit een close-up van het blok bij van de linkerzijde van de brommer. Zoals ik al zei ik ben een leek dus ik weet niet precies hoe het er in topconditie uit zou moeten zien.

Zipje met foto's van iets minder dan 4mb in totaal
 
Henk-88 9-6-2009 2:11 Print reply

Posts: 26703
Geen idee wat de essentiële verschillen zijn tussen type I en II


edit: 'hoe het er in topconditie uit moet zien'?

Is de prijs daar ook naar dan?

Dit bericht is gewijzigd door Henk-88 op 9-6-2009 om 2:13 uur.
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
Yytrium 9-6-2009 2:16 Print reply

Posts: 95
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Henk-88
edit: 'hoe het er in topconditie uit moet zien'?

Is de prijs daar ook naar dan?

Nee, niet op die manier opvatten. Ik bedoel simpelweg dat ik geen onderscheid kan maken tussen hoe dingen er normaal uit horen te zien en hoe het niet hoort. Ik neem wel iemand mee die er meer verstand van heeft maar tips zijn altijd handig. In vorige post staat link naar een zipje, staan alle foto's in.

Vraagprijs was 750, maar had bod van 500 geplaatst en hij heeft contact met mij opgenomen dat ik hem mocht hebben.


Edit: Op de foto met het linkerzijaanzicht zie ik zwarte vloeistof (olie?) kort bij het voortandwiel. Zou dit een lekke oliekeerring kunnen zijn? Of iets anders? Duur of moeilijk te repareren?

Dit bericht is gewijzigd door Yytrium op 9-6-2009 om 2:23 uur.
 
Henk-88 9-6-2009 2:35 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Yytrium
[...]

Nee, niet op die manier opvatten. Ik bedoel simpelweg dat ik geen onderscheid kan maken tussen hoe dingen er normaal uit horen te zien en hoe het niet hoort. Ik neem wel iemand mee die er meer verstand van heeft maar tips zijn altijd handig. In vorige post staat link naar een zipje, staan alle foto's in.

Vraagprijs was 750, maar had bod van 500 geplaatst en hij heeft contact met mij opgenomen dat ik hem mocht hebben.


Edit: Op de foto met het linkerzijaanzicht zie ik zwarte vloeistof (olie?) kort bij het voortandwiel. Zou dit een lekke oliekeerring kunnen zijn? Of iets anders? Duur of moeilijk te repareren?

Dit bericht is gewijzigd door Yytrium op 9-6-2009 om 2:23 uur.



Voor een tsx in deze staat zou ik zeggen: ong 400 eu.
Mja ik kan niet in het blok kijken of de lagers en keerringen zien..

Die 'zwarte vloeistof' die je ziet, zie ik ook rechts van de (fokking lelijke) witte benzinekraan en vandaar naar beneden lopend..

Een vraag is wanneer dit blok gereviceerd is (nieuwe lagers en pakkingen en keerringen)..
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
Yytrium 9-6-2009 2:45 Print reply

Posts: 95
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Henk-88
Een vraag is wanneer dit blok gereviceerd is (nieuwe lagers en pakkingen en keerringen)..

Volgens advertentie is dit blok een jaar geleden gereviseerd:

Quote:
Uit advertentie
De brommer verkeerd in zeer goede staat! recent vervangen:

-remblokken voor
-remblokken achter
-voorband
-tand achter
-ketting

Motorisch in goede staat, het motortje is vorig jaar gereviseert en daarbij is er ook een korte 6bak gemonteerd. Dit is allemaal gedaan door een kenner, geen beunwerk.


 
Henk-88 9-6-2009 2:50 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Yytrium
[...]

Volgens advertentie is dit blok een jaar geleden gereviseerd:

[...]





Geen beunwerk.. maar wel een foto posten met een frame dat blank staat van de olie of benzine.. dat kan ik niet rijmen.

Sowieso vertrouw ik nooit mooie praatjes, alleen m'n eigen ogen.
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
Yytrium 9-6-2009 3:01 Print reply

Posts: 95
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Henk-88
Geen beunwerk.. maar wel een foto posten met een frame dat blank staat van de olie of benzine.. dat kan ik niet rijmen.

Sowieso vertrouw ik nooit mooie praatjes, alleen m'n eigen ogen.
Ik zal even afwachten wat anderen hier nog op te zeggen hebben. Hoe zou je de 'lekkages' kunnen verklaren (ik neem aan lekke keerringen)? Ik geloof niet dat die zo duur zijn om te maken.

Afgezien van de zwarte vloeistof die hopelijk makkelijk te verhelpen is, zijn er nog andere dingen die opvallen?

Nogmaals alvast bedankt voor de snelle feedback. Jullie helpen mee aan een tevreden of ontevreden BF lid :P Hopelijk binnekort tevreden met die NSR.
 
Henk-88 9-6-2009 3:04 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Yytrium
[...]
Ik zal even afwachten wat anderen hier nog op te zeggen hebben. Hoe zou je de 'lekkages' kunnen verklaren (ik neem aan lekke keerringen)? Ik geloof niet dat die zo duur zijn om te maken.

Afgezien van de zwarte vloeistof die hopelijk makkelijk te verhelpen is, zijn er nog andere dingen die opvallen?

Nogmaals alvast bedankt voor de snelle feedback. Jullie helpen mee aan een tevreden of ontevreden BF lid :P Hopelijk binnekort tevreden met die NSR.



Ik geef geen commentaar meer verder

Maar: je kunt met elke brommer tevreden zijn

als je er maar de juiste prijs voor betaalt.
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
tsxhunter 9-6-2009 7:05 Print reply

Posts: 9332
kan je niet gewoon iets met zo'n slotje doen dat ie niet meer door de uitlaatpoort heen loopt?
 
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder.
kenny77 9-6-2009 9:20 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Yytrium
[...]

Ik heb zoekfunctie gebruikt voor "NSR kopen" en ik kwam een FAQ tegen voor dingen waar je op moet letten bij MBX kopen (ging ook op voor NSR), maar ik zal die FAQ van jou ook even doornemen. En het verschil tussen type I en II?

Ik wil nog wel meer foto's posten indien mensen wat meer details willen zien, zit een close-up van het blok bij van de linkerzijde van de brommer. Zoals ik al zei ik ben een leek dus ik weet niet precies hoe het er in topconditie uit zou moeten zien.

Zipje met foto's van iets minder dan 4mb in totaal



verschil zit het hem in I heeft geen onderkuip en de II wel.
tenminste zo kan ik het me herinneren.


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxhunter
kan je niet gewoon iets met zo'n slotje doen dat ie niet meer door de uitlaatpoort heen loopt?



verplaatsen.

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 9-6-2009 om 9:20 uur.
 

Dit topic is 106193 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 37 van 203
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 36, 37, 38 ... 201, 202, 203Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved