Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - ''Kleine vragen topic'' - deel 38

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 933 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #56961 - ''Kleine vragen topic'' - deel 38
Pagina 170 van 203
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 169, 170, 171 ... 201, 202, 203Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 106154 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

THE CRAZY DOCTOR 13-7-2009 22:18 Print reply

Posts: 1302
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
[...]

zeker zonder lange-slag-as is het een behoorlijke toerenbeuker.

volgens het boekje staat 'ie 130/195 getimed niet niks dus.

Olaf weet jij nog wel een leuke cilider voor am6? die ook nog is goed loopt op een yasuni cross ml?
 
Derbi-Olaf 13-7-2009 22:20 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]


de langeslag versie is een andere cilinder he.. ik weet niet of je daar rekening mee hebt gehouden

heb ik rekening mee gehouden
langeslag versie staat 130/190 getimed volgens het boekje.


Verder, die uitlaat die je hebt, ik ken hem zo niet maar wat voor pijpje is dat beetje middeltoerig?
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
THE CRAZY DOCTOR 13-7-2009 22:21 Print reply

Posts: 1302
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
[...]

heb ik rekening mee gehouden
langeslag versie staat 130/190 getimed volgens het boekje.


Verder, die uitlaat die je hebt, ik ken hem zo niet maar wat voor pijpje is dat beetje middeltoerig?

Ja beetje voor de rustige 70cc en hoge 50cc
 
Joel_koningslust 13-7-2009 22:21 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
[...]

heb ik rekening mee gehouden
langeslag versie staat 130/190 getimed volgens het boekje.


Verder, die uitlaat die je hebt, ik ken hem zo niet maar wat voor pijpje is dat beetje middeltoerig?


cross hm is een vrij laagtoerige uitlaat. loopt wel nice op een mhr replica enzo
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
THE CRAZY DOCTOR 13-7-2009 22:22 Print reply

Posts: 1302
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]


cross hm is een vrij laagtoerige uitlaat. loopt wel nice op een mhr replica enzo

Ik heb de ml maakt dat nog verschil? maar mhr replica is dus geen toeren breker?

 
Joel_koningslust 13-7-2009 22:24 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: THE CRAZY DOCTOR
[...]

Ik heb de ml maakt dat nog verschil? maar mhr replica is dus geen toeren breker?




mhr replica houdt origineel op bij 11,5/12k. maar wel lekker veel koppel
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
timmie76 13-7-2009 22:27 Print reply

Posts: 47
Mensen, even een snel vraagje,
is tccd hetzelfde als rgd, want ik zie altijd overal staan tccd/rgd.
 
Ik ben nieuw.
THE CRAZY DOCTOR 13-7-2009 22:27 Print reply

Posts: 1302
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]



mhr replica houdt origineel op bij 11,5/12k. maar wel lekker veel koppel

Oke dat is mooi want zo ver gaat de uitlaat ook zegmaar
Bedankt he!!
 
Joel_koningslust 13-7-2009 22:29 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: THE CRAZY DOCTOR
[...]

Oke dat is mooi want zo ver gaat de uitlaat ook zegmaar
Bedankt he!!



zeker als je niet al te snel wilt maar wel lekker koppel zou ik je aanraden


mhr80 replica of gewoon ( zijn hetzelfde )
ori membraam met carbonne kleppen
19/21mm carb
yasuni cross

dat kan gemakkelijk op ori krukasje. enkel ff nieuwe koppelingsplaatjes en malossi veertjes erin
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
THE CRAZY DOCTOR 13-7-2009 22:31 Print reply

Posts: 1302
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]



zeker als je niet al te snel wilt maar wel lekker koppel zou ik je aanraden


mhr80 replica of gewoon ( zijn hetzelfde )
ori membraam met carbonne kleppen
19/21mm carb
yasuni cross

dat kan gemakkelijk op ori krukasje. enkel ff nieuwe koppelingsplaatjes en malossi veertjes erin

Ik heb er al een doppler endurance erin liggen
 
Joel_koningslust 13-7-2009 22:31 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: THE CRAZY DOCTOR
[...]

Ik heb er al een doppler endurance erin liggen


das altijd veiliger
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Gerard1793 13-7-2009 22:34 Print reply

Posts: 4006
Bij mijn Honda Mt lijkt het alsof er een ophoogbus op de voorvork is geschroefd. Het gaat om het deel tussen de kroonplaten. Kan dit kloppen, en is het makkelijk te verwijderen?
 
Derbi-Olaf: Als die lieve hondjes die ze altijd op dat toiletpapier printen mijn anus nu eens zouden schoonlikken had ik d'r tenminste wat aan!
Derbi-Olaf 13-7-2009 22:53 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Gerard1793
Bij mijn Honda Mt lijkt het alsof er een ophoogbus op de voorvork is geschroefd. Het gaat om het deel tussen de kroonplaten. Kan dit kloppen, en is het makkelijk te verwijderen?

dat kan zeker kloppen, en verwijderen is heel makkelijk moet je zelf maar eens even kijken
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
bobboiten 13-7-2009 23:09 Print reply

Posts: 2771
Is het ingewikkeld om een balhoofdlager te vervangen? Het gaat de die bij het bovenste kroonplaat. En kan iemand me uitleggen hoe het moet?
 
Haal eruit wat erin zit | Live by the day & enjoy each one
Joel_koningslust 13-7-2009 23:12 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bobboiten
Is het ingewikkeld om een balhoofdlager te vervangen? Het gaat de die bij het bovenste kroonplaat. En kan iemand me uitleggen hoe het moet?


eeuhm.... voorvork eruit. oude lager eruit slaan en een nieuw erin tikken. das toch niet zo moeilijk ofwel?
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.

Dit topic is 106154 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 170 van 203
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 169, 170, 171 ... 201, 202, 203Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved