THE CRAZY DOCTOR |
13-7-2009 22:18 |
 Posts: 1302 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
[...]
zeker zonder lange-slag-as is het een behoorlijke toerenbeuker.
volgens het boekje staat 'ie 130/195 getimed niet niks dus.
Olaf weet jij nog wel een leuke cilider voor am6? die ook nog is goed loopt op een yasuni cross ml?
|
|
|
|
Derbi-Olaf |
13-7-2009 22:20 |
 Posts: 14999 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]
de langeslag versie is een andere cilinder he.. ik weet niet of je daar rekening mee hebt gehouden
heb ik rekening mee gehouden 
langeslag versie staat 130/190 getimed volgens het boekje.
Verder, die uitlaat die je hebt, ik ken hem zo niet maar wat voor pijpje is dat beetje middeltoerig?
|
|
Heeft een SOHC in z'n broek! |
|
THE CRAZY DOCTOR |
13-7-2009 22:21 |
 Posts: 1302 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
[...]
heb ik rekening mee gehouden 
langeslag versie staat 130/190 getimed volgens het boekje.
Verder, die uitlaat die je hebt, ik ken hem zo niet maar wat voor pijpje is dat beetje middeltoerig?
Ja beetje voor de rustige 70cc en hoge 50cc
|
|
|
|
Joel_koningslust |
13-7-2009 22:21 |
 Posts: 14514 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
[...]
heb ik rekening mee gehouden 
langeslag versie staat 130/190 getimed volgens het boekje.
Verder, die uitlaat die je hebt, ik ken hem zo niet maar wat voor pijpje is dat beetje middeltoerig?
cross hm is een vrij laagtoerige uitlaat. loopt wel nice op een mhr replica enzo
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
THE CRAZY DOCTOR |
13-7-2009 22:22 |
 Posts: 1302 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]
cross hm is een vrij laagtoerige uitlaat. loopt wel nice op een mhr replica enzo
Ik heb de ml maakt dat nog verschil? maar mhr replica is dus geen toeren breker?
|
|
|
|
Joel_koningslust |
13-7-2009 22:24 |
 Posts: 14514 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: THE CRAZY DOCTOR
[...]
Ik heb de ml maakt dat nog verschil? maar mhr replica is dus geen toeren breker?
mhr replica houdt origineel op bij 11,5/12k. maar wel lekker veel koppel
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
timmie76 |
13-7-2009 22:27 |
 Posts: 47 |
Mensen, even een snel vraagje,
is tccd hetzelfde als rgd, want ik zie altijd overal staan tccd/rgd.
|
|
Ik ben nieuw. |
|
THE CRAZY DOCTOR |
13-7-2009 22:27 |
 Posts: 1302 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]
mhr replica houdt origineel op bij 11,5/12k. maar wel lekker veel koppel
Oke dat is mooi want zo ver gaat de uitlaat ook zegmaar
Bedankt he!!
|
|
|
|
Joel_koningslust |
13-7-2009 22:29 |
 Posts: 14514 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: THE CRAZY DOCTOR
[...]
Oke dat is mooi want zo ver gaat de uitlaat ook zegmaar
Bedankt he!!
zeker als je niet al te snel wilt maar wel lekker koppel zou ik je aanraden
mhr80 replica of gewoon ( zijn hetzelfde )
ori membraam met carbonne kleppen
19/21mm carb
yasuni cross
dat kan gemakkelijk op ori krukasje. enkel ff nieuwe koppelingsplaatjes en malossi veertjes erin
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
THE CRAZY DOCTOR |
13-7-2009 22:31 |
 Posts: 1302 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]
zeker als je niet al te snel wilt maar wel lekker koppel zou ik je aanraden
mhr80 replica of gewoon ( zijn hetzelfde )
ori membraam met carbonne kleppen
19/21mm carb
yasuni cross
dat kan gemakkelijk op ori krukasje. enkel ff nieuwe koppelingsplaatjes en malossi veertjes erin
Ik heb er al een doppler endurance erin liggen
|
|
|
|
Joel_koningslust |
13-7-2009 22:31 |
 Posts: 14514 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: THE CRAZY DOCTOR
[...]
Ik heb er al een doppler endurance erin liggen
das altijd veiliger
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
Gerard1793 |
13-7-2009 22:34 |
 Posts: 4006 |
Bij mijn Honda Mt lijkt het alsof er een ophoogbus op de voorvork is geschroefd. Het gaat om het deel tussen de kroonplaten. Kan dit kloppen, en is het makkelijk te verwijderen?
|
|
Derbi-Olaf: Als die lieve hondjes die ze altijd op dat toiletpapier printen mijn anus nu eens zouden schoonlikken had ik d'r tenminste wat aan! |
|
Derbi-Olaf |
13-7-2009 22:53 |
 Posts: 14999 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Gerard1793
Bij mijn Honda Mt lijkt het alsof er een ophoogbus op de voorvork is geschroefd. Het gaat om het deel tussen de kroonplaten. Kan dit kloppen, en is het makkelijk te verwijderen?
dat kan zeker kloppen, en verwijderen is heel makkelijk  moet je zelf maar eens even kijken
|
|
Heeft een SOHC in z'n broek! |
|
bobboiten |
13-7-2009 23:09 |
 Posts: 2771 |
Is het ingewikkeld om een balhoofdlager te vervangen? Het gaat de die bij het bovenste kroonplaat. En kan iemand me uitleggen hoe het moet?
|
|
Haal eruit wat erin zit | Live by the day & enjoy each one |
|
Joel_koningslust |
13-7-2009 23:12 |
 Posts: 14514 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: bobboiten
Is het ingewikkeld om een balhoofdlager te vervangen? Het gaat de die bij het bovenste kroonplaat. En kan iemand me uitleggen hoe het moet?
eeuhm.... voorvork eruit. oude lager eruit slaan en een nieuw erin tikken. das toch niet zo moeilijk ofwel?
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|