Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - ''Kleine vragen topic'' - deel 38

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 813 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #56961 - ''Kleine vragen topic'' - deel 38
Pagina 166 van 203
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 165, 166, 167 ... 201, 202, 203Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 106187 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Voetentje 12-7-2009 20:10 Print reply

Posts: 2356
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Saknet
voetentje neem aub minder drugs doe het voor je eigen toekomst


Had iets te snel gelezen

Maar on-topic:

Als ze in goede staat zijn zou ik de prijzen van moto-import aanhouden.
 
NSR en MTX onderdelen te koop PM bij intresse
w0ut3r 12-7-2009 22:14 Print reply

Posts: 1350
ff 2 vraagjes:

- ik ben nou ff de squish aan het afstellen...
maar als je dus een stukje tin in je bougiegat doet en een paar keer hebt gekick en het dan dus wil opmeten...
moet je dan het uiteinde van dat stukje tin meten of gewoon erges in het midden van dat platte stukje tin?

Want het einde is nu bij mij 0.7mm wat mij zo ongeveer perfect lijkt voor mijn setupje:

Airsal 50cc
Yasuni cross HM
17,5mm dellorto carb (wordt 21mm)
(nieuwe type derbi blok)

en is het midden van het platgewalsde stukje tin is de squish 0.5mm, wat me dan weer wat te klein lijkt...

Welk stukje moet ik van uitgaan?

- een van me carterbouten aan de koppelingskant is afgebroken maar ik kan hem nerges op het internet kopen en bij de karwei hebben ze hem ook niet...
hoe moet ik nou aan die carterbout komen?
 
www.TheGreenBoxz.nl
THE CRAZY DOCTOR 12-7-2009 22:37 Print reply

Posts: 1302
Je moet uit gaan van het platgewalste stukje voor je squish. En zo'n carterbout zou de karwei wel moeten hebben (de praxis heeft ze iig, wel werk er dus) maar anders een auto speciaal zaak ofzow
 
MarTijn tzr 12-7-2009 22:43 Print reply

Posts: 6970
kan een yasuni cross HM kopen voor nette prijs.
maar loopt dit ook op de volgende setup?

dr70
21mm
stage6 schuimfilter


alvast bedankt
 
minder blauw op straat zorgt ervoor dat ik harder gaat!
TSX-Rider 12-7-2009 22:51 Print reply

Posts: 550
hoe kan het dat mijn krukaskeerring steeds kapot gaat? anderhalf jaar geleden voor t eerst blok gereviceerd, nu 2 maanden geleden was mn rechter krukaskeerring al kapot, weer gereviceerd, en nu na 2 fcking maandjes is hij weer kapot.. (teminste dat moet haast wel, want hij blijft stotteren, en tussen de krukas is het erg nat van de oli.
Hoe kan het dus dat steesd mn keerring rot gaat?
 
http://www.brommerforum.nl/gallery/view/3045/1/last
thunderbird - Forum en Sales Moderator 12-7-2009 22:53 Print reply

Posts: 7728
passing slecht?
 
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé!
puch dexter 13-7-2009 0:24 Print reply

Posts: 3011
Staat er op een cilinder (originele) van een Honda MB80 de inhoud gegeven? En zoja, waar?

En staat dat ook gegeven op een honda MB50 blok, en zoja, waar?


Alvast bedankt
 
TECstar 13-7-2009 3:17 Print reply

Posts: 4664
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: puch dexter
Staat er op een cilinder (originele) van een Honda MB80 de inhoud gegeven? En zoja, waar?

En staat dat ook gegeven op een honda MB50 blok, en zoja, waar?


Alvast bedankt


dacht het wel, aan het stuk waar je membraan zit, links
weet ik niet 100% zeker

op mb5blok iig niet
 
briljant ppl drive briljant machines, thats y House drives Honda
puch dexter 13-7-2009 11:17 Print reply

Posts: 3011
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TECstar
[...]


dacht het wel, aan het stuk waar je membraan zit, links
weet ik niet 100% zeker

op mb5blok iig niet

Ja, oke tnx. Ik bedoelde cilinder idd. Nja, ik zal wel zien hoe't precies zit als ik een mb8 koop
 
markhispania3 13-7-2009 11:54 Print reply

Posts: 1971
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TSX-Rider
hoe kan het dat mijn krukaskeerring steeds kapot gaat? anderhalf jaar geleden voor t eerst blok gereviceerd, nu 2 maanden geleden was mn rechter krukaskeerring al kapot, weer gereviceerd, en nu na 2 fcking maandjes is hij weer kapot.. (teminste dat moet haast wel, want hij blijft stotteren, en tussen de krukas is het erg nat van de oli.
Hoe kan het dus dat steesd mn keerring rot gaat?


gooi er niet teveel blokolie in?
 
honda wallaroo 13-7-2009 13:22 Print reply

Posts: 973
hee

een paar dagen geleden stond mijn broertje zonder benzine ik moest hem slepen maar nu trekt mijn wallaroo niet meer zo hard op als daarvoor,

gister moest ik weer een vriend van mij slepen en nu trekt hij nog minder hard op.
wat is er aan de hand??


 
Royal Club 13-7-2009 13:27 Print reply

Posts: 60390
geen idee. ga dat eens uitzoeken
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
w0ut3r 13-7-2009 13:58 Print reply

Posts: 1350
me squish is nou 4.6mm, wat dus te klein is...
ik heb al aan beide kanten van de voetpakking vloeibarepakking gedaan maar dat wil ook niet helpen...
Hoe kan ik de squish nou groter maken?
Want als ik er nog een pakking bij zou doen is die weer te groot...
 
www.TheGreenBoxz.nl
puch dexter 13-7-2009 14:06 Print reply

Posts: 3011
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda wallaroo
hee

een paar dagen geleden stond mijn broertje zonder benzine ik moest hem slepen maar nu trekt mijn wallaroo niet meer zo hard op als daarvoor,

gister moest ik weer een vriend van mij slepen en nu trekt hij nog minder hard op.
wat is er aan de hand??



iets met de koppeling?
 
jjeennss 13-7-2009 14:10 Print reply

Posts: 154
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: w0ut3r
me squish is nou 4.6mm, wat dus te klein is...
ik heb al aan beide kanten van de voetpakking vloeibarepakking gedaan maar dat wil ook niet helpen...
Hoe kan ik de squish nou groter maken?
Want als ik er nog een pakking bij zou doen is die weer te groot...

Nog groter , 4.6 is al teveel..

 
Je ken de groete uit brabant krijgen kut!

Dit topic is 106187 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 166 van 203
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 165, 166, 167 ... 201, 202, 203Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved