puch dexter |
29-6-2009 23:14 |
 Posts: 3011 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Jozeff
[...]
het ophangpunt bij je cilinderkop zit op een andere plaats. (vanwege de langere slag bij mt8)
moet je even een gat bijboren in die 2 lipjes
oke, als dat alles is, ist goed
|
|
|
|
MarTijn tzr |
29-6-2009 23:14 |
 Posts: 6970 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]
ori uitlaatje dat compleet ontgrenst is loopt daar heerlijk op
nja in andere topics worden juist yasuni r3`s aanbevolen.
maar wat ik net zei, niemand zegt wat het uiteindelijk liep
|
|
minder blauw op straat zorgt ervoor dat ik harder gaat! |
|
Jasper Strahiem |
29-6-2009 23:16 |
 Posts: 1950 |
Of een leovinci rijd die ook erg lekker op. Heb ik ook mee gereden  En aangezien je met een 21 gaat rijden knijpt die hem bij een ogrinele pijp wat
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MarTijn tzr
[...]
nja in andere topics worden juist yasuni r3`s aanbevolen.
maar wat ik net zei, niemand zegt wat het uiteindelijk liep
R3 zowieso niet. Veel te hoogtoerig voor een dr70.
Dit bericht is gewijzigd door Jasper Strahiem op 29-6-2009 om 23:17 uur.
Dit bericht is gewijzigd door Jasper Strahiem op 29-6-2009 om 23:18 uur.
|
|
Make the most of now |
|
grasmaaier89 |
29-6-2009 23:17 |
 Posts: 14412 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MarTijn tzr
[...]
nja in andere topics worden juist yasuni r3`s aanbevolen.
maar wat ik net zei, niemand zegt wat het uiteindelijk liep
de R3 zijn voor snellere cilinders zoals van Hebo.
Jou DR70 kan het best een ori. uitlaat gebruiken. Lopen ze veel beter op (kwa prestatie/uithoudingsvermogen verhouding.
|
|
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon |
|
MarTijn tzr |
29-6-2009 23:19 |
 Posts: 6970 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Jasper Strahiem
Of een leovinci rijd die ook erg lekker op. Heb ik ook mee gereden En aangezien je met een 21 gaat rijden knijpt die hem bij een ogrinele pijp wat
[...]
R3 zowieso niet. Veel te hoogtoerig voor een dr70.
Dit bericht is gewijzigd door Jasper Strahiem op 29-6-2009 om 23:17 uur.
Dit bericht is gewijzigd door Jasper Strahiem op 29-6-2009 om 23:18 uur.
hoe hard ging die met die leovinvi?
en loopt hij ook nog lekker op die technigas die ik nou heb?
btw in dit topic
http://www.brommerforum.nl/showtopic/47934
Dit bericht is gewijzigd door MarTijn tzr op 29-6-2009 om 23:22 uur.
|
|
minder blauw op straat zorgt ervoor dat ik harder gaat! |
|
bobboiten |
30-6-2009 6:55 |
 Posts: 2771 |
50 euro inclusief verzendkosten, is dat veel voor een remsysteem voor de voorrem (dus incl kabel en pomp enz.)
|
|
Haal eruit wat erin zit | Live by the day & enjoy each one |
|
Gerard1793 |
30-6-2009 9:59 |
 Posts: 4006 |
Ik ben nu bezig met mn carburateur, maar moet hoe moet de vlotternaald in de behuizing? Met het "kegeltje" omhoog?
Het gaat om een 18mm Keihin.
BVD Gerard
|
|
Derbi-Olaf: Als die lieve hondjes die ze altijd op dat toiletpapier printen mijn anus nu eens zouden schoonlikken had ik d'r tenminste wat aan! |
|
Christian-tsx |
30-6-2009 10:03 |
Posts: 856 |
ik heb een nsr cilinder (50cc athena) waar een krasje in zit.
kras loopt van onderkant cilinder tot een halve centimeter boven de spoelpoort.
je voelt de kras wel maar steekt niet uit.
is dit hinderlijk kwa prestaties en compressie? lijkt me niet eerlijk gezegd maar wil het zeker weten
|
|
|
|
Gary - Forum en Gallery Moderator |
30-6-2009 10:07 |
 Posts: 12846 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: bobboiten
50 euro inclusief verzendkosten, is dat veel voor een remsysteem voor de voorrem (dus incl kabel en pomp enz.)
Ligt ook aan de conditie van het spul. Is zo niet te zeggen.
|
|
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen..... |
|
BIET |
30-6-2009 10:20 |
 Posts: 22355 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Christian-tsx
ik heb een nsr cilinder (50cc athena) waar een krasje in zit.
kras loopt van onderkant cilinder tot een halve centimeter boven de spoelpoort.
je voelt de kras wel maar steekt niet uit.
is dit hinderlijk kwa prestaties en compressie? lijkt me niet eerlijk gezegd maar wil het zeker weten
Kan je wel mee rijden, heeft natuurlijk een negatief effect op de prestaties, maar niet rampzalig  .
|
|
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel! |
|
hggf |
30-6-2009 11:29 |
 Posts: 1404 |
hallo,
Het schroefdraad van mijn spruitstuk (waar je je carb. mee vast maakt) in niet helemaal goed meer.
nu dacht ik kan ik die tapeinden er uit halen,
en er een gewone schroef in zetten???
Of kan dit niet en moet ik een heel nieuw spruitstuk kopen
gr. Kasper
|
|
Politiek bedrijven met de bijbel in de hand is net als koken met stront aan je vingers... |
|
De Schout |
30-6-2009 11:34 |
Posts: 5327 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: hggf
hallo,
Het schroefdraad van mijn spruitstuk (waar je je carb. mee vast maakt) in niet helemaal goed meer.
nu dacht ik kan ik die tapeinden er uit halen,
en er een gewone schroef in zetten???
Of kan dit niet en moet ik een heel nieuw spruitstuk kopen
gr. Kasper
nieuw tapeindje erin en klaar.
|
|
tune tweak fiddle bang bummer |
|
Gerard1793 |
30-6-2009 11:37 |
 Posts: 4006 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Gerard1793
Ik ben nu bezig met mn carburateur, maar moet hoe moet de vlotternaald in de behuizing? Met het "kegeltje" omhoog?
Het gaat om een 18mm Keihin.
BVD Gerard
Sorry dat ik zo ongeduldig ben, maar ik moet dit snel weten.
|
|
Derbi-Olaf: Als die lieve hondjes die ze altijd op dat toiletpapier printen mijn anus nu eens zouden schoonlikken had ik d'r tenminste wat aan! |
|
De Schout |
30-6-2009 11:49 |
Posts: 5327 |
het kegeltje is het stukje dat af moet dichten, dat moet dus het gat in.
|
|
tune tweak fiddle bang bummer |
|
Gerard1793 |
30-6-2009 11:54 |
 Posts: 4006 |
Bedankt! Ik dacht dat mn vlotternaald versleten was, maar de vorige eigenaar heeft de vlotternaald er op de kop ingezet
|
|
Derbi-Olaf: Als die lieve hondjes die ze altijd op dat toiletpapier printen mijn anus nu eens zouden schoonlikken had ik d'r tenminste wat aan! |
|