zei ik ook met mijn fiets, toen ik plots op mn remmen moest
als je de standaard AF1 remmen vol op in bukt lig je ook met een achterbrug in je nek... heb zelf al noodstops moeten doen ding trekt aardig goed stopies..
als je de standaard AF1 remmen vol op in bukt lig je ook met een achterbrug in je nek... heb zelf al noodstops moeten doen ding trekt aardig goed stopies..
alsof dat zegt dat je remmen 'goed' zijn. stoppies maak ik met mn fiets ook nog wel.
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]
alsof dat zegt dat je remmen 'goed' zijn. stoppies maak ik met mn fiets ook nog wel.
als je stopies ken trekken betekend het wel dat je genoeg remkracht heb... (dus nou hebben echt overkill)
vind het raar ik heb de remmen al 1 maand heb het al op 3 forums besproken en nog nooit is er gezegd geweest dat de voor vorken of brackets gaan scheuren of metaal moeheid gaan krijgen het punt is altijd geweest de rem kracht bedienen (dit is ook al opgelost)
vind het raar ik heb de remmen al 1 maand heb het al op 3 forums besproken en nog nooit is er gezegd geweest dat de voor vorken of brackets gaan scheuren of metaal moeheid gaan krijgen het punt is altijd geweest de rem kracht bedienen (dit is ook al opgelost)
Ik heb voertuigconstructie gestudeerd, ik heb meer frames berekend dan jij ooit gezien hebt en ik weet welke factoren een rol spelen bij het ontwerp van een goede constructie.
als je de standaard AF1 remmen vol op in bukt lig je ook met een achterbrug in je nek... heb zelf al noodstops moeten doen ding trekt aardig goed stopies..
ok, nu die kracht 10x vergroten en dan dezelfde remkracht zetten als je bij de AF1 deed bij noodstops.
Dan voel je wel de indrukwekkende gevoel van "gewichtloos" voor een moment
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon
ik geloof wel dat het een factor kan zijn en dat betwist ik niet maar ik denk dat het geen rol speel als je de ander punten er bij neemt.
de rem kom op de zelfde ophangpunten
de rem gaat voor de helft al niet voor een kwart van de kracht gebruikt worden = af1 krachten..
de bracket constructie is al zo dat het 1 extra bevestiging punt heeft voor als er extra druk en gewicht zou zijn