Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "Kleine vragen Topic" - deel 37

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 698 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #56000 - "Kleine vragen Topic" - deel 37
Pagina 201 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 199, 200, 201Vorige pagina
Dit topic is 77324 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

THE CRAZY DOCTOR 1-6-2009 19:51 Print reply

Posts: 1302
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: THE CRAZY DOCTOR
Ik wil om naar school/werk etc een scootertje kopen en ik kwam een yamaha neos tegen, ik vroeg of er een kenteken op zit en hij antwoorde met:

nee, vandaar de lage prijs.

het is een superblok! met Polini racevario! een goede cilinder, en een 17.5mm dellortho carburateur! het blok is al bijna meer waard als de prijs die ik vraag.
en omdat ie zonder kenteken is doe ik hem voor weinig weg. ze hebben zoals in de beschrijving staat het contact kapotgeslepen en me kenteken papieren gejat. die zaten in de buddy, en ben hem zonder buddy tegen gekomen.

mvg

Maar als je je kenteken papieren kwijt bent kun je deze toch opnieuw aan vragen?


 
kenny77 1-6-2009 19:51 Print reply

Posts: 29286
jup kan gewoon, waarschijnlijk gejat dus lekker laten staan.
of kenteken nummer vragen.
 
Kurzel 1-6-2009 19:53 Print reply

Posts: 2369
als hij het eigendomsbewijs heeft kan je m kopen toch?

anders idd gewoon laten staan en een andere zoeken

 
][ Yamaha YZF R6 ][ Mazda 323Coupé ][
mikeo26 1-6-2009 19:54 Print reply

Posts: 664
Wat zijn de waardes van mikuni TM sproeiers ongeveer? (voor in een tm24)

AM6 blok, voor een hoogtoerige cilinder, lees manston (pata negra), pr, team etc.. ?

icm met een wat inhoudend uitlaatje en hpi

want dit is de grootste sproeierkit die ik zie staan en straks is de grootste maat nog eens veel te klein.

Quote:
Sproeier kit - TM Vlakschuif - 125 tm 148


anders word het dus gewoon losse sproeiers halen.
 
Nu bezig met mh ryz projectje:P
jimbob 1-6-2009 19:55 Print reply

Posts: 635
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: marjo
[...]


Als je de cijfers boven het gaatje draait, lees je het goeie
Cijfers dus niet onder het gaatje.

(weet niet of het per sproeier verschilt :P dit was iig bij mijn sproeier zo )


Dit bericht is gewijzigd door marjo op 1-6-2009 om 18:51 uur.


Klopt, dus het tekentje staat dan onderaan.
 
Rs Dude. 1-6-2009 19:57 Print reply

Posts: 1426
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Rs Dude.
Hulp gezocht over me binnenkop

Nu zit ik met het probleem dat me kop niet meer afsluit.

Er is 1 mm afgehaalt en nu heb ik speling tussen me kop,
K heb al een ring er tussen geplaatst maar dan is er geen goede afsluiting en spuit er koelwater er langs
Wat nu?


 
ikkejw 1-6-2009 20:08 Print reply

Posts: 9886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mikeo26
Wat zijn de waardes van mikuni TM sproeiers ongeveer? (voor in een tm24)

AM6 blok, voor een hoogtoerige cilinder, lees manston (pata negra), pr, team etc.. ?

icm met een wat inhoudend uitlaatje en hpi

want dit is de grootste sproeierkit die ik zie staan en straks is de grootste maat nog eens veel te klein.

[...]


anders word het dus gewoon losse sproeiers halen.


die zijn veel te klein inderdaad, ik heb in mijn VM24 (zelfde sproeiers als TM) een sproeier 230 ofzo.

 
Preserve nature - Always wear a helmet
kenny77 1-6-2009 20:10 Print reply

Posts: 29286
Tijd voor een nieuw klein vragen topic?

mij lukt het niet zo goed om alles goed te quoten , anders had ik het wel gedaan.
 
hggf 1-6-2009 20:13 Print reply

Posts: 1404
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Martijn II
[...]


signaaldraad aftappen, transistor laten aansturen die op zijn beurt vanaf de accu direct een bobine aanstuurt.
Dan heb je wel 5x zoveel vonken als normaal...maar who cares

De vraag is alleen of je voldoende lucht en brandstof hebt voor vuur.
Ik zit alleen te denken of je dan je originele signaal niet zit te verzieken.

Voor het systeem wat ik noemde kun je trouwens dan wel de lichtspoel gebruiken, eventueel met een diode en weerstand om te zorgen dat de transistor niet opgeblazen wordt.



Ik weet niet of het kan maar, misschien de ontsteking van een 2 cilinder halen dan heb je 2 bougies
 
Politiek bedrijven met de bijbel in de hand is net als koken met stront aan je vingers...
hggf 1-6-2009 20:16 Print reply

Posts: 1404
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: hggf
Wat is het verschil tussen een gewoon en een mitsuba vliegwiel, of is het gewoon het zelfde.
Ik heb er nu een namelijk mitsuba vliegwiel en ik moet een andere ontsteking.
Maar bij de Honda-M-Shop staat een ontsteking voor mitsuba vliegwiel. Moet ik die dan hebben of kan ik ook een gewoone kopen?


 
Politiek bedrijven met de bijbel in de hand is net als koken met stront aan je vingers...
Yield 1-6-2009 20:39 Print reply
Posts: 279
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Yield
afbeelding

Ik moet een nieuwe pakking hebben, een koppakking, maar dan zo'n enkele ring die in je cilinderkop zit rondom je zuiger, voor een TP zwarte top. Is dit gewoon een standaard maat die je bij elke bromboer kan halen of verschilt dit per cilinder(kop)?


 
iphone torrent 13yo cam rip mp3 vevo vrijheid snel geld verdienen belasting ontwijken klacht geen bereik oplichter hulp gevraagd opzeggen valium
Martijn II - Forum en Sales Moderator 1-6-2009 21:21 Print reply

Posts: 9841
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: hggf
[...]


Ik weet niet of het kan maar, misschien de ontsteking van een 2 cilinder halen dan heb je 2 bougies


bij tsx gaat dat niet omdat de cdi bij de bobine inzit. Bij een mt zou het bijv wel kunnen, kun je gewoon de pulsdraad van de bobine aftappen en naar een 2e bobine leiden, dan is het nog te schakelen. Maar een duo bobine zou ook prima kunnen, alleen kun je dan de tweede niet uitschakelen

 
Too cool for school!

Dit topic is 77324 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 201 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 199, 200, 201Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved