Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "Kleine vragen Topic" - deel 37

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 473 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #56000 - "Kleine vragen Topic" - deel 37
Pagina 64 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 63, 64, 65 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 82465 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

jimbob 3-5-2009 17:14 Print reply

Posts: 635
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: cedric
heeft er iemand wat duidelijke fotos van de versnellingsbak en de koppelingskant van een TSX? ben een blok aan het reviseren maar ksnap niet goed hoe de hele zooi in elkaar moet. de versnellingsbak is dicht maar de koppelingskant is een probleem. het schakelsysteem lukt me niet


http://www.brommerforum.nl/kb/artikel/130
 
Fallie 3-5-2009 17:16 Print reply

Posts: 1163
Iemand een idee waar ik een spiegelvizier voor een mt rr thunder ken halen

 
Santa Cruz 3-5-2009 17:16 Print reply

Posts: 716
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jimbob
[...]


http://www.brommerforum.nl/kb/artikel/130


ja zo ver was ik ook al, ik zoek foto's om te zien hoe alles zit.

 
2takt of 4takt? Supermotard!
Fallie 3-5-2009 17:18 Print reply

Posts: 1163
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 2t-crosser
wat is het adress van het nieuwe rieju forum, niet van diegene die gisteren een topic heeft aangemaakt maar iets eerder.



http://riejuforum.nl/
 
jimbob 3-5-2009 17:20 Print reply

Posts: 635
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: cedric
[...]


ja zo ver was ik ook al, ik zoek foto's om te zien hoe alles zit.



Oh zo, nee sorry die weet ik niet.
Misschien kijken bij projecten van mensen met een TSX, maar zo moeilijk zit dat toch niet in elkaar, ik had meer moeite met de versnellingsbak.

Het probleem was bij mij alleen dat het niet leek te werken, maar als ik dan gewoon het pookje erop zette en het probeerde schakelde ie wel gewoon goed, dus misschien gewoon even proberen in elkaar te krijgen en dan kijken of het werkt, kun je weinig mee slopen.
 
Santa Cruz 3-5-2009 17:25 Print reply

Posts: 716
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jimbob
[...]


Oh zo, nee sorry die weet ik niet.
Misschien kijken bij projecten van mensen met een TSX, maar zo moeilijk zit dat toch niet in elkaar, ik had meer moeite met de versnellingsbak.

Het probleem was bij mij alleen dat het niet leek te werken, maar als ik dan gewoon het pookje erop zette en het probeerde schakelde ie wel gewoon goed, dus misschien gewoon even proberen in elkaar te krijgen en dan kijken of het werkt, kun je weinig mee slopen.


ik heb vandaag wat proberen prutsen met dat schakelsysteem maar ik krijg het echt niet goed, ik weet niet hoe dat in elkaar moet passen. ik kan het zo krijgen dat hij 3 versnellingen neemt maar verder raak ik niet. 1 lukt, neutraal lukt, 2 lukt en 3 lukt soms. in de schakelwals aan de koppelingskant zit er zo een half tandwiel met 2 pinnetjes met veertjes acchter. hoe moet ik dat in de schakelwals plaatsen want het kan er aan alle kanten in

 
2takt of 4takt? Supermotard!
Tobias Verhoef 3-5-2009 17:52 Print reply

Posts: 1832
wrm gaan alle nieuwe brommers steeds kapot?
zoals : derbi en dingen met am6

Ik heb ook nieuwe Derbi GPR gehad na half jaartje en 9000 km er mee gekapt wordt nu wel gemaakt voor garantie maar is al 3e keer.

Ik rij nu een honda mtx-sh en dat krijg ik niet kapot alleen de banden

Is er gewoon een groot kwaliteit probleem?

 
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....????
Fallie 3-5-2009 17:59 Print reply

Posts: 1163
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tobias Verhoef
wrm gaan alle nieuwe brommers steeds kapot?
zoals : derbi en dingen met am6

Ik heb ook nieuwe Derbi GPR gehad na half jaartje en 9000 km er mee gekapt wordt nu wel gemaakt voor garantie maar is al 3e keer.

Ik rij nu een honda mtx-sh en dat krijg ik niet kapot alleen de banden

Is er gewoon een groot kwaliteit probleem?



Zo is het toch ook met auto's? Bij de anwb is gebleken dat 80 procent van de pechgevalle nieuwe auto's zijn.
 
Derbi-Olaf 3-5-2009 18:01 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Fallie
[...]


Zo is het toch ook met auto's? Bij de anwb is gebleken dat 80 procent van de pechgevalle nieuwe auto's zijn.

een vergelijking met gebreken.
Hoeveel procent van alle auto's die er in NL rondrijden is "nieuw" ?
Als je dat erbij zet heb je er pas wat aan.
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
Joel_koningslust 3-5-2009 18:03 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tobias Verhoef
wrm gaan alle nieuwe brommers steeds kapot?
zoals : derbi en dingen met am6

Ik heb ook nieuwe Derbi GPR gehad na half jaartje en 9000 km er mee gekapt wordt nu wel gemaakt voor garantie maar is al 3e keer.

Ik rij nu een honda mtx-sh en dat krijg ik niet kapot alleen de banden

Is er gewoon een groot kwaliteit probleem?




omdat de nieuwere brommers meer vermogen halen uit dezelfde grootte motor
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Tobias Verhoef 3-5-2009 18:03 Print reply

Posts: 1832
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
[...]

een vergelijking met gebreken.
Hoeveel procent van alle auto's die er in NL rondrijden is "nieuw" ?
Als je dat erbij zet heb je er pas wat aan.


daar heb je gelijk in bijna alles wat in nl rondrijdt komt van 2000 of hoger
 
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....????
marjo 3-5-2009 18:06 Print reply

Posts: 1211
Vroeger waren brommers een stuk simpeler. Tegenwoordig zit er bijvoorbeeld een elektrische start op en vroeger moest je eerst trappen. Ga maar na wat eerder kapot is
 
Tobias Verhoef 3-5-2009 18:07 Print reply

Posts: 1832
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: marjo
Vroeger waren brommers een stuk simpeler. Tegenwoordig zit er bijvoorbeeld een elektrische start op en vroeger moest je eerst trappen. Ga maar na wat eerder kapot is


dat klopt al die extra's gaan altijd naar de klote
 
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....????
jimbob 3-5-2009 18:16 Print reply

Posts: 635
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: cedric
[...]


ik heb vandaag wat proberen prutsen met dat schakelsysteem maar ik krijg het echt niet goed, ik weet niet hoe dat in elkaar moet passen. ik kan het zo krijgen dat hij 3 versnellingen neemt maar verder raak ik niet. 1 lukt, neutraal lukt, 2 lukt en 3 lukt soms. in de schakelwals aan de koppelingskant zit er zo een half tandwiel met 2 pinnetjes met veertjes acchter. hoe moet ik dat in de schakelwals plaatsen want het kan er aan alle kanten in



Volgens mij past ie er wel op alle manieren in, maar er is maar 1 manier waarop je dat plaatje er ook op kunt zetten.
 
Joel_koningslust 3-5-2009 18:17 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tobias Verhoef
[...]


dat klopt al die extra's gaan altijd naar de klote


en als het niet de extra's zijn, zijn het dingen die kapot gaan omdat ze meer toeren moeten draaien als zon tamme honda
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.

Dit topic is 82465 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 64 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 63, 64, 65 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved