Quote:Oorspronkelijk gepost door: koetjeboe91
heb een vraag over een cabrateur er zit een gat waar ik mijn vinger bij houd wat moet daar in of moet daar niets in. p.s er zit geen schoefdraad in. afbeelding
meer info lijkt me handig dus dit stond er allemaal op
HM166
JAPAN
Dit bericht is gewijzigd door koetjeboe91 op 29-4-2009 om 15:20 uur.
lijkt mij voor de stationair sproeier, zal wel een langere sproeier in horen waarbij de schroefdraad dieper ligt
Quote:Oorspronkelijk gepost door: koetjeboe91
heb een vraag over een cabrateur er zit een gat waar ik mijn vinger bij houd wat moet daar in of moet daar niets in. p.s er zit geen schoefdraad in. afbeelding
meer info lijkt me handig dus dit stond er allemaal op
HM166
JAPAN
Dit bericht is gewijzigd door koetjeboe91 op 29-4-2009 om 15:20 uur.
ik geloof dat daar het pijpje van je overloop van je vlotterbak in valt?
mijn vriend rijd met veel te hoge toeren weg (hij komt op het begin zelfs niet goed vooruit) nu komt dat omdat hij er te zware trekveertjes in heeft zitten maar we wilden de koppeling er af halen maar het lukte niet.. weet iemand een manier om de koppeling er af te halen zonder dat je zo'n speciale tang er voor nodig hebt?
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Gerard1793
Weet iemand misschien toevallig of er ook tweecilinderbrommers op de markt zijn/waren? Puur uit nieuwschierigheid
Nee.
Een 50cc blok met twee Spartamet-cilinders lijkt me wel wat mja dan zit je met de typegoedkeuring
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'