Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "Kleine vragen Topic" - deel 37

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 681 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #56000 - "Kleine vragen Topic" - deel 37
Pagina 51 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 50, 51, 52 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 82435 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

yionix 28-4-2009 21:32 Print reply
Posts: 307
kheb geen standaard cilinder hoor, maak je niet druk
 
Gary - Forum en Gallery Moderator 28-4-2009 21:33 Print reply

Posts: 12846
Wat dan wel?
 
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen.....
Royal Club 28-4-2009 21:33 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Gary
Wat dan wel?


een imitatie
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
yionix 28-4-2009 21:34 Print reply
Posts: 307
slome meuk, zwarte top.. maar kga naar de mhr kant, qua cilinder
 
Hurricane 28-4-2009 21:35 Print reply

Posts: 275
hallo,
wat is een goedkope uitlaat voor een puch 70cc met membraam??
alvast bedankt.

 
Royal Club 28-4-2009 21:35 Print reply

Posts: 60390
oke. dan is een r2/hmr2(als je dat mooi vind) wel een goeie keus idd

19/21mm dellie, std filter, malossi koppelings veertjes, malossi vl15 en een yamaha TZR spruitje pasmaken op vl15

heb ik zo ff een setup voor je in elkaar geflanst
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Royal Club 28-4-2009 21:38 Print reply

Posts: 60390
ohjah, doppler as eronder
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
yionix 28-4-2009 21:38 Print reply
Posts: 307
die andere koppelingsveertjes, wat is het voordeel daarvan?
 
Derbi-Olaf 28-4-2009 21:39 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: yionix
die andere koppelingsveertjes, wat is het voordeel daarvan?

je vermogen op de weg kunnen zetten met zo'n set-up is de kans op een slippende koppeling groot :P
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
Royal Club 28-4-2009 21:39 Print reply

Posts: 60390
slipt je koppeling niet door.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
yionix 28-4-2009 21:40 Print reply
Posts: 307
hehe, dat wordt mn eerste sleutel actie IN het blok :p
 
ikkejw 28-4-2009 21:41 Print reply

Posts: 9886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]

Als je uitlaatpoorttiming tegroot is tenopzichte van je spoel wil het ook voor geen meter lopen, hoe weet je zeker dat dat aan de ontsteking lag?


blowdown lag netjes op 32 graden.

 
Preserve nature - Always wear a helmet
Derbi-Olaf 28-4-2009 21:42 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ikkejw
[...]


blowdown lag netjes op 32 graden.


kom je dus uit op een spoeltiming van 146 , dat loopt sowieso nooit lekker

trouwens ik ben er "proefondervindelijk" achtergekomen :

Des te lager je spoeltiming, des te hoger je de blowdown kan nemen

Dit bericht is gewijzigd door Derbi-Olaf op 28-4-2009 om 21:44 uur.
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
BIET 28-4-2009 21:45 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ikkejw
[...]


blowdown lag netjes op 32 graden.


En je squis was?, en waar was de uitlaat goed voor. Mijn 2e NSR draaide vb met ori ontsteking, ook geen mps300 oid gewoon 13k. Ook geen sprake van een dip.

Wat ik ook denk is dat we hier nog steeds over brommers praten die net zo oud zijn als ikzelf en dat daarom de tijd bepaalde delen wel eens minder goed gemaakt kan hebben.

Iedereen roept van alles, maar niemand toont bijvoorbeeld iets aan met twee verschillende nieuwe onderdelen.

@Olav:
Een spoeltiming van 146 is idd aan de hoge kant...

Dit bericht is gewijzigd door BIET op 28-4-2009 om 21:45 uur.
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
DerbiSMracing 28-4-2009 21:46 Print reply
Posts: 171
Lijk een '' Goud kleurige '' stuur bij oranje en wit of zal ik tog een '' Alumnium '' doen
 

Dit topic is 82435 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 51 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 50, 51, 52 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved