BIET |
28-4-2009 20:57 |
 Posts: 22355 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Twizz
[...]
Nee
Met een gekietelde malossi icm met een techno draaid je ook wel rond de 13k  .
Maar je wilt jou NSR ook zoveel toeren laten draaien?
|
|
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel! |
|
_X-an |
28-4-2009 20:59 |
 Posts: 72 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: ikkejw
heeft de 'snelle' MT cilinder (HM167) vijf of zes koelribben?
Volgens mijn broer 5
http://i44.tinypic.com/2mywakh.jpg <-- foto van 1 vandere bfér
Dit bericht is gewijzigd door _X-an op 28-4-2009 om 21:00 uur.
|
|
|
|
ikkejw |
28-4-2009 21:01 |
 Posts: 9886 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]
Met een gekietelde malossi icm met een techno draaid je ook wel rond de 13k .
Maar je wilt jou NSR ook zoveel toeren laten draaien?
13K haalde mijn tuned 50cc imi voor MT ook wel. beetje jammer dat je er na 10K vrijwel geen vermogen meer uit haalt door de begrensde CDI.
Quote: Oorspronkelijk gepost door: _X-an
[...]
Volgens mijn broer 5
http://i44.tinypic.com/2mywakh.jpg <-- foto van 1 vandere bfér
Dit bericht is gewijzigd door _X-an op 28-4-2009 om 21:00 uur.
hmm apart, ik zie namelijk op CMSNL een splinternieuwe 167 cilinder voor 150 euro met 5 koelribben:
http://www.cmsnl.com...ylinder_12110167000/
onder de rode bestelknop zie je 'Note: this part is superseded by 12110167010.' klik daar op, en je krijgt een cilinder met 6 koelribben te zien die me meer doet denken aan een 166 cilinder
http://www.cmsnl.com...r-compa_12110167010/
ter vergelijking, hier zie je de slome 166 cilinder (met 6 koelribben) voor 160 euro:
http://www.cmsnl.com...ylinder_12110166750/
Dit bericht is gewijzigd door ikkejw op 28-4-2009 om 21:10 uur.
|
|
Preserve nature - Always wear a helmet |
|
BIET |
28-4-2009 21:03 |
 Posts: 22355 |
Wat zeuren mensen hier toch altijd over die CDI's, ik heb daar nooit last van gehad, zelfs verschillende geprobeerd  .
|
|
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel! |
|
Sypie_Honda |
28-4-2009 21:05 |
 Posts: 13830 |
5 koelribben zeker wete
|
|
wat niet kan is nog niet uitgevonden. |
|
ikkejw |
28-4-2009 21:24 |
 Posts: 9886 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: BIET
Wat zeuren mensen hier toch altijd over die CDI's, ik heb daar nooit last van gehad, zelfs verschillende geprobeerd .
omdat je waarschijnlijk nooit hebt vergeleken met HPI/PVL/NS1 ontsteking.
die 50 imi waarmee ik brommercross reed, had een uitlaattiming rond de 210 graden ofzo, daarmee zou ik de 14K makkelijk moeten halen. maar dat deed ie lekker niet, bij 9.5K begon de powerband en rond 10.5K hield ie abrupt op. meer toeren maken deed ie dan nog wel, maar trok totaal niet door.
|
|
Preserve nature - Always wear a helmet |
|
_X-an |
28-4-2009 21:24 |
 Posts: 72 |
Wat zijn precies de verschillen qua prestaties tussen een hmr/2 en r2?
|
|
|
|
Derbi-Olaf |
28-4-2009 21:25 |
 Posts: 14999 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: ikkejw
[...]
omdat je waarschijnlijk nooit hebt vergeleken met HPI/PVL/NS1 ontsteking.
die 50 imi waarmee ik brommercross reed, had een uitlaattiming rond de 210 graden ofzo, daarmee zou ik de 14K makkelijk moeten halen. maar dat deed ie lekker niet, bij 9.5K begon de powerband en rond 10.5K hield ie abrupt op. meer toeren maken deed ie dan nog wel, maar trok totaal niet door.
dat's je CDI niet
|
|
Heeft een SOHC in z'n broek! |
|
BIET |
28-4-2009 21:25 |
 Posts: 22355 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: ikkejw
[...]
omdat je waarschijnlijk nooit hebt vergeleken met HPI/PVL/NS1 ontsteking.
die 50 imi waarmee ik brommercross reed, had een uitlaattiming rond de 210 graden ofzo, daarmee zou ik de 14K makkelijk moeten halen. maar dat deed ie lekker niet, bij 9.5K begon de powerband en rond 10.5K hield ie abrupt op. meer toeren maken deed ie dan nog wel, maar trok totaal niet door.
Als je uitlaatpoorttiming tegroot is tenopzichte van je spoel wil het ook voor geen meter lopen, hoe weet je zeker dat dat aan de ontsteking lag?
|
|
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel! |
|
Royal Club |
28-4-2009 21:27 |
 Posts: 60390 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: _X-an
Wat zijn precies de verschillen qua prestaties tussen een hmr/2 en r2?
hmr2 is iets sneller.
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
yionix |
28-4-2009 21:29 |
Posts: 307 |
ik ben ook van plan een hmr 2 of r2 te kopen voor mijn ryz, ik weet dat r2 makkelijk pas te maken is, hmr2 ook?
|
|
|
|
Royal Club |
28-4-2009 21:29 |
 Posts: 60390 |
t staat niet op een crosser imo.. kan je beter yasuni cross hm nemen.
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
yionix |
28-4-2009 21:30 |
Posts: 307 |
t is een urban versie, vind onderlangs wel mooi
|
|
|
|
Gary - Forum en Gallery Moderator |
28-4-2009 21:31 |
 Posts: 12846 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
t staat niet op een crosser imo.. kan je beter yasuni cross hm nemen.
Op een std. cilinder beter een gewone Cross.
|
|
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen..... |
|
Royal Club |
28-4-2009 21:32 |
 Posts: 60390 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Gary
[...]
Op een std. cilinder beter een gewone Cross.
das net zoiets als een r1 erop zetten.
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|