Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "Kleine vragen Topic" - deel 37

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 802 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #56000 - "Kleine vragen Topic" - deel 37
Pagina 50 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 49, 50, 51 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 82432 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

BIET 28-4-2009 20:57 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Twizz
[...]

Nee

Met een gekietelde malossi icm met een techno draaid je ook wel rond de 13k .

Maar je wilt jou NSR ook zoveel toeren laten draaien?
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
_X-an 28-4-2009 20:59 Print reply

Posts: 72
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ikkejw
heeft de 'snelle' MT cilinder (HM167) vijf of zes koelribben?


Volgens mijn broer 5


http://i44.tinypic.com/2mywakh.jpg <-- foto van 1 vandere bfér

Dit bericht is gewijzigd door _X-an op 28-4-2009 om 21:00 uur.
 
ikkejw 28-4-2009 21:01 Print reply

Posts: 9886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]

Met een gekietelde malossi icm met een techno draaid je ook wel rond de 13k .

Maar je wilt jou NSR ook zoveel toeren laten draaien?


13K haalde mijn tuned 50cc imi voor MT ook wel. beetje jammer dat je er na 10K vrijwel geen vermogen meer uit haalt door de begrensde CDI.



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: _X-an
[...]


Volgens mijn broer 5


http://i44.tinypic.com/2mywakh.jpg <-- foto van 1 vandere bfér

Dit bericht is gewijzigd door _X-an op 28-4-2009 om 21:00 uur.


hmm apart, ik zie namelijk op CMSNL een splinternieuwe 167 cilinder voor 150 euro met 5 koelribben:
http://www.cmsnl.com...ylinder_12110167000/

onder de rode bestelknop zie je 'Note: this part is superseded by 12110167010.' klik daar op, en je krijgt een cilinder met 6 koelribben te zien die me meer doet denken aan een 166 cilinder
http://www.cmsnl.com...r-compa_12110167010/

ter vergelijking, hier zie je de slome 166 cilinder (met 6 koelribben) voor 160 euro:
http://www.cmsnl.com...ylinder_12110166750/


Dit bericht is gewijzigd door ikkejw op 28-4-2009 om 21:10 uur.
 
Preserve nature - Always wear a helmet
BIET 28-4-2009 21:03 Print reply

Posts: 22355
Wat zeuren mensen hier toch altijd over die CDI's, ik heb daar nooit last van gehad, zelfs verschillende geprobeerd .

 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Sypie_Honda 28-4-2009 21:05 Print reply

Posts: 13830
5 koelribben zeker wete
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
ikkejw 28-4-2009 21:24 Print reply

Posts: 9886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
Wat zeuren mensen hier toch altijd over die CDI's, ik heb daar nooit last van gehad, zelfs verschillende geprobeerd .



omdat je waarschijnlijk nooit hebt vergeleken met HPI/PVL/NS1 ontsteking.

die 50 imi waarmee ik brommercross reed, had een uitlaattiming rond de 210 graden ofzo, daarmee zou ik de 14K makkelijk moeten halen. maar dat deed ie lekker niet, bij 9.5K begon de powerband en rond 10.5K hield ie abrupt op. meer toeren maken deed ie dan nog wel, maar trok totaal niet door.

 
Preserve nature - Always wear a helmet
_X-an 28-4-2009 21:24 Print reply

Posts: 72
Wat zijn precies de verschillen qua prestaties tussen een hmr/2 en r2?
 
Derbi-Olaf 28-4-2009 21:25 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ikkejw
[...]


omdat je waarschijnlijk nooit hebt vergeleken met HPI/PVL/NS1 ontsteking.

die 50 imi waarmee ik brommercross reed, had een uitlaattiming rond de 210 graden ofzo, daarmee zou ik de 14K makkelijk moeten halen. maar dat deed ie lekker niet, bij 9.5K begon de powerband en rond 10.5K hield ie abrupt op. meer toeren maken deed ie dan nog wel, maar trok totaal niet door.


dat's je CDI niet
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
BIET 28-4-2009 21:25 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ikkejw
[...]


omdat je waarschijnlijk nooit hebt vergeleken met HPI/PVL/NS1 ontsteking.

die 50 imi waarmee ik brommercross reed, had een uitlaattiming rond de 210 graden ofzo, daarmee zou ik de 14K makkelijk moeten halen. maar dat deed ie lekker niet, bij 9.5K begon de powerband en rond 10.5K hield ie abrupt op. meer toeren maken deed ie dan nog wel, maar trok totaal niet door.


Als je uitlaatpoorttiming tegroot is tenopzichte van je spoel wil het ook voor geen meter lopen, hoe weet je zeker dat dat aan de ontsteking lag?
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Royal Club 28-4-2009 21:27 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: _X-an
Wat zijn precies de verschillen qua prestaties tussen een hmr/2 en r2?


hmr2 is iets sneller.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
yionix 28-4-2009 21:29 Print reply
Posts: 307
ik ben ook van plan een hmr 2 of r2 te kopen voor mijn ryz, ik weet dat r2 makkelijk pas te maken is, hmr2 ook?
 
Royal Club 28-4-2009 21:29 Print reply

Posts: 60390
t staat niet op een crosser imo.. kan je beter yasuni cross hm nemen.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
yionix 28-4-2009 21:30 Print reply
Posts: 307
t is een urban versie, vind onderlangs wel mooi
 
Gary - Forum en Gallery Moderator 28-4-2009 21:31 Print reply

Posts: 12846
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
t staat niet op een crosser imo.. kan je beter yasuni cross hm nemen.


Op een std. cilinder beter een gewone Cross.
 
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen.....
Royal Club 28-4-2009 21:32 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Gary
[...]


Op een std. cilinder beter een gewone Cross.

das net zoiets als een r1 erop zetten.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten

Dit topic is 82432 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 50 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 49, 50, 51 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved