Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "Kleine vragen Topic" - deel 37

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 860 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #56000 - "Kleine vragen Topic" - deel 37
Pagina 136 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 135, 136, 137 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 82476 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

mtx freak 17-5-2009 20:32 Print reply

Posts: 2711
is een peugeot buxy/speedake voorvork het zelfde als een vivacity sportline?
 
robert V 17-5-2009 21:02 Print reply
Posts: 253
kan een am6 blok onder een derbi of moet je daar er veel voor aanpassen het gaat dan over een derbi senda sm 2001
 
Royal Club 17-5-2009 21:03 Print reply

Posts: 60390
veel aanpassen

alhoewel, volgensmij is het wel te doen

Dit bericht is gewijzigd door Royal Club op 17-5-2009 om 21:04 uur.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Derbi-Olaf 17-5-2009 21:04 Print reply

Posts: 14999
Hoeveel is een nieuwe origineel-honda-ontsteking waard ?

(nieuw 2dehands dus)

dus géén immitatie maar wél spiksplinternieuw.
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
Tombrom 17-5-2009 21:10 Print reply

Posts: 15925
koppelingsdeksel met kicker gat hebben. en alle kuck shit . as veren etc
 
Royal Club 17-5-2009 21:16 Print reply

Posts: 60390
huh?
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Mt5_grolsch 17-5-2009 21:59 Print reply

Posts: 2014
ben bezig met een 40mm slag cilinder op een blok te zetten met 43mm. slag

is een uitlaatpoort timing van 186 graden
en een spoelpoort timing van 116 graden
blowdan van 35

zal dit gewoon goed lopen?

meende dat een hoge blowdown tog wat zegt over je powerband/toerental? die zal dus nu hoog zijn lijkt me?

mvg. Eef
 
PM voor opmaat berekening of complete opmaat uitlaat
Joel_koningslust 17-5-2009 22:00 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mt5_grolsch
ben bezig met een 40mm slag cilinder op een blok te zetten met 43mm. slag

is een uitlaatpoort timing van 186 graden
en een spoelpoort timing van 116 graden
blowdan van 35

zal dit gewoon goed lopen?

meende dat een hoge blowdown tog wat zegt over je powerband/toerental? die zal dus nu hoog zijn lijkt me?

mvg. Eef


je blowdown is iig veeels te hoog. daar is niet mee te rijden
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Derbi-Olaf 17-5-2009 22:01 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mt5_grolsch
ben bezig met een 40mm slag cilinder op een blok te zetten met 43mm. slag

is een uitlaatpoort timing van 186 graden
en een spoelpoort timing van 116 graden
blowdan van 35

zal dit gewoon goed lopen?

meende dat een hoge blowdown tog wat zegt over je powerband/toerental? die zal dus nu hoog zijn lijkt me?

mvg. Eef

in mijn ogen zijn dat waardes die reëel zijn.
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
pckor 17-5-2009 22:07 Print reply

Posts: 1364
Als je een voortandwiel neemt dat 1 tand kleiner is, is dat dan hetzelfde als achter 8 tanden groter?
 
thunderbird - Forum en Sales Moderator 17-5-2009 22:07 Print reply

Posts: 7728
nee 1 voor is achter 3. ongeveer dan.
tenminste, dat heb ik in mn hoofd hangen

Dit bericht is gewijzigd door thunderbird op 17-5-2009 om 22:08 uur.
 
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé!
Derbi-Olaf 17-5-2009 22:08 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]


je blowdown is iig veeels te hoog. daar is niet mee te rijden

spoeltiming is laag daarentegen.
scheelt ook veel.


even een voorbeeld:
Heb zelf 70cc gereden:
spoelers op 112 graden
blowdown van 36
en dat reed heerlijk
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
Mt5_grolsch 17-5-2009 22:13 Print reply

Posts: 2014
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
[...]

spoeltiming is laag daarentegen.
scheelt ook veel.


even een voorbeeld:
Heb zelf 70cc gereden:
spoelers op 112 graden
blowdown van 36
en dat reed heerlijk



in dat geval ga het maar gewoon proberen en dan zien we het wel:P

ben ik ook weer ff van de straat


en anders kan ik de spoelers tog iets hoger leggen of kan dat niet?

Dit bericht is gewijzigd door Mt5_grolsch op 17-5-2009 om 22:15 uur.
 
PM voor opmaat berekening of complete opmaat uitlaat
Derbi-Olaf 17-5-2009 22:17 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mt5_grolsch
[...]



in dat geval ga het maar gewoon proberen en dan zien we het wel:P

ben ik ook weer ff van de straat


en anders kan ik de spoelers tog iets hoger leggen of kan dat niet?

Dit bericht is gewijzigd door Mt5_grolsch op 17-5-2009 om 22:15 uur.

als je wat beter gereedschap hebt is dat zeker te doen

een uitlaattiming van 186 graden is trouwens ook heel mooi

als je daar een mooie spoeltiming bij vind zal het gegarandeerd tof rijden.
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
stephan777 17-5-2009 23:16 Print reply

Posts: 7259
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: stephan777
Hoe presteert de Yasuni R2 in vergelijking met een Gianelli Conti?


 

Dit topic is 82476 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 136 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 135, 136, 137 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved