Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Meeting Forum - Zoetermeer Meeting 6!

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 978 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Er zijn 42 deelnemers:

Rens (Misschien)
Kerry King (Waarschijnlijk)
VerteX (Zeker)
OmafietS (Misschien)
Suzuki-SLK Rijd... (Zeker)
fluxburn3r (Waarschijnlijk)
Tombrom (Zeker)
Royal Club (Zeker)
Honda Stephan (Waarschijnlijk)
bunji (Waarschijnlijk)
Prawish (Waarschijnlijk)
steven_tzr (Zeker)
Thijz (Misschien)
falco (Zeker)
Dark_Falcon (Zeker)
Spookrijder100 (Zeker)
Error1991 (Waarschijnlijk)
Riejurat (Misschien)
RS2Racer91 (Waarschijnlijk)
Zulu Rider (Waarschijnlijk)
stephan777 (Zeker)
Damy-1992 (Zeker)
Rs Dude. (Waarschijnlijk)
mr mike (Zeker)
RR89 (Zeker)
brianpuchie (Waarsch niet)
YAM (Zeker)
Mikf (Zeker)
maikel-1991 (Zeker)
w0ut3r (Waarschijnlijk)
aprilia driver (Zeker)
timtzr (Zeker)
poetrynof (Zeker)
nitirkha (Waarschijnlijk)
Yamahadtmx50 (Waarschijnlijk)
Maup (Waarsch niet)
Ryon (Waarschijnlijk)
Toettoet (Waarschijnlijk)
QuintusBoegem (Zeker)
derbi sjoerd (Zeker)
Sherwin (Waarschijnlijk)
edkroket (Waarschijnlijk)

Klik hier om je in te schrijven.
Klik hier voor meer info.
  Meeting Forum - Topic #55513 - Zoetermeer Meeting 6!
Pagina 36 van 51
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 35, 36, 37 ... 49, 50, 51Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 29261 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

bunji 19-4-2009 18:31 Print reply

Posts: 1861
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: fluxburn3r
[...]


dank u dank u

idd die 3 flitspalen waren btje tricky.. denk dat meerendeel daar te hard reed.... gelukkig wist ik dat ze er stonden .... alleen reed ik btje achteraan. dus euhm yo.. denk dat jij wel 1 of meerdere briefjes door de brievenbus krijgt binnekort.
nou net ff mn spiegel uit zn ductape bandage gehaald... en maar ff kit erin gespoten en nu maar hopen dat mn spiegel goed blijft zitten... (mn ductape was wel bestand tegen 170 kmph ) majah geen zin om weer nieuwe spiegels aka 50 euro per set te bestellen... had gehoopt dat het dit keer de linker was.. daar had ik der nog 1 van liggen majah moest perse weer naar rechts kantelen..

verder was het allemaal geslaagd

heb niks zien flitsen dus hoop het niet
 
Kawasaki ZXR 400
stephan777 19-4-2009 18:32 Print reply

Posts: 7259
Die flitspalen stonden geloof ik niet aan(ik woon er in de buurt) en die dingen staan soms maar aan.


Duurt nog wel fftjes met de filmpjes maar vandaag post ik de mijne wel ff


De foto's:










Bij de mac:P



Clown!







Iemands brommer kapot op de terug weg naar huis





 
RR89 19-4-2009 18:47 Print reply

Posts: 327


niet zoveel foto's gemaakt, maar vond dit wel een erg gave 3 honda's op een rij
 
licht het; o -en elektromagnetisch golfverschijnsel waarvoor het oog gevoelig is
falco 19-4-2009 19:15 Print reply

Posts: 3724
filmpjes? iemand?
 
gprnick 19-4-2009 19:19 Print reply

Posts: 3360
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: falco
filmpjes? iemand?


was jij er?

je staat niet op de foto iig
 
falco 19-4-2009 19:20 Print reply

Posts: 3724
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gprnick
[...]


was jij er?

je staat niet op de foto iig



7e foto
 
gprnick 19-4-2009 19:21 Print reply

Posts: 3360
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: falco
[...]



7e foto


got you
 
bunji 19-4-2009 19:30 Print reply

Posts: 1861
van wie waren trouwens die rs125 en rs250, zitten die ook hier op het forum? heb die 125 niet van dichtbij gezien, die 250 wel. echt een heel tof ding
 
Kawasaki ZXR 400
Tobias Verhoef 19-4-2009 19:35 Print reply

Posts: 1832
echt erg ik kon er niet bij zijn omdat band plat was.

vanochtend even rondje rijden opeens band plat bleek ventiel gescheurd te zijn. En had geen nieuwe binnenband meer.
 
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....????
gprnick 19-4-2009 19:38 Print reply

Posts: 3360
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tobias Verhoef
echt erg ik kon er niet bij zijn omdat band plat was.

vanochtend even rondje rijden opeens band plat bleek ventiel gescheurd te zijn. En had geen nieuwe binnenband meer.


oei das heel erg balen

wees blij dat het niet onderweg was
 
Damy-1992 19-4-2009 19:41 Print reply

Posts: 798
zoo weer thuis

laatste stuk moeten lopen vanaf zoetermeer

maja thuis gekomen

voor foto/filmpje inbox je maar
 
---->>>>Rieju RRX Supermotard-----<<<< D2MY>>
Suzuki-SLK Rijder 19-4-2009 19:41 Print reply

Posts: 3167
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Damy-1992
zoo weer thuis

laatste stuk moeten lopen vanaf zoetermeer

maja thuis gekomen

voor foto/filmpje inbox je maar



Wat was er mis dan?
 
Je hoeft niet in een boom te hangen om een eikel te zijn.
stephan777 19-4-2009 19:44 Print reply

Posts: 7259
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Suzuki-SLK Rijder
[...]



Wat was er mis dan?



zie de laaste foto's van mij:P
 
falco 19-4-2009 19:44 Print reply

Posts: 3724
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bunji
van wie waren trouwens die rs125 en rs250, zitten die ook hier op het forum? heb die 125 niet van dichtbij gezien, die 250 wel. echt een heel tof ding


die rs125 kerol was nog wat komen drinken bij mij thuis, maar bleek dat er een technigas uitlaat onder zat, en dat ie zonder kuipen reed omdat die uitlaat anders tegen ze kuipen aankwam.

ben zn naam alleen ff kwijt, niels ofso?
 
Damy-1992 19-4-2009 19:46 Print reply

Posts: 798
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Suzuki-SLK Rijder
[...]



Wat was er mis dan?


(Rick) brommer deed het niet meer, viel dood en d8 eerst bougie die verwisseld maar nog steeds niet starten
dus...

Rit was verder top alleen volgende keer nog een keer tanken want het had niet veel langer moeten wezen anders hadden er een paar een lege tank
 
---->>>>Rieju RRX Supermotard-----<<<< D2MY>>

Dit topic is 29261 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 36 van 51
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 35, 36, 37 ... 49, 50, 51Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved