Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Nachttopic Deel 37 0.00-7.00

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 706 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #55302 - Nachttopic Deel 37 0.00-7.00
Pagina 190 van 199
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 189, 190, 191 ... 197, 198, 199Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 39210 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Topic Regels
 
Het nachttopic is terug, maar we gaan het anders doen..

Jullie mogen jullie hier snachts vermaken, maar we willen geen geruzie, of dingen die niet door de beugel kunnen!

Wij als crew zijn van mening dat jullie daar goed toe in staat zijn, dus hou het netjes, en hou het nachttopic open!

 

Streethonda 22-5-2009 0:26 Print reply

Posts: 2114
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Garciyano
bijna open?


ja dit mag dus niet he
 
Martijn II - Forum en Sales Moderator 22-5-2009 0:27 Print reply

Posts: 9841
spermban.

 
Too cool for school!
Streethonda 22-5-2009 0:29 Print reply

Posts: 2114
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Martijn II
spermban.


facial
 
Trax - Forum, Sales & Projecten Mod 22-5-2009 0:29 Print reply

Posts: 13700
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: koekie
[...]


zekerweten!


Wat heb je dan gefixed ?
 
rubbert 22-5-2009 0:30 Print reply

Posts: 8825
misschien zijn er nog mensjes die zin hebben om ergens overna te denken:

m'n aprilia rs125 blok komt niet snel genoeg op in toeren, hij trekt wel lekker, maar wil niet heel snel in toeren komen, wel in z'n vrij, maar in de versnelling niet, hij trekt het wel makkelijk, maakt niet uit hoeveel wind tegen ik heb hij red het makkelijk tot volle toeren in z'n 6


zat zelf te denken aan de afstelling van de ontsteking.

Dit bericht is gewijzigd door rubbert op 22-5-2009 om 0:31 uur.
 
Draai- ontwerpwerk?--->PM
koekie - Administrator 22-5-2009 0:32 Print reply

Posts: 12588
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Trax
[...]


Wat heb je dan gefixed ?


Had last van uiterst eigenaardige koelproblemen wat wel leek alsof het niet te fixen was.

Nu heb ik op een simpele doch effectieve manier mijn thermostaathuis 'omgebouwd' zodat het systeem niet zo ontzettend 'dom' en 'ingewikkeld' meer werkt zoals Opel dat bedacht heeft..

Nu heb ik voor het eerst sinds tijden weer knappe koeling
 
Haaks de hoek om!
Trax - Forum, Sales & Projecten Mod 22-5-2009 0:33 Print reply

Posts: 13700
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: koekie
[...]


Had last van uiterst eigenaardige koelproblemen wat wel leek alsof het niet te fixen was.

Nu heb ik op een simpele doch effectieve manier mijn thermostaathuis 'omgebouwd' zodat het systeem niet zo ontzettend 'dom' en 'ingewikkeld' meer werkt zoals Opel dat bedacht heeft..

Nu heb ik voor het eerst sinds tijden weer knappe koeling


Werd die eerst zo warm ? Maar is dat thermostaat huis dan zo ingewikkeld ?
 
Convergence 22-5-2009 0:35 Print reply

Posts: 2192
hey allemaal
 
Project 2010 zie project Snowhite
koekie - Administrator 22-5-2009 0:37 Print reply

Posts: 12588
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Trax
[...]


Werd die eerst zo warm ? Maar is dat thermostaat huis dan zo ingewikkeld ?


Met thermostaat werd hij tegen het kookpunt aan. Zonder thermostaat vind er nagenoeg geen circulatie plaats, omdat de dubbelwerkende thermostaat dan natuurlijk geen dienst kon doen om bepaalde kanalen te openen/dichten.

dus in beide situaties werd de motor OF heel warm (met thermostaat) OF de motor kwam niet op temparatuur bij rustig rijden, of werd veel te warm bij snelweg rijden.

Kortom, het systeem werkte voor geen meter, zelfs niet met nieuwe radiateur, temp. sensor, thermostaat en temp. meter.

Nu heb ik dit stomme ingewikkelde thermostaathuis wat aangepast, een aantal leidingen afgedopt en 3 stuks omgelegd, zodat het nu geschikt is voor een enkel werkende thermostaat, wat in princiepe meer dan genoeg is. Nu werkt het eindelijk zoals ik wil
 
Haaks de hoek om!
Trax - Forum, Sales & Projecten Mod 22-5-2009 0:45 Print reply

Posts: 13700
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: koekie
[...]


Met thermostaat werd hij tegen het kookpunt aan. Zonder thermostaat vind er nagenoeg geen circulatie plaats, omdat de dubbelwerkende thermostaat dan natuurlijk geen dienst kon doen om bepaalde kanalen te openen/dichten.

dus in beide situaties werd de motor OF heel warm (met thermostaat) OF de motor kwam niet op temparatuur bij rustig rijden, of werd veel te warm bij snelweg rijden.

Kortom, het systeem werkte voor geen meter, zelfs niet met nieuwe radiateur, temp. sensor, thermostaat en temp. meter.

Nu heb ik dit stomme ingewikkelde thermostaathuis wat aangepast, een aantal leidingen afgedopt en 3 stuks omgelegd, zodat het nu geschikt is voor een enkel werkende thermostaat, wat in princiepe meer dan genoeg is. Nu werkt het eindelijk zoals ik wil



Hmms, krijg vd week ook een nieuwe radiator binnen, anders krijgt toekomstige 2.0 het ook wat warm schijnbaar.
 
koekie - Administrator 22-5-2009 0:56 Print reply

Posts: 12588
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Trax
[...]



Hmms, krijg vd week ook een nieuwe radiator binnen, anders krijgt toekomstige 2.0 het ook wat warm schijnbaar.


Mja er gaat niets boven goede koeling!
 
Haaks de hoek om!
Convergence 22-5-2009 1:50 Print reply

Posts: 2192
nog mensen beetje wakker?
 
Project 2010 zie project Snowhite
rimi 22-5-2009 8:21 Print reply

Posts: 163
ja ik:P
 
Zo, weer een post erbij =)
Tombrom 23-5-2009 0:44 Print reply

Posts: 15925
later dames
 
- Kevin - 23-5-2009 0:47 Print reply

Posts: 8086
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: koekie
Mja er gaat niets boven goede koeling!


Shit gek, klinkt net als zo een foute reclame van een 1 of ander doorstlessend drankje .

Ik zie je kop al op tv
nouja zo een grote lcd heb ik nou ook weer niet


 

Dit topic is 39210 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 190 van 199
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 189, 190, 191 ... 197, 198, 199Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved