Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "Kleine vragen topic" - deel 36

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 890 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #55035 - "Kleine vragen topic" - deel 36
Pagina 62 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 61, 62, 63 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 88919 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Banaan 17-3-2009 13:56 Print reply

Posts: 5725
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kennyibanez
[...]

zoals? topics closen, enz
heb je daarbij ng andere verplichtingen?


kijken of iedereen zich een beetje gedraagt en een beetje ontopic blijft etc


 
kennyibanez 17-3-2009 13:59 Print reply

Posts: 529
ok danku
 
why drive a car, if you can fly an airplane?
Nouwk 17-3-2009 14:13 Print reply

Posts: 4242
Ik word er helemaal zat van. Brommer liep goed, in elkaar gezet enzo, en nu doet hij het dus niet meer. Qua sproeier zes maten groter gegaan aangezien hij slecht wilde starten, alleen met choke erop ging het een beetje. Soms ook het gevoel dat hij wat inhield. Brommerzaak zei o, neem maar groter, probeer deze. Brommer reageert alleen haast niet op luchtstelschroef maar hij deed het prima, liep lekker en trok lekker door. Wat los was geweest schoongemaakt en alles weer vastgemaakt. Daarna weer gereden maar deed prima. Nu is het alleen ineens zo dat hij stationair soms blijft lopen maar niet altijd meer, alleen met choke eigenlijk, en met wegrijden valt hij gewoon uit. Koppeling in en je kunt weer een meter, maar erg handig is dit natuurlijk niet :'). Hij loopt dus slechter dan eerst, eerst kon je gewoon normaal rijden behalve dat slechte starten soms en klein beetje inhouden. Toch heb ik het gevoel dat hij te weinig benzine krijgt nu, ondanks de grotere sproeier. Hoe kan dit?

Wat nu, behalve in de fik steken?

Dit bericht is gewijzigd door Nouwk op 17-3-2009 om 14:15 uur.
 
Jasper Strahiem 17-3-2009 14:15 Print reply

Posts: 1950
Wat voor geluid maakt die? Valse lucht?


Mijn brommer wil alleen achterste voren lopen. Hoeveel moet ik de ontsteking draaien en welke kant op?? Ik kom er niet uit
 
Make the most of now
Banaan 17-3-2009 14:15 Print reply

Posts: 5725
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Nouwk
Ik word er helemaal zat van. Brommer liep goed, in elkaar gezet enzo, en nu doet hij het dus niet meer. Qua sproeier zes maten groter gegaan aangezien hij slecht wilde starten, alleen met choke erop ging het een beetje. Soms ook het gevoel dat hij wat inhield. Brommerzaak zei o, neem maar groter, probeer deze. Brommer reageert alleen haast niet op luchtstelschroef maar hij deed het prima, liep lekker en trok lekker door. Wat los was geweest schoongemaakt en alles weer vastgemaakt. Daarna weer gereden maar deed prima. Nu is het alleen ineens zo dat hij stationair soms blijft lopen maar niet altijd meer, alleen met choke eigenlijk, en met wegrijden valt hij gewoon uit. Koppeling in en je kunt weer een meter, maar erg handig is dit natuurlijk niet :'). Wat nu, behalve in de fik steken?


al eens een nieuwe bougie geprobeerd?(met kleine dingen beginnen he)
 
Nouwk 17-3-2009 14:15 Print reply

Posts: 4242
Nee, heb al gedeo-t maar geen verschil. Start trouwens wel prima met start-spray voor grasmaaiers enzo En ja, nieuwe bougie zit er ook een, nu een goede, volgens het boekje weer gedaan en dat is allemaal prima.

Dit bericht is gewijzigd door Nouwk op 17-3-2009 om 14:16 uur.
 
ronaldt 17-3-2009 14:16 Print reply

Posts: 2735
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Nouwk
Ik word er helemaal zat van. Brommer liep goed, in elkaar gezet enzo, en nu doet hij het dus niet meer. Qua sproeier zes maten groter gegaan aangezien hij slecht wilde starten, alleen met choke erop ging het een beetje. Soms ook het gevoel dat hij wat inhield. Brommerzaak zei o, neem maar groter, probeer deze. Brommer reageert alleen haast niet op luchtstelschroef maar hij deed het prima, liep lekker en trok lekker door. Wat los was geweest schoongemaakt en alles weer vastgemaakt. Daarna weer gereden maar deed prima. Nu is het alleen ineens zo dat hij stationair soms blijft lopen maar niet altijd meer, alleen met choke eigenlijk, en met wegrijden valt hij gewoon uit. Koppeling in en je kunt weer een meter, maar erg handig is dit natuurlijk niet :'). Wat nu, behalve in de fik steken?


Ik zou m'n luchtschroef even helemaal dichtdraaien. Dan 1,5 slag open, dan starten en vervolgens je luchtschroef draaien totdat je een 'maximaal toerental' bereikt. Laat j'm daar op staan en haal je je toerental naar het gewenste toerental met je stationairschroef. Capiche?
 
<Lees goed na je geen woorden overgeslagen hebt.>
Nouwk 17-3-2009 14:17 Print reply

Posts: 4242
Al gedaan, starten gaat dan bijna alleen met choke stukje open. Brommer reageert haast niet op luchtschroef, ongeacht hoeveel slag. En het is ook bijna onmogelijk om dat ding nu warm te krijgen.
 
kpotmake 17-3-2009 14:18 Print reply

Posts: 3065
vraagje: om mijn voortandwielaskeerring te vervangen, moet ik dan de olie uit het blok laten? of kan ik die zo eruitpakken en een nieuwe erin duwen (het gaat om een am6 blokje)

en nog iets, mijn koppelingshevel asje is al een paar keer omhoog gekomen tijdens het rijden, dan moet ik hem weer terug naar beneden duwen, en dan kan ik weer koppelen, ik heb gehoord dat het normaal is dat je deze bij am6 zo eruit kan pakken, maar het is wel erg vervelend dat dit al een paar keer tijdens het rijden is gebeurd

is er iemand die dit ook ervaart? wat is een evt oplossing? stukje plaatstaal aan het spruitstuk naar de koppelingshevel die hem constant naar beneden duwt?
 
alu lassen / tig lassen / frees-draaiwerk nodig? PM www.weekers.nl
kennyibanez 17-3-2009 14:19 Print reply

Posts: 529
nog n paar maten grotere sproeier, aangezien het met de choke wel gaat
 
why drive a car, if you can fly an airplane?
Banaan 17-3-2009 14:21 Print reply

Posts: 5725
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Nouwk
Al gedaan, starten gaat dan bijna alleen met choke stukje open. Brommer reageert haast niet op luchtschroef, ongeacht hoeveel slag. En het is ook bijna onmogelijk om dat ding nu warm te krijgen.


Hoe is de compressie voor je gevoel(met aanlopen)?
 
Ryon 17-3-2009 14:23 Print reply

Posts: 950
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kpotmake
vraagje: om mijn voortandwielaskeerring te vervangen, moet ik dan de olie uit het blok laten? of kan ik die zo eruitpakken en een nieuwe erin duwen (het gaat om een am6 blokje)

en nog iets, mijn koppelingshevel asje is al een paar keer omhoog gekomen tijdens het rijden, dan moet ik hem weer terug naar beneden duwen, en dan kan ik weer koppelen, ik heb gehoord dat het normaal is dat je deze bij am6 zo eruit kan pakken, maar het is wel erg vervelend dat dit al een paar keer tijdens het rijden is gebeurd

is er iemand die dit ook ervaart? wat is een evt oplossing? stukje plaatstaal aan het spruitstuk naar de koppelingshevel die hem constant naar beneden duwt?


Volgens mij moet je om je voortandwielaskeerring te vervangen wel je blokolie eruit laten lopen.

En wat betreft je koppeling, daar hoort een veertje om. Dan komt ie niet meer omhoog.
 
Høken is normaal
Nouwk 17-3-2009 14:23 Print reply

Posts: 4242
Aanlopen red ik niet, vroeger ging het wel maar is me nu te zwaar. Vriendlief lukt het wel denk ik. Maar opzich, dat kan bijna allemaal niet aan vervanging toe zijn, staat nog maar 4000 op de teller en heeft tot +/- 3300 km zonder problemen gelopen, toen kwam accuprobleem met starten (accu is inmiddels vervangen) en nu dus even een beurtje omdat hij toch wat minder begon te lopen, en nu wordt het alleen erger :p

Vind het alleen zo raar dat hij met grotere sproeier veel slechter (tot bijna niet) loopt, terwijl voorheen wel. Hij krijg voor mijn gevoel wel te weinig benzine vanwege het uitvallen bij het wegrijden maar het klinkt zo onlogisch.
 
Banaan 17-3-2009 14:35 Print reply

Posts: 5725
Mag een zwevende schijf speling hebben ten opzicht van de adaptor waar die op zit?
 
Royal Club 17-3-2009 14:39 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Nouwk
Aanlopen red ik niet, vroeger ging het wel maar is me nu te zwaar. Vriendlief lukt het wel denk ik. Maar opzich, dat kan bijna allemaal niet aan vervanging toe zijn, staat nog maar 4000 op de teller en heeft tot +/- 3300 km zonder problemen gelopen, toen kwam accuprobleem met starten (accu is inmiddels vervangen) en nu dus even een beurtje omdat hij toch wat minder begon te lopen, en nu wordt het alleen erger :p

Vind het alleen zo raar dat hij met grotere sproeier veel slechter (tot bijna niet) loopt, terwijl voorheen wel. Hij krijg voor mijn gevoel wel te weinig benzine vanwege het uitvallen bij het wegrijden maar het klinkt zo onlogisch.


als ie koud is dat ie dan moeilijk loopt is niet zo vreemd, maar verpats dat ding gewoon man :P
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten

Dit topic is 88919 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 62 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 61, 62, 63 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved