Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "Kleine vragen topic" - deel 36

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1283 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #55035 - "Kleine vragen topic" - deel 36
Pagina 20 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 19, 20, 21 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 89304 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

bulteman 7-3-2009 20:27 Print reply

Posts: 1956
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kennyibanez
[...]

is dat verschillend dan die voor in een 4takt blokje bvbeeld


nee, pitbike's enzo lopen op dezelfde olie,

ik heb zelf castrol 10w40 van josdijkman erin, staat ook op dat het voor 4takt is, maar dat maakt niet uit
 
Als het regent in September, valt kerst in December.
bulteman 7-3-2009 20:29 Print reply

Posts: 1956
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: markhispania3
[...]


stationair zit in het midden is klein en zit meestal een veer achter. de luchtschroef zit aan de kant van het luchtfilter en is meestal groter dan de stationairschroef.


is bij dellortho andersom kwa groote hoor

maar luchtschroef is altijd de schroef die het dichtste bij het luchtfilter zit
 
Als het regent in September, valt kerst in December.
just_pelmke 7-3-2009 20:29 Print reply

Posts: 1349
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: markhispania3
[...]


stationair zit in het midden is klein en zit meestal een veer achter. de luchtschroef zit aan de kant van het luchtfilter en is meestal groter dan de stationairschroef.


dan zal ik er ook eens naar kijken
danku

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bulteman
[...]


is bij dellortho andersom kwa groote hoor

maar luchtschroef is altijd de schroef die het dichtste bij het luchtfilter zit



weet je toevallig ook hoe ze dan zitten bij een ori carb van een aprilia rs van 2003?
is de belgische ,17,5 mm kan dat?

Dit bericht is gewijzigd door just_pelmke op 7-3-2009 om 20:30 uur.
 
86 cc rs XD ---- trek limburgse wijsheid nooit in twijfel
bulteman 7-3-2009 20:32 Print reply

Posts: 1956
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: just_pelmke
[...]


dan zal ik er ook eens naar kijken
danku

[...]



weet je toevallig ook hoe ze dan zitten bij een ori carb van een aprilia rs van 2003?
is de belgische ,17,5 mm kan dat?

Dit bericht is gewijzigd door just_pelmke op 7-3-2009 om 20:30 uur.


luchtschroef zit gewoon het korst bij de luchtinlaat van je carb

stationairschroef zit bij jouw een veertje achter

succ6
 
Als het regent in September, valt kerst in December.
just_pelmke 7-3-2009 20:33 Print reply

Posts: 1349
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bulteman
[...]


luchtschroef zit gewoon het korst bij de luchtinlaat van je carb

stationairschroef zit bij jouw een veertje achter

succ6


oke bedankt.
 
86 cc rs XD ---- trek limburgse wijsheid nooit in twijfel
Derbi-Olaf 7-3-2009 20:53 Print reply

Posts: 14999
Maten van krukaslagers voor een Honda MB ?
Mijn lagers zitten met de bemating naar binnen gemonteerd, en ik kan ze er nu even niet af halen
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
Joel_koningslust 7-3-2009 20:55 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
Maten van krukaslagers voor een Honda MB ?
Mijn lagers zitten met de bemating naar binnen gemonteerd, en ik kan ze er nu even niet af halen



door:patrick_MTX-SH / NSR gered met: google kwaliteit en tolerantie van een lager is met de C codering weergegeven achter het type nummer. staat er achter het type nummer niks vermeld dan is er sprake van een standaart lager zonder andere specificaties. C1: voor zeer nauwkeurige machines als computers, industriele meetopstellingen. C2: voor machines met minimale tolerantie: zeer kleine radiale speling waardoor het lager strakker zit, moeilijk smeerbaar is en minder toerenbelasting geeft. C3: lager met grote tolerantie; ruimer dan normaal met veel inwendige radiale speling; hoogtoerig belastbaar (12/15000 rpm) ideale revisie lager. C4: lager met nog grotere tolerantie en meer inwendige radiale speling dan C3. nog hogere toerentallen mogelijk (15000 rpm + )... zeer temperatuur gevoelige race lager. MB/MT 50/70 achterwiel/voorwiel mt/b/x: 6301z balansas : 6001 C2 kickstarter as keering: 16x28x7 DG koppeling: 6203Z, koppelingas: 6001 krukas L: 6222 R: 6204, beide C2 krukas keering R: 22x40x8 DGD keering L: 61804 : 20x32x7 DGS naaldlager: HK 1512 tandwielas L: 6203 R: HK1512 toerentel as: HK1010 C2 toerentel as keering: 6.6x14.7x7 schakelas keering: 12x22x7 versnellingsas keering: 17x28x7 DFD voorvork keering: 27x39x10.5 MB/MT8 krukas L: 6228 R: 6204 beide C3 voorvork keering: 27x39x10.5 MBX/NSR 50/70 aandrijfas naaldhuls/bus: HK1010 : 14x10x10 balansas R: 6203 40x17x12 balansas L: 6201 32x12x10 balansas naaldhuls/bus: HK 1010 : 14x10x10 kickstarter as keering: 16x28x7 krukas beide kanten: 6205 C2 52x25x15 krukas keering R: 12x22x7 DGS krukas keering L: 61804 : 20x32x7 DGS primare as R: 6303Z 47x17x14 primare as L: 6001 28x12x8 schakel as keering: 12x22x7 DGS secundairas L: 6303 47x17x14 secundair as naaldhuls/bus R: HK1512 : 21x15x12 toerentel as keering: 6.6x14.7x7 DES waterpomp as: 6001 C2 waterpomp as keering: 12x21x4 MB/T/X.. NSR 80 krukas L: 8205 C3: 25x56x15 krukas R: 8205 C3: 25x56x15 voorvork keering: 31x43x10 MT/B/X 50/70 SH aabdrijfas naaldhuls en bus: HK1010 : 14x10x10 balans as R: 6203 C2 : 40x17x12 balans as L: 6201 : 32x12x10 balans as naalhuls en bus: HK1010 : 14x10x10 kickstarter as keering: 16x28x7 krukas beide kanten: 6205 C2 52x25x15 krukas keering R: 12x22x7 DGS krukas keering L: 61804 : 20x32x7 DGS primare as R: 6303Z 47x17x14 primare as L: 6001 28x12x8 schakel as keering: 12x22x7 DGS secundairas L: 6303 47x17x14 secundair as naaldhuls/bus R: HK1512 : 21x15x12 toerentel as keering: 6.6x14.7x7 DES versnellingas keering: 17x28x7 DFD voorvork keering: 31x43x10


moet je zelf ff ontcijferen:P

 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Derbi-Olaf 7-3-2009 20:58 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]



door:patrick_MTX-SH / NSR gered met: google kwaliteit en tolerantie van een lager is met de C codering weergegeven achter het type nummer. staat er achter het type nummer niks vermeld dan is er sprake van een standaart lager zonder andere specificaties. C1: voor zeer nauwkeurige machines als computers, industriele meetopstellingen. C2: voor machines met minimale tolerantie: zeer kleine radiale speling waardoor het lager strakker zit, moeilijk smeerbaar is en minder toerenbelasting geeft. C3: lager met grote tolerantie; ruimer dan normaal met veel inwendige radiale speling; hoogtoerig belastbaar (12/15000 rpm) ideale revisie lager. C4: lager met nog grotere tolerantie en meer inwendige radiale speling dan C3. nog hogere toerentallen mogelijk (15000 rpm + )... zeer temperatuur gevoelige race lager. MB/MT 50/70 achterwiel/voorwiel mt/b/x: 6301z balansas : 6001 C2 kickstarter as keering: 16x28x7 DG koppeling: 6203Z, koppelingas: 6001 krukas L: 6222 R: 6204, beide C2 krukas keering R: 22x40x8 DGD keering L: 61804 : 20x32x7 DGS naaldlager: HK 1512 tandwielas L: 6203 R: HK1512 toerentel as: HK1010 C2 toerentel as keering: 6.6x14.7x7 schakelas keering: 12x22x7 versnellingsas keering: 17x28x7 DFD voorvork keering: 27x39x10.5 MB/MT8 krukas L: 6228 R: 6204 beide C3 voorvork keering: 27x39x10.5 MBX/NSR 50/70 aandrijfas naaldhuls/bus: HK1010 : 14x10x10 balansas R: 6203 40x17x12 balansas L: 6201 32x12x10 balansas naaldhuls/bus: HK 1010 : 14x10x10 kickstarter as keering: 16x28x7 krukas beide kanten: 6205 C2 52x25x15 krukas keering R: 12x22x7 DGS krukas keering L: 61804 : 20x32x7 DGS primare as R: 6303Z 47x17x14 primare as L: 6001 28x12x8 schakel as keering: 12x22x7 DGS secundairas L: 6303 47x17x14 secundair as naaldhuls/bus R: HK1512 : 21x15x12 toerentel as keering: 6.6x14.7x7 DES waterpomp as: 6001 C2 waterpomp as keering: 12x21x4 MB/T/X.. NSR 80 krukas L: 8205 C3: 25x56x15 krukas R: 8205 C3: 25x56x15 voorvork keering: 31x43x10 MT/B/X 50/70 SH aabdrijfas naaldhuls en bus: HK1010 : 14x10x10 balans as R: 6203 C2 : 40x17x12 balans as L: 6201 : 32x12x10 balans as naalhuls en bus: HK1010 : 14x10x10 kickstarter as keering: 16x28x7 krukas beide kanten: 6205 C2 52x25x15 krukas keering R: 12x22x7 DGS krukas keering L: 61804 : 20x32x7 DGS primare as R: 6303Z 47x17x14 primare as L: 6001 28x12x8 schakel as keering: 12x22x7 DGS secundairas L: 6303 47x17x14 secundair as naaldhuls/bus R: HK1512 : 21x15x12 toerentel as keering: 6.6x14.7x7 DES versnellingas keering: 17x28x7 DFD voorvork keering: 31x43x10


moet je zelf ff ontcijferen:P


L:6222 R: 6204, (c3 dus)
Kut de rechter staat dus niet op schaafbromfietsen
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
Jelle-RS 7-3-2009 21:30 Print reply

Posts: 1120
Hee,

Bij mijn aprilia rs zit steeds het rechtergedeelte van mijn stuur los, (bij het handvat dus ), als ik die imbus dan even aandraai zit die weer vast,

maar na even rijden zit die gewoon weer los, weet iemand mischien hoe dit komt, en hoe ik dit kan verhelpen ?

het gaat om een rs uit 2003




Dit deel bedoel ik dus, ( is trouwens niet mijn RS,)

Dit bericht is gewijzigd door Jelle-RS op 7-3-2009 om 21:31 uur.
 
Op zoek naar Honda,
-Bassie- 7-3-2009 21:30 Print reply

Posts: 6617
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
[...]

L:6222 R: 6204, (c3 dus)
Kut de rechter staat dus niet op schaafbromfietsen


anders dit he

http://www.brommerforum.nl/faq/artikel/87
 
The way of life is just like the car you drive its good or bad
kpotmake 7-3-2009 21:33 Print reply

Posts: 3065
ik heb een vraagje, ik heb een spanningsregelaar voor mijn am6 brommertje (mh ryz), en daar zitten 4 aansluitingen op, bij de 1ste aansluiting staat C, bij de 2e L1, bij de 3e L2, en bij de 4e is het tekentje voor aarde. Hoe moet ik deze aansluiten? (wat hoort waarop??

Dit bericht is gewijzigd door kpotmake op 7-3-2009 om 21:34 uur.
 
alu lassen / tig lassen / frees-draaiwerk nodig? PM www.weekers.nl
stephan777 7-3-2009 21:43 Print reply

Posts: 7259
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jelle-RS
Hee,

Bij mijn aprilia rs zit steeds het rechtergedeelte van mijn stuur los, (bij het handvat dus ), als ik die imbus dan even aandraai zit die weer vast,

maar na even rijden zit die gewoon weer los, weet iemand mischien hoe dit komt, en hoe ik dit kan verhelpen ?

het gaat om een rs uit 2003

afbeelding


Dit deel bedoel ik dus, ( is trouwens niet mijn RS,)

Dit bericht is gewijzigd door Jelle-RS op 7-3-2009 om 21:31 uur.



daar had ik ook last van bij me rs. is miss een rs kwaaltje?
 
Jelle-RS 7-3-2009 21:49 Print reply

Posts: 1120
ja, maar zou er niks aan te doen zijn ?
 
Op zoek naar Honda,
-Bassie- 7-3-2009 21:53 Print reply

Posts: 6617
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jelle-RS
Hee,

Bij mijn aprilia rs zit steeds het rechtergedeelte van mijn stuur los, (bij het handvat dus ), als ik die imbus dan even aandraai zit die weer vast,

maar na even rijden zit die gewoon weer los, weet iemand mischien hoe dit komt, en hoe ik dit kan verhelpen ?

het gaat om een rs uit 2003

afbeelding


Dit deel bedoel ik dus, ( is trouwens niet mijn RS,)

Dit bericht is gewijzigd door Jelle-RS op 7-3-2009 om 21:31 uur.


mss dat ie los draait??

even een paar kleine druppels locktide er op.

dan zit ie zeker vast
 
The way of life is just like the car you drive its good or bad
Derbi GPR Roy 7-3-2009 22:45 Print reply

Posts: 708
hoe zit dat nou met deo spuiten om te controleren op valse lucht ?
wat heeft het voor nut om deo te spuiten en hoe kan ik dan merken of ik valse lucht heb en waar precies ?

Dit bericht is gewijzigd door Derbi GPR Roy op 7-3-2009 om 22:45 uur.
 

Dit topic is 89304 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 20 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 19, 20, 21 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved