Brommerforum.nl wordt gehost door: |
 |
|
|
Begin Forum - Topic #55035 - "Kleine vragen topic" - deel 36
|
Pagina 20 van 201
|
Dit topic is 89304 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
bulteman |
7-3-2009 20:27 |
 Posts: 1956 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: kennyibanez
[...]
is dat verschillend dan die voor in een 4takt blokje bvbeeld
nee, pitbike's enzo lopen op dezelfde olie,
ik heb zelf castrol 10w40 van josdijkman erin, staat ook op dat het voor 4takt is, maar dat maakt niet uit
|
|
Als het regent in September, valt kerst in December. |
|
bulteman |
7-3-2009 20:29 |
 Posts: 1956 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: markhispania3
[...]
stationair zit in het midden is klein en zit meestal een veer achter. de luchtschroef zit aan de kant van het luchtfilter en is meestal groter dan de stationairschroef.
is bij dellortho andersom kwa groote hoor
maar luchtschroef is altijd de schroef die het dichtste bij het luchtfilter zit
|
|
Als het regent in September, valt kerst in December. |
|
just_pelmke |
7-3-2009 20:29 |
 Posts: 1349 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: markhispania3
[...]
stationair zit in het midden is klein en zit meestal een veer achter. de luchtschroef zit aan de kant van het luchtfilter en is meestal groter dan de stationairschroef.
dan zal ik er ook eens naar kijken 
danku
Quote: Oorspronkelijk gepost door: bulteman
[...]
is bij dellortho andersom kwa groote hoor
maar luchtschroef is altijd de schroef die het dichtste bij het luchtfilter zit
weet je toevallig ook hoe ze dan zitten bij een ori carb van een aprilia rs van 2003?
is de belgische ,17,5 mm kan dat?
Dit bericht is gewijzigd door just_pelmke op 7-3-2009 om 20:30 uur.
|
|
86 cc rs XD ---- trek limburgse wijsheid nooit in twijfel |
|
bulteman |
7-3-2009 20:32 |
|
just_pelmke |
7-3-2009 20:33 |
|
Derbi-Olaf |
7-3-2009 20:53 |
 Posts: 14999 |
Maten van krukaslagers voor een Honda MB ?
Mijn lagers zitten met de bemating naar binnen gemonteerd, en ik kan ze er nu even niet af halen
|
|
Heeft een SOHC in z'n broek! |
|
Joel_koningslust |
7-3-2009 20:55 |
 Posts: 14514 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
Maten van krukaslagers voor een Honda MB ?
Mijn lagers zitten met de bemating naar binnen gemonteerd, en ik kan ze er nu even niet af halen
door:patrick_MTX-SH / NSR gered met: google kwaliteit en tolerantie van een lager is met de C codering weergegeven achter het type nummer. staat er achter het type nummer niks vermeld dan is er sprake van een standaart lager zonder andere specificaties. C1: voor zeer nauwkeurige machines als computers, industriele meetopstellingen. C2: voor machines met minimale tolerantie: zeer kleine radiale speling waardoor het lager strakker zit, moeilijk smeerbaar is en minder toerenbelasting geeft. C3: lager met grote tolerantie; ruimer dan normaal met veel inwendige radiale speling; hoogtoerig belastbaar (12/15000 rpm) ideale revisie lager. C4: lager met nog grotere tolerantie en meer inwendige radiale speling dan C3. nog hogere toerentallen mogelijk (15000 rpm + )... zeer temperatuur gevoelige race lager. MB/MT 50/70 achterwiel/voorwiel mt/b/x: 6301z balansas : 6001 C2 kickstarter as keering: 16x28x7 DG koppeling: 6203Z, koppelingas: 6001 krukas L: 6222 R: 6204, beide C2 krukas keering R: 22x40x8 DGD keering L: 61804 : 20x32x7 DGS naaldlager: HK 1512 tandwielas L: 6203 R: HK1512 toerentel as: HK1010 C2 toerentel as keering: 6.6x14.7x7 schakelas keering: 12x22x7 versnellingsas keering: 17x28x7 DFD voorvork keering: 27x39x10.5 MB/MT8 krukas L: 6228 R: 6204 beide C3 voorvork keering: 27x39x10.5 MBX/NSR 50/70 aandrijfas naaldhuls/bus: HK1010 : 14x10x10 balansas R: 6203 40x17x12 balansas L: 6201 32x12x10 balansas naaldhuls/bus: HK 1010 : 14x10x10 kickstarter as keering: 16x28x7 krukas beide kanten: 6205 C2 52x25x15 krukas keering R: 12x22x7 DGS krukas keering L: 61804 : 20x32x7 DGS primare as R: 6303Z 47x17x14 primare as L: 6001 28x12x8 schakel as keering: 12x22x7 DGS secundairas L: 6303 47x17x14 secundair as naaldhuls/bus R: HK1512 : 21x15x12 toerentel as keering: 6.6x14.7x7 DES waterpomp as: 6001 C2 waterpomp as keering: 12x21x4 MB/T/X.. NSR 80 krukas L: 8205 C3: 25x56x15 krukas R: 8205 C3: 25x56x15 voorvork keering: 31x43x10 MT/B/X 50/70 SH aabdrijfas naaldhuls en bus: HK1010 : 14x10x10 balans as R: 6203 C2 : 40x17x12 balans as L: 6201 : 32x12x10 balans as naalhuls en bus: HK1010 : 14x10x10 kickstarter as keering: 16x28x7 krukas beide kanten: 6205 C2 52x25x15 krukas keering R: 12x22x7 DGS krukas keering L: 61804 : 20x32x7 DGS primare as R: 6303Z 47x17x14 primare as L: 6001 28x12x8 schakel as keering: 12x22x7 DGS secundairas L: 6303 47x17x14 secundair as naaldhuls/bus R: HK1512 : 21x15x12 toerentel as keering: 6.6x14.7x7 DES versnellingas keering: 17x28x7 DFD voorvork keering: 31x43x10
moet je zelf ff ontcijferen:P
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
Derbi-Olaf |
7-3-2009 20:58 |
 Posts: 14999 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]
door:patrick_MTX-SH / NSR gered met: google kwaliteit en tolerantie van een lager is met de C codering weergegeven achter het type nummer. staat er achter het type nummer niks vermeld dan is er sprake van een standaart lager zonder andere specificaties. C1: voor zeer nauwkeurige machines als computers, industriele meetopstellingen. C2: voor machines met minimale tolerantie: zeer kleine radiale speling waardoor het lager strakker zit, moeilijk smeerbaar is en minder toerenbelasting geeft. C3: lager met grote tolerantie; ruimer dan normaal met veel inwendige radiale speling; hoogtoerig belastbaar (12/15000 rpm) ideale revisie lager. C4: lager met nog grotere tolerantie en meer inwendige radiale speling dan C3. nog hogere toerentallen mogelijk (15000 rpm + )... zeer temperatuur gevoelige race lager. MB/MT 50/70 achterwiel/voorwiel mt/b/x: 6301z balansas : 6001 C2 kickstarter as keering: 16x28x7 DG koppeling: 6203Z, koppelingas: 6001 krukas L: 6222 R: 6204, beide C2 krukas keering R: 22x40x8 DGD keering L: 61804 : 20x32x7 DGS naaldlager: HK 1512 tandwielas L: 6203 R: HK1512 toerentel as: HK1010 C2 toerentel as keering: 6.6x14.7x7 schakelas keering: 12x22x7 versnellingsas keering: 17x28x7 DFD voorvork keering: 27x39x10.5 MB/MT8 krukas L: 6228 R: 6204 beide C3 voorvork keering: 27x39x10.5 MBX/NSR 50/70 aandrijfas naaldhuls/bus: HK1010 : 14x10x10 balansas R: 6203 40x17x12 balansas L: 6201 32x12x10 balansas naaldhuls/bus: HK 1010 : 14x10x10 kickstarter as keering: 16x28x7 krukas beide kanten: 6205 C2 52x25x15 krukas keering R: 12x22x7 DGS krukas keering L: 61804 : 20x32x7 DGS primare as R: 6303Z 47x17x14 primare as L: 6001 28x12x8 schakel as keering: 12x22x7 DGS secundairas L: 6303 47x17x14 secundair as naaldhuls/bus R: HK1512 : 21x15x12 toerentel as keering: 6.6x14.7x7 DES waterpomp as: 6001 C2 waterpomp as keering: 12x21x4 MB/T/X.. NSR 80 krukas L: 8205 C3: 25x56x15 krukas R: 8205 C3: 25x56x15 voorvork keering: 31x43x10 MT/B/X 50/70 SH aabdrijfas naaldhuls en bus: HK1010 : 14x10x10 balans as R: 6203 C2 : 40x17x12 balans as L: 6201 : 32x12x10 balans as naalhuls en bus: HK1010 : 14x10x10 kickstarter as keering: 16x28x7 krukas beide kanten: 6205 C2 52x25x15 krukas keering R: 12x22x7 DGS krukas keering L: 61804 : 20x32x7 DGS primare as R: 6303Z 47x17x14 primare as L: 6001 28x12x8 schakel as keering: 12x22x7 DGS secundairas L: 6303 47x17x14 secundair as naaldhuls/bus R: HK1512 : 21x15x12 toerentel as keering: 6.6x14.7x7 DES versnellingas keering: 17x28x7 DFD voorvork keering: 31x43x10
moet je zelf ff ontcijferen:P
L:6222 R: 6204, (c3 dus)
Kut  de rechter staat dus niet op schaafbromfietsen
|
|
Heeft een SOHC in z'n broek! |
|
Jelle-RS |
7-3-2009 21:30 |
 Posts: 1120 |
Hee,
Bij mijn aprilia rs zit steeds het rechtergedeelte van mijn stuur los, (bij het handvat dus ), als ik die imbus dan even aandraai zit die weer vast,
maar na even rijden zit die gewoon weer los, weet iemand mischien hoe dit komt, en hoe ik dit kan verhelpen ?
het gaat om een rs uit 2003
Dit deel bedoel ik dus, ( is trouwens niet mijn RS,)
Dit bericht is gewijzigd door Jelle-RS op 7-3-2009 om 21:31 uur.
|
|
Op zoek naar Honda, |
|
-Bassie- |
7-3-2009 21:30 |
 Posts: 6617 |
|
|
The way of life is just like the car you drive its good or bad |
|
kpotmake |
7-3-2009 21:33 |
 Posts: 3065 |
ik heb een vraagje, ik heb een spanningsregelaar voor mijn am6 brommertje (mh ryz), en daar zitten 4 aansluitingen op, bij de 1ste aansluiting staat C, bij de 2e L1, bij de 3e L2, en bij de 4e is het tekentje voor aarde. Hoe moet ik deze aansluiten? (wat hoort waarop??
Dit bericht is gewijzigd door kpotmake op 7-3-2009 om 21:34 uur.
|
|
alu lassen / tig lassen / frees-draaiwerk nodig? PM www.weekers.nl |
|
stephan777 |
7-3-2009 21:43 |
 Posts: 7259 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Jelle-RS
Hee,
Bij mijn aprilia rs zit steeds het rechtergedeelte van mijn stuur los, (bij het handvat dus ), als ik die imbus dan even aandraai zit die weer vast,
maar na even rijden zit die gewoon weer los, weet iemand mischien hoe dit komt, en hoe ik dit kan verhelpen ?
het gaat om een rs uit 2003
afbeelding
Dit deel bedoel ik dus, ( is trouwens niet mijn RS,)
Dit bericht is gewijzigd door Jelle-RS op 7-3-2009 om 21:31 uur.
daar had ik ook last van bij me rs. is miss een rs kwaaltje?
|
|
|
|
Jelle-RS |
7-3-2009 21:49 |
 Posts: 1120 |
ja, maar zou er niks aan te doen zijn ?
|
|
Op zoek naar Honda, |
|
-Bassie- |
7-3-2009 21:53 |
 Posts: 6617 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Jelle-RS
Hee,
Bij mijn aprilia rs zit steeds het rechtergedeelte van mijn stuur los, (bij het handvat dus ), als ik die imbus dan even aandraai zit die weer vast,
maar na even rijden zit die gewoon weer los, weet iemand mischien hoe dit komt, en hoe ik dit kan verhelpen ?
het gaat om een rs uit 2003
afbeelding
Dit deel bedoel ik dus, ( is trouwens niet mijn RS,)
Dit bericht is gewijzigd door Jelle-RS op 7-3-2009 om 21:31 uur.
mss dat ie los draait??
even een paar kleine druppels locktide er op.
dan zit ie zeker vast
|
|
The way of life is just like the car you drive its good or bad |
|
Derbi GPR Roy |
7-3-2009 22:45 |
 Posts: 708 |
hoe zit dat nou met deo spuiten om te controleren op valse lucht ?
wat heeft het voor nut om deo te spuiten en hoe kan ik dan merken of ik valse lucht heb en waar precies ?
Dit bericht is gewijzigd door Derbi GPR Roy op 7-3-2009 om 22:45 uur.
|
|
|
|
Dit topic is 89304 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 20 van 201
|
|