Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "Kleine vragen topic" - deel 36

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1022 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #55035 - "Kleine vragen topic" - deel 36
Pagina 178 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 177, 178, 179 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 89244 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Frysk 11-4-2009 17:21 Print reply

Posts: 34930
Net nieuwe contactpunten + Condensator gekocht en gemonteerd op de puch... blijft dat tyfus ding tussen de contactpunten vonken ? klopt voor geen kant ofwel (splinternieuw spul)
 
giggitybyte
DRDLimited 11-4-2009 17:55 Print reply

Posts: 2136
yasuni spr3

21 mm carb.

70cc airsal cilinder


Gaat dit goed lopen op me brommer?

en kan ik voor de rest alles standaard laten?

en wat zal ongveer de top zijn ? 13/14 53


 
steef ts70xk 11-4-2009 18:19 Print reply

Posts: 3244
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
Net nieuwe contactpunten + Condensator gekocht en gemonteerd op de puch... blijft dat tyfus ding tussen de contactpunten vonken ? klopt voor geen kant ofwel (splinternieuw spul)

bij contackt punten zie je ook klein vonkje als ze opengaan altans me ervaring bij auto's
 
Derbi GPR Roy 11-4-2009 18:57 Print reply

Posts: 708
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DRDLimited
yasuni spr3

21 mm carb.

70cc airsal cilinder


Gaat dit goed lopen op me brommer?

en kan ik voor de rest alles standaard laten?

en wat zal ongveer de top zijn ? 13/14 53




zal wel lekker lopen ja. wat is je setup nu dan ?
je top zal wss tussen 100 en 115 liggen.
 
Derbi-Olaf 11-4-2009 19:36 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: od-derbi
Heb last van een lekkende voorvork, en dus nieuwe keerringen gekocht.
Nu is de vraag: moeten er ook nieuwe stofkeerringen op? Of hoeft dat niet als je ze goed schoonmaak?



Beter van wel, wss zijn je keerringen juist gaar omdat je stofkeerringen niet genoeg vuil hebben tegen gehouden
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
Jasper Strahiem 11-4-2009 19:37 Print reply

Posts: 1950
Wat voor kleur heeft signaal draad bij ducati ontsteking? (derbi)
 
Make the most of now
DRDLimited 11-4-2009 19:39 Print reply

Posts: 2136
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi GPR Roy
[...]


zal wel lekker lopen ja. wat is je setup nu dan ?
je top zal wss tussen 100 en 115 liggen.



heb nu gewoon alles standaard dus 17.5 mm en een gianelli conti

Loopt wel snel alleen mis ik de kracht dus volgende maand heb ik weer geld en ga dan cilinder+carb aanschaffen
 
Gary - Forum en Gallery Moderator 11-4-2009 20:05 Print reply

Posts: 12846
Zou ook een andere kruk scoren.
 
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen.....
Jasper Strahiem 11-4-2009 20:07 Print reply

Posts: 1950
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DRDLimited
[...]



heb nu gewoon alles standaard dus 17.5 mm en een gianelli conti

Loopt wel snel alleen mis ik de kracht dus volgende maand heb ik weer geld en ga dan cilinder+carb aanschaffen

Dan kun je beter een dr70 kopen, hoef je geen andere krukas. En heb je veel kracht onder in en als je hem goed afsteld kom je ook wel op 100 Dat rijd ik ook met 17,5mm en leovinci
 
Make the most of now
Derbi GPR Roy 11-4-2009 20:16 Print reply

Posts: 708
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jasper Strahiem
[...]

Dan kun je beter een dr70 kopen, hoef je geen andere krukas. En heb je veel kracht onder in en als je hem goed afsteld kom je ook wel op 100 Dat rijd ik ook met 17,5mm en leovinci


pcies. dat is idd beter idee. lekker veel koppel en top niet al te hoog. verschil merk je toch.

btw: ik had op mijn derbi gpr een Metrakit 70cc (gietijzer) dat liep ook zeeeer lekker met leovinci v6 en 17,5 carb. nog iets beter met 21mm.
komt veel overeen met een dr70. die gietijzeren MK is echt een aanrader voor jou
 
DRDLimited 11-4-2009 20:25 Print reply

Posts: 2136
en wat kost een dr70 cilinder ongeveer?

en kan ik dan beter 19mm nemen 21mm of gewoon me std 17.5 mm?

en als ik 21 of 19 neem moet ik dan ook andere membraam en spruitstuk of hoeft dat niet ?

graag jullie advies
 
jan-dx11 11-4-2009 20:28 Print reply

Posts: 4931
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DRDLimited
en wat kost een dr70 cilinder ongeveer?

en kan ik dan beter 19mm nemen 21mm of gewoon me std 17.5 mm?

en als ik 21 of 19 neem moet ik dan ook andere membraam en spruitstuk of hoeft dat niet ?

graag jullie advies

dr70 kost een euro of 100

heb je een opschuif of een inschuifcaberateur?
 
Er zijn meerdere wegen die naar de hoeren leiden.
DRDLimited 11-4-2009 20:29 Print reply

Posts: 2136
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jan-dx11
[...]

dr70 kost een euro of 100

heb je een opschuif of een inschuifcaberateur?



geeeen idee haha:P gewoon del orto standaard derbi 17.5 ontgrenst

heb veel carb. keuses zie ik maar 100 euro voor cilinder is betaalbaar
 
MarTijn tzr 11-4-2009 20:31 Print reply

Posts: 6970
heudie,

nou kan ik voor een mooi prijsje een MHR 80cc cilindah kopen.

maar is dan de technigas enox met 28mm oid wel een leuke setup, om nog redelijk vooruit te komen?

ik hoef er geen top prestaties uit te halen ofzo, alst maar leuk loopt
 
minder blauw op straat zorgt ervoor dat ik harder gaat!
Han-RS50 11-4-2009 20:35 Print reply

Posts: 259
Hee allemaal,
Ik heb vandaag mijn velglint binnen gekregen.
En ik wou even vragen of iemand ervaring heeft met plakken van velglint, want ik wil het graag zo netjes mogelijk doen. (Zonder bobbels enz.)


 

Dit topic is 89244 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 178 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 177, 178, 179 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved