honda wallaroo |
30-3-2009 18:49 |
 Posts: 973 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Thijsse
[...]
nou kick je weer, en krijg je dus een penalty point
wat is een penalty piont
|
|
|
|
DRDLimited |
30-3-2009 18:50 |
 Posts: 2136 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: honda wallaroo
[...]
wat is een penalty piont
hoe meer je er hebt hoe korter je te leven hebt
|
|
|
|
sathana |
30-3-2009 18:51 |
 Posts: 1838 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: honda wallaroo
[...]
wat is een penalty piont
wel heb je....
doe je 't weer!!!
maar wat doet 't? :P idd?
|
|
Nun das Warten hat ein Ende, leiht euer Ohr einer Legende. |
|
honda wallaroo |
30-3-2009 18:52 |
 Posts: 973 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: sathana
[...]
wel heb je....
doe je 't weer!!!
maar wat doet 't? :P idd?
ik snap er niks van
|
|
|
|
Jozeff - Forum en Sales Moderator |
30-3-2009 18:56 |
 Posts: 10835 |
aan het aantal punten kunnen we zien hoe erg een user zich misdragen heeft de laatste tijd.
Hoe meer PP's, hoe meer kans op een ban.
En nu weer ontopic
|
|
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos. |
|
Malaguti RST |
30-3-2009 19:14 |
 Posts: 1668 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Torque
[...]
sport uitlaat?
met een ori vertanding en een snel uitlaatje ga je 85-90 ofzo met de snelle standaard am6 cilinders
Steef TS70X, zegt dat ie maar 65 max zal gaan op me AF1 wat ik opzich beetje aan de langzame kant vind.
Op zich zou ik 80-90 een mooi snelheid vinden.
Ik ga me AF1 snelle uitlaat er onder zetten.
Met het blok komt een 12MM carb (standaard) maar ik zou denk ik eventueel mijn RV3 14 MM delortho er op kennen zetten voor meer power.
|
|
[[-]] (()) [[\]] [[)) //-\\ |
|
DRDLimited |
30-3-2009 19:46 |
 Posts: 2136 |
waarom zit de een uitlaat vast met veertjes op de cilinder en de ander gewoon meteen met boutjes?
wat is het verschil daartussen?
|
|
|
|
Trax - Forum, Sales & Projecten Mod |
30-3-2009 19:48 |
 Posts: 13700 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: DRDLimited
waarom zit de een uitlaat vast met veertjes op de cilinder en de ander gewoon meteen met boutjes?
wat is het verschil daartussen?
Dat die met veertjes ook nog met boutjes vastzit. Die met veertjes trek je er binnen 2sec van
|
|
|
|
Motorhispaniafuria19 |
30-3-2009 19:53 |
Posts: 96 |
ik heb een motorhispania furia, zonder accu, als ik wat moet doormeten moet ik de multimeter dan op wisselspanning of gelijkspanning zetten???
|
|
|
|
DRDLimited |
30-3-2009 19:54 |
 Posts: 2136 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Trax
[...]
Dat die met veertjes ook nog met boutjes vastzit. Die met veertjes trek je er binnen 2sec van
ja oke maar niet op prestatie,s ofzo?
|
|
|
|
Joel_koningslust |
30-3-2009 19:54 |
 Posts: 14514 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: DRDLimited
[...]
ja oke maar niet op prestatie,s ofzo?
met veren kan ietwat meer trillingen aan
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
ikkejw |
30-3-2009 19:55 |
 Posts: 9886 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: DRDLimited
[...]
ja oke maar niet op prestatie,s ofzo?
|
|
Preserve nature - Always wear a helmet |
|
DRDLimited |
30-3-2009 19:56 |
 Posts: 2136 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: ikkejw
[...]
haha ja doelde daar niet op :P
zei het ff verkeerd
|
|
|
|
Motorhispaniafuria19 |
30-3-2009 20:09 |
Posts: 96 |
ik heb een motorhispania furia, zonder accu, als ik wat moet doormeten moet ik de multimeter dan op wisselspanning of gelijkspanning zetten??? en maakt dit nog wat uit?
Dit bericht is gewijzigd door Motorhispaniafuria19 op 30-3-2009 om 20:09 uur.
Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 30-3-2009 om 20:12 uur.
|
|
|
|
crossgek - Forum en Sales Moderator |
30-3-2009 20:12 |
 Posts: 10560 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Motorhispaniafuria19
ik heb een motorhispania furia, zonder accu, als ik wat moet doormeten moet ik de multimeter dan op wisselspanning of gelijkspanning zetten??? en maakt dit nog wat uit?
Dit bericht is gewijzigd door Motorhispaniafuria19 op 30-3-2009 om 20:09 uur.
Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 30-3-2009 om 20:12 uur.
een ontsteking zal een wisselspanning opwekken. dit wordt normaal gesproken omgezet naar een gelijkspanning door de gelijkrichter.
als je die ertussen hebt zit voor de gelijkrichter een wisselspanning en erna gelijkspanning.
heb je die niet , dan heb je overal wisselspanning
Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 30-3-2009 om 20:12 uur.
|
|
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning |
|