Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Achterband glijd weg als je de koppeling indrukt

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 910 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #54791 - Achterband glijd weg als je de kopp...
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
Dit topic is 3517 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Pushpin 20-2-2009 18:20 Print topicpost
Posts: 841
Als je de koppeling indrukt dan glijdt de achterband helemaal weg, profiel ziet er verder nog wel aardig uit, dus daar kan het niet aan liggen, maar de achterband klemt soort van
Als je er op gaat zitten en je wordt geduwd, dan wil het nog wel, en ja, als ik hem aan wil zetten druk ik wel de achterkant naar beneden, hoe hard ik ook druk
Help pls?!

Gr.
 

Yamaha-DTR 20-2-2009 18:30 Print reply

Posts: 268
WTF

meer uitleg?
welke brommer?
 
stevoo 20-2-2009 18:32 Print reply

Posts: 689
ja snapte het eerst ook niet. maar gaat waarschijnlijk om puch. als ie hem probeerd aan te lopen dat hij slipt met achter band.

hij heeft gewoon veel compresie dus. of loopt ergens aan.

gr.


 
MembraaNN beunhaas!!
grasmaaier89 20-2-2009 18:32 Print reply

Posts: 14412
je loopt je brommer zeker aan in zn 1e versnelling?

probeer m in zn 2e versnelling te zetten, of zn 3e. Dan slipt je achterband niet meer zo.
 
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon
Yamaha-DTR 20-2-2009 18:33 Print reply

Posts: 268
En als je gedrukt wordt krijg je hem wel aan?
 
TomasNL 20-2-2009 18:33 Print reply

Posts: 87
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: stevoo
ja snapte het eerst ook niet. maar gaat waarschijnlijk om puch. als ie hem probeerd aan te lopen dat hij slipt met achter band.

hij heeft gewoon veel compresie dus. of loopt ergens aan.

gr.





met alle respect maar een puch heeft tog geen koppeling? verder begrijp ik er ook niet veel van, meer info graag

Grtz Tomas
 
Yamaha-DTR 20-2-2009 18:33 Print reply

Posts: 268
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: grasmaaier89
je loopt je brommer zeker aan in zn 1e versnelling?

probeer m in zn 2e versnelling te zetten, of zn 3e. Dan slipt je achterband niet meer zo.


In z'n profiel zag ik dat ie een puch had...
 
Yamaha-DTR 20-2-2009 18:34 Print reply

Posts: 268
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TomasNL
[...]



met alle respect maar een puch heeft tog geen koppeling? verder begrijp ik er ook niet veel van, meer info graag

Grtz Tomas


Elke brommer heeft een koppeling
 
Pushpin 20-2-2009 18:35 Print reply
Posts: 841
He shit, sorry mensen!! Was vergeten te zeggen dat het om een puch maxi gaat

Enne, die teveel compressie , wat is dat dan, hoe verbeter ik dat?
En wtf is 'ergens aanlopen'

Dit bericht is gewijzigd door PaperBurn op 20-2-2009 om 18:36 uur.
 
TomasNL 20-2-2009 18:36 Print reply

Posts: 87
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Yamaha-DTR
[...]


Elke brommer heeft een koppeling


ja oke, maar niet dat je hem ook kan indrukken, tog? of ga ik nu ontopic....? wand dat is niet mijn intentie.

Gr
 
Pushpin 20-2-2009 18:37 Print reply
Posts: 841
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TomasNL
[...]


ja oke, maar niet dat je hem ook kan indrukken, tog? of ga ik nu ontopic....? wand dat is niet mijn intentie.

Gr


Puch maxi heeft wel koppeling.. dr zit een koppelingshendel gewoon op

 
-wokkel- 20-2-2009 18:38 Print reply

Posts: 1129
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PaperBurn
He shit, sorry mensen!! Was vergeten te zeggen dat het om een puch maxi gaat

Enne, die teveel compressie , wat is dat dan, hoe verbeter ik dat?
En wtf is 'ergens aanlopen'

Dit bericht is gewijzigd door PaperBurn op 20-2-2009 om 18:36 uur.


dat je wiel ergens tegen aan loopt. maar als je rustig loopt draaid je blok uberhaupt wel mee?

heb t idee dat ie gewoon vast is gelopen bij de tanwielen ofzo

 
RM-sm 20-2-2009 18:39 Print reply

Posts: 3908


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PaperBurn
He shit, sorry mensen!! Was vergeten te zeggen dat het om een puch maxi gaat

Enne, die teveel compressie , wat is dat dan, hoe verbeter ik dat?
En wtf is 'ergens aanlopen'

Dit bericht is gewijzigd door PaperBurn op 20-2-2009 om 18:36 uur.



hoe start jij je puch?

wat ik uit je verhaal op maak is dat jij hem moet aanrennen en dan een hendeltje in moet drukken!?

te veel compressie zal het niet wezen want het is maar een brommer...
waarschijnlijk leg het aan de manier waarop jij hem start.


neem eens een flinke aanloop, trek dan het hendeltje rustig in. dan zou die gewoon moeten starten.

zo niet dan zit er iets fout.
 
Over steer is when the passengers are scared, under steer is when the driver is scared
TomasNL 20-2-2009 18:40 Print reply

Posts: 87
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PaperBurn
Als je de koppeling indrukt dan glijdt de achterband helemaal weg, profiel ziet er verder nog wel aardig uit, dus daar kan het niet aan liggen, maar de achterband klemt soort van
Als je er op gaat zitten en je wordt geduwd, dan wil het nog wel, en ja, als ik hem aan wil zetten druk ik wel de achterkant naar beneden, hoe hard ik ook druk
Help pls?!

Gr.



maar hij loopt nog wel als je word geduwd?
 
- Han - 20-2-2009 18:40 Print reply

Posts: 9667
knijp je de rem niet in?

Of is je brommer vastgelopen?
 
<10.000 posts
Yamaha-DTR 20-2-2009 18:41 Print reply

Posts: 268
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wokkel mtx
[...]


dat je wiel ergens tegen aan loopt. maar als je rustig loopt draaid je blok uberhaupt wel mee?

heb t idee dat ie gewoon vast is gelopen bij de tanwielen ofzo



Naja hij kan wel gewoon iemand laten drukken als hij erop zit begrijp ik uit z'n topic.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TomasNL
[...]


ja oke, maar niet dat je hem ook kan indrukken, tog? of ga ik nu ontopic....? wand dat is niet mijn intentie.

Gr


Ontopic? Je bedoelt offtopic haha
 

Dit topic is 3517 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved