ligt gewoon aan een hoop dingen
hoe die is afgesteld en welke olie aan van alles eigelijk maar ik ben er ook van overtuigd dat honda brommer beter is dan de rest ma die krijg je nieuw niet en oude honda is meestal ook niks meer
Ri-jen of racen dat maakt heel wat uut, niet enkel de snelheid, maar ook het geluud
Ja duh, het verschilt per brommer maar daar moet je door heen kijken. ik heb het over het algemeen.
Bron?
Da's het gekke; je kunt eigenlijk alleen op je eigen ervaring af gaan.
Met auto's zijn er nog betrouwbaarheids-onderzoeken waarbij Toyota steevast wint maar voor brommers is dat er niet.
Ik ga voor Suzuki maar moet eerlijk zeggen dat ik niet heel veel ervaring met Honda's heb.
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
Da's het gekke; je kunt eigenlijk alleen op je eigen ervaring af gaan.
Met auto's zijn er nog betrouwbaarheids-onderzoeken waarbij Toyota steevast wint maar voor brommers is dat er niet.
Ik ga voor Suzuki maar moet eerlijk zeggen dat ik niet heel veel ervaring met Honda's heb.
ik heb ervaring met beide.
Ervaring met Suzuki tsx-blok is dat het slijtvast is. Ze gaan niet echt lekker hard maar dat viel die tijd op te lossen (zie je eigen TSX als resultaat), maar op sommige onderdelen zoals de koppelingsplaten, zijn net zoals bij Honda snel op.
Voor de rest best lekker om met zown ding te rijden. Geen raare dingen tijdens het rijden en lekker soepel vooruit
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon
Ervaring met Suzuki tsx-blok is dat het slijtvast is. Ze gaan niet echt lekker hard maar dat viel die tijd op te lossen (zie je eigen TSX als resultaat), maar op sommige onderdelen zoals de koppelingsplaten, zijn net zoals bij Honda snel op.
Voor de rest best lekker om met zown ding te rijden. Geen raare dingen tijdens het rijden en lekker soepel vooruit
als je koppelingsplaten snel op zijn moet je er toch gewoon 5 plaatst indouwen?