Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Nachttopic Deel 36 0.00-7.00

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 777 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #54230 - Nachttopic Deel 36 0.00-7.00
Pagina 11 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 37279 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Topic Regels
 
Het nachttopic is terug, maar we gaan het anders doen..

Jullie mogen jullie hier snachts vermaken, maar we willen geen geruzie, of dingen die niet door de beugel kunnen!

Wij als crew zijn van mening dat jullie daar goed toe in staat zijn, dus hou het netjes, en hou het nachttopic open!

 

mtx freak 26-1-2009 0:09 Print reply

Posts: 2711
ja ik ga douche en maffen, mag morgen weer werken


rollatorz
 
grasmaaier89 26-1-2009 0:10 Print reply

Posts: 14412
dude.
100 posts op 1 dag veel minder als 100
ik mag er wezen gvd!

maar ik ga nu even een boek lezen, hij is echt te tering spannend.

Dit bericht is gewijzigd door grasmaaier89 op 26-1-2009 om 0:12 uur.
 
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon
Jelmer MX 26-1-2009 0:34 Print reply

Posts: 13514
sathana 26-1-2009 0:39 Print reply

Posts: 1838
juist XD
 
Nun das Warten hat ein Ende, leiht euer Ohr einer Legende.
Niek de Wildt 26-1-2009 0:46 Print reply
Posts: 7168
@Nick:

Ben idd begonnen met berekeningen te verschaffen heb er vandaag een aantal afgemaakt en had al een voorbeeld gepost.
Namelijk de opmaat uitlaat die ik voor Barry's 50cc crosser heb berekend.
Zo ziet het er nu uit als je een berekening bij mij haalt:
(en dan krijg je natuurlijk ook nog advies en kun je je vragen bij mij kwijt)



Diameters:
D1 = 25mm
D2 = 29,7mm
D3 = 51,0mm
Dmax = 82,5mm
Dt = 15,5mm


Lengtes:
Schacht (L1) = 2,8cm
Header (L2) = 6,52cm
Diffusor 1 (L3) = 12,96cm
Diffusor 2 (L4) = 15,31cm
Diffusor 3 (L5) = 12,96cm
Midsection (L6) = 8,24cm
Compression (L7) = 24,80cm
Tailpijp richtlijn (L8) = 17cm (circa 14-20cm aanhouden)

Dus lengte tot compressieconus (incl. schacht) = 58,89cm
Dus lengte tot tailpijp (incl. schacht) = 83,68cm

Totale lengte (incl. tailpijp en schacht) = 100,68cm


Inhouden:
Schacht (als hij cilindrisch zou zijn) 13,74cm3
Header 32,51cm3
Diffusor(1) 29,91cm3
Diffusor(2) 104,58cm3
Diffusor(3) 231,38cm3
Midsection 440,72cm3
Compression 444,82cm3
Tailpijp (bij 17cm lengte) 32,08cm3
Totale inhoud 1327,64cm3


Hoeken:
A = 1,04 graden
B = 3,99 graden
C = 6,93 graden
D = 7,69 graden


Hulp bij het vervaardigen van conussen uit plaatstaal:
http://members.tele2...dt/setup-cone205.exe
Ga na het installeren eerst even naar "edit" en dan "preferences" en zet onder het kopje "units" de de lengths op mm.


Als je een zelfbouw demper gaat maken raad ik je aan:
Binnendiameter geperforeerde buis = 22mm
Minimale diameter buitenschaal = 50mm (meer mag altijd, maar vanaf 60mm zal niet veel uitmaken qua demping)
Richtlijn lengte: 20cm (langer mag natuurlijk)




Een berekening kost een 10tje

Dit bericht is gewijzigd door Niek de Wildt op 26-1-2009 om 0:46 uur.
 
grasmaaier89 26-1-2009 0:50 Print reply

Posts: 14412
zo weer een hoofdstuk gelezen.

en nu ga ik mn nest in.. want ik heb in totaal maar 7 uur geslapen van t weekend.
lataaaah!!!
 
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon
Niek de Wildt 26-1-2009 0:57 Print reply
Posts: 7168
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: grasmaaier89
zo weer een hoofdstuk gelezen.

en nu ga ik mn nest in.. want ik heb in totaal maar 7 uur geslapen van t weekend.
lataaaah!!!


Ik boek em ook.

truste,
 
-Bassie- 26-1-2009 6:26 Print reply

Posts: 6617
weer naar school
 
The way of life is just like the car you drive its good or bad
sathana 27-1-2009 0:06 Print reply

Posts: 1838
het is weer zover!
 
Nun das Warten hat ein Ende, leiht euer Ohr einer Legende.
Henk-88 27-1-2009 0:08 Print reply

Posts: 26703
fok ik ga net eten
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
rubbert 27-1-2009 0:10 Print reply

Posts: 8825
What The Fuck, net voor het eerst met m'n 125 blok gereden, echt gruwelijk,
in z'n 3 trok hij met gemak op het achterwiel weg, hogere versnelling nog maar niet geprobeerd in het donker zonder licht voor huis,

gaat echt asociaal hard, en dan zit m'n powervalve ook nog is dicht, krijgt hij nog meer kracht bovenin ook
 
Draai- ontwerpwerk?--->PM
Henk-88 27-1-2009 0:12 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rubbert
What The Fuck, net voor het eerst met m'n 125 blok gereden, echt gruwelijk,
in z'n 3 trok hij met gemak op het achterwiel weg,
gaat echt asociaal hard



Alles is relatief
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
stephan777 27-1-2009 0:12 Print reply

Posts: 7259
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jelmer MX
http://www.youtube.com/watch?v=gWqI0U3pBdA



omfg! bij 1:30 ik schrok me de tering. Ik had me geluid heel hard aan staan en had hem op groot beeld staan.

Jezus he:P
 
Jelmer MX 27-1-2009 0:12 Print reply

Posts: 13514
Ik geloof niks zonder filmpjes.
 
rubbert 27-1-2009 0:15 Print reply

Posts: 8825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jelmer MX
Ik geloof niks zonder filmpjes.



maak ik wel als het licht is, ziet zo weinig in het donker,

@henk: ja, alles is relatief, maar in z'n 3 op het achterwiel trekken betekend toch wel wat

edit: moet er trouwens even bij zeggen dat de vertanding berekend is op een top snelheid van 140

Dit bericht is gewijzigd door rubbert op 27-1-2009 om 0:16 uur.
 
Draai- ontwerpwerk?--->PM

Dit topic is 37279 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 11 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved