|  mtx_owned | 21-1-2009 11:28   | 
	| 
		|  Posts: 2183
 | 
mig/mag of tig dichtlassen, kun je dit niet? ff laten doen bij een lasser ergens voor 20 eppo
 |  
		|  | Vrijheid is een volgetankte Mercedes | 
 | 
	
		|  sathana | 21-1-2009 11:30   | 
	| 
		|  Posts: 1838
 | 
is het ook niet mogelijk om met een beetje soldeer dicht te maken?
 dat je 'n naadje een klein beetje opschuurt zodat 't soldeer goed pakt...
 
 |  
		|  | Nun das Warten hat ein Ende, leiht euer Ohr einer Legende. | 
 | 
	
		|  mtx_owned | 21-1-2009 11:31   | 
	| 
		|  Posts: 2183
 | 
Quote:Oorspronkelijk gepost door: sathana
 is het ook niet mogelijk om met een beetje soldeer dicht te maken?
 
 dat je 'n naadje een klein beetje opschuurt zodat 't soldeer goed pakt...
 
 
beun 4 life en werkt niet. 
		 |  
		|  | Vrijheid is een volgetankte Mercedes | 
 | 
	
		|  sathana | 21-1-2009 11:32   | 
	| 
		|  Posts: 1838
 | 
ok haha
 |  
		|  | Nun das Warten hat ein Ende, leiht euer Ohr einer Legende. | 
 | 
	
		|  jan-dx11 | 21-1-2009 11:35   | 
	| 
		|  Posts: 4931
 | 
gewoon ff met tig of met autogeen (laten) lassen. 
 |  
		|  | Er zijn meerdere wegen die naar de hoeren leiden. | 
 | 
	
		|  De Schout | 21-1-2009 13:04   | 
	| 
		| Posts: 5327 | 
Quote:Oorspronkelijk gepost door: mtx_owned
 [...]
 
 
 beun 4 life en werkt niet.
 
 
hardsolderen zou wel moeten gaan als je het goed schoonmaakt. maar gewoon soldeer smelt er zo af, vooral voor aan de bocht. 
		 |  
		|  | tune tweak fiddle bang bummer | 
 | 
	
		|  sathana | 21-1-2009 13:07   | 
	| 
		|  Posts: 1838
 | 
ja ik bedoelde ook hardsoldeer xD
 |  
		|  | Nun das Warten hat ein Ende, leiht euer Ohr einer Legende. | 
 | 
	
		|  Eat My Dust | 21-1-2009 13:07   | 
	| 
		|  Posts: 2562
 | 
dan mag je wel zorgen dat de spleet wel nihil is, anders hecht je soldeer niet, en vloeit het er blij tussendoor    |  
		|  | Eat My Dust Reply`s altijd +4 | 
 | 
	
		|  Joel_koningslust | 21-1-2009 13:08   | 
	| 
		|  Posts: 14514
 | 
alles is mogelijk
 migmag
 co2
 tig
 autogeen
 hardsolderen
 zilversolderen
 electrode lassen
 
 
 maar het moet gewoon iemand doen die er goed in is
 
 |  
		|  | This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. | 
 | 
	
		|  jan-dx11 | 21-1-2009 13:25   | 
	| 
		|  Posts: 4931
 | 
electrode lassen is echter een afrader, maar idd ook dit is mogelijk
 |  
		|  | Er zijn meerdere wegen die naar de hoeren leiden. | 
 | 
	
		|  Dennisdrdracing | 21-1-2009 15:35   | 
	| 
		|  Posts: 188
 | 
jah hwet zijn 2 hele lichte scheurtjes als ik er nou is een paar hiitebestendige lak lagen opspuit een paar lagge zal dat werken of tog beter lasse ?>?    |  
		|  | live to ride ride to live | 
 | 
	
		|  MarTijn tzr | 21-1-2009 15:36   | 
	|  | 
	
		|  hilly | 21-1-2009 16:55   | 
	| 
		|  Posts: 227
 | 
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
 alles is mogelijk
 
 migmag
 co2
 tig
 autogeen
 hardsolderen
 zilversolderen
 electrode lassen
 
 
 maar het moet gewoon iemand doen die er goed in is
 
 
wat is het verschil tussen co2 en mig/mag ? 
(volgens mij gewoon het zelfde)
 
ik zou voor tig of voor autogeen gaan dan krijg je er niet zon vettige hoop er op maar netjes ingebrand en gladder. 
je moet het alleen wel laten doen  
		 |  
		|  |  | 
 | 
	
		|  Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod | 21-1-2009 16:58   | 
	| 
		|  Posts: 17931
 | 
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Dennisdrdracing
 jah hwet zijn 2 hele lichte scheurtjes als ik er nou is een paar hiitebestendige lak lagen opspuit een paar lagge zal dat werken of tog beter lasse ?>?
   
 
als je van dit soort antwoorden gaat geven, waarom stel je die vraag dan nog? 
		 |  
		|  |  | 
 | 
	
		|  Hamster | 22-1-2009 10:41   | 
	| 
		|  Posts: 14
 | 
Quote:Oorspronkelijk gepost door: jan-dx11
 electrode lassen is echter een afrader, maar idd ook dit is mogelijk
 
 
Als je met de juiste instelling las kan je met electrode een beter resultaat krijgen dan MIG, maar de verschillen zijn klein. 
Gewoon iemand laten doen die dit KAN. Tig lijkt mij de beste optie. 
		 |  
		|  |  | 
 |