| Brommerforum.nl wordt gehost door: |
 |
|
|
|
Begin Forum - Topic #53863 - "kleine vragen" topic - deel 35
|
Pagina 31 van 200
|
| Dit topic is 103455 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Scarface |
10-1-2009 15:51 |
 Posts: 6023 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Banaan
[...]
Weet ik niet, maar je kan beter om flesje centrifugaalkoppelingsolie(puch maxi/tomos olie) bij je bromboer
idd van de eurol, die hebben alle oliën voor bijna elke bromfiets
|
|
:-) VOLGENS FRYSK EN NSRRACER OWN IK :-) |
|
Banaan |
10-1-2009 15:56 |
 Posts: 5725 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Scarface
[...]
idd van de eurol, die hebben alle oliën voor bijna elke bromfiets
Geloof dat ze bij mijn bromboer van kroon oil zijn,gele flesjes,maar dat maakt verder geen fuck uit tuuk.
|
|
|
|
Niek de Wildt |
10-1-2009 16:36 |
| Posts: 7168 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: AD01
kan er 10w40 in een puch maxi?
NEE, moet ATF in.
er moet 250ml in.
(aftappen het liefst bij warme motor, dan blijft er het minst achter)
Dit is het bekendste merk:
Maar kan ook gewoon ATF in van een auto.
|
|
|
|
jimbob |
10-1-2009 17:23 |
 Posts: 635 |
Ik heb sproeier 86, 92 en 96 geprobeerd, maar hij blijft ongeveer hetzelfde lopen, hij trekt hard, maar als ie meer dan 6000 toeren maakt kan je geen volgas meer geven, hoor je alleen maar boooooop en gebeurt er niks, met halfgas trekt ie dan nog wel.
Het gasnaaldclipje zat eerst op de 2e groef van onderen, nu op de onderste groef, maar er zit eigenlijk geen verschil in, behalve dat ie met halfgas nu iets beter lijkt te lopen.
Als ik de choke erop doe loopt ie harder stationair, maar hij rijdt bagger.
Het gaat om een 20mm dell'orto SPACO op een tsx met een getunede 70cc eurokit en een gianelli uitlaat.
Komt dit gewoon doordat het een imitatie carburateur is die niet af te stellen is of moet er nog een grotere sproeier ofzoiets?
Ben nu ff werken, reageer vanavond weer.
Dit bericht is gewijzigd door jimbob op 10-1-2009 om 17:24 uur.
|
|
|
|
bobboiten |
10-1-2009 19:28 |
 Posts: 2771 |
passen koppelingsplaten voor een AM6 in een AM5 blok? Zo neej waar kan ik dan koppelingsplaten halen voor AM5 wnat ze staan niet op speed-parts
Dit bericht is gewijzigd door bobboiten op 10-1-2009 om 22:07 uur.
|
|
Haal eruit wat erin zit | Live by the day & enjoy each one |
|
Joel_koningslust |
10-1-2009 20:54 |
 Posts: 14514 |
am6 blokje
setup
80cc mhr ( niet de team )
ori bewerkt membraam met carbon kleppen
42mm slag krukas
gianelli uitlaat
ori uitlaat met verlicht vliegwiel
kan daar een 28pwk op? of kan ik beter voor een 24er ofzo gaan?
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
Derbi-Olaf |
10-1-2009 20:55 |
 Posts: 14999 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
am6 blokje
setup
80cc mhr ( niet de team )
ori bewerkt membraam met carbon kleppen
42mm slag krukas
gianelli uitlaat
ori uitlaat met verlicht vliegwiel
kan daar een 28pwk op? of kan ik beter voor een 24er ofzo gaan?
28mm lijkt mij goed te doen... hangt er ook vanaf hoe je timingen uitkomen met die krukas denkz ?
Dit bericht is gewijzigd door Derbi-Olaf op 10-1-2009 om 20:55 uur.
|
|
Heeft een SOHC in z'n broek! |
|
Joel_koningslust |
10-1-2009 20:57 |
 Posts: 14514 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
[...]
28mm lijkt mij goed te doen... hangt er ook vanaf hoe je timingen uitkomen met die krukas denkz ?
Dit bericht is gewijzigd door Derbi-Olaf op 10-1-2009 om 20:55 uur.
oke, dat heb ik eigenlijk nog niet helemaal bekeken. ik wou namelijk eerst ff zo rijden en dan na n aantal km's t weer uit elkaar trekken voor de cilinder te tunen en opmaatje te bakken
k weet iig dat hij met 12mm carb al flink hoogtoerig was
Dit bericht is gewijzigd door Joel_koningslust op 10-1-2009 om 20:57 uur.
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
Derbi-Olaf |
10-1-2009 20:58 |
 Posts: 14999 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]
oke, dat heb ik eigenlijk nog niet helemaal bekeken. ik wou namelijk eerst ff zo rijden en dan na n aantal km's t weer uit elkaar trekken voor de cilinder te tunen en opmaatje te bakken
k weet iig dat hij met 12mm carb al flink hoogtoerig was
Dit bericht is gewijzigd door Joel_koningslust op 10-1-2009 om 20:57 uur.
dan zou ik gewoon voor de 28 mm gaan... zeker met dat vooruitzicht  zo zo lekker lopen, en bewerkt al helemaal
|
|
Heeft een SOHC in z'n broek! |
|
Joel_koningslust |
10-1-2009 21:01 |
|
|
Derbi-Olaf |
10-1-2009 21:02 |
|
|
Joel_koningslust |
10-1-2009 21:06 |
 Posts: 14514 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
[...]
en toch zou ik voor de 28 mm gaan (a)
oke
nog een vraagje. mijn koppelingskorf heeft speling op de klinknagels. dus hij kan enigsinds draaien tov het secundair tandwiel.
is dat nog goed te rijden, of beter ff vervangen
Dit bericht is gewijzigd door Joel_koningslust op 10-1-2009 om 21:08 uur.
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
Derbi-Olaf |
10-1-2009 21:09 |
 Posts: 14999 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]
oke
nog een vraagje. mijn koppelingskorf heeft speling op de klinknagels. dus hij kan enigsinds draaien tov het secundair tandwiel.
is dat nog goed te rijden, of beter ff vervangen
Dit bericht is gewijzigd door Joel_koningslust op 10-1-2009 om 21:08 uur.
denk dat je onder het rijden niet heel veel zal merken... maar het zal wel snel verergeren, en een ander koppelingshuisje zal ongeveer even duur zijn als een carbje (a) dus waarom niet?
|
|
Heeft een SOHC in z'n broek! |
|
Joel_koningslust |
10-1-2009 21:14 |
 Posts: 14514 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
[...]
denk dat je onder het rijden niet heel veel zal merken... maar het zal wel snel verergeren, en een ander koppelingshuisje zal ongeveer even duur zijn als een carbje (a) dus waarom niet?
n nieuw huisje zit boven de prijs van zon carb
zelfs boven de prijs van 2 carbs
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
Derbi-Olaf |
10-1-2009 21:15 |
|
|
| Dit topic is 103455 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 31 van 200
|
|