Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "kleine vragen" topic - deel 35

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 362 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #53863 - "kleine vragen" topic - deel 35
Pagina 31 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 30, 31, 32 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 103455 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Scarface 10-1-2009 15:51 Print reply

Posts: 6023
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Banaan
[...]

Weet ik niet, maar je kan beter om flesje centrifugaalkoppelingsolie(puch maxi/tomos olie) bij je bromboer



idd van de eurol, die hebben alle oliën voor bijna elke bromfiets
 
:-) VOLGENS FRYSK EN NSRRACER OWN IK :-)
Banaan 10-1-2009 15:56 Print reply

Posts: 5725
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Scarface
[...]



idd van de eurol, die hebben alle oliën voor bijna elke bromfiets

Geloof dat ze bij mijn bromboer van kroon oil zijn,gele flesjes,maar dat maakt verder geen fuck uit tuuk.
 
Niek de Wildt 10-1-2009 16:36 Print reply
Posts: 7168
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: AD01
kan er 10w40 in een puch maxi?

NEE, moet ATF in.

er moet 250ml in.
(aftappen het liefst bij warme motor, dan blijft er het minst achter)

Dit is het bekendste merk:


Maar kan ook gewoon ATF in van een auto.
 
jimbob 10-1-2009 17:23 Print reply

Posts: 635
Ik heb sproeier 86, 92 en 96 geprobeerd, maar hij blijft ongeveer hetzelfde lopen, hij trekt hard, maar als ie meer dan 6000 toeren maakt kan je geen volgas meer geven, hoor je alleen maar boooooop en gebeurt er niks, met halfgas trekt ie dan nog wel.

Het gasnaaldclipje zat eerst op de 2e groef van onderen, nu op de onderste groef, maar er zit eigenlijk geen verschil in, behalve dat ie met halfgas nu iets beter lijkt te lopen.

Als ik de choke erop doe loopt ie harder stationair, maar hij rijdt bagger.

Het gaat om een 20mm dell'orto SPACO op een tsx met een getunede 70cc eurokit en een gianelli uitlaat.

Komt dit gewoon doordat het een imitatie carburateur is die niet af te stellen is of moet er nog een grotere sproeier ofzoiets?


Ben nu ff werken, reageer vanavond weer.

Dit bericht is gewijzigd door jimbob op 10-1-2009 om 17:24 uur.
 
bobboiten 10-1-2009 19:28 Print reply

Posts: 2771
passen koppelingsplaten voor een AM6 in een AM5 blok? Zo neej waar kan ik dan koppelingsplaten halen voor AM5 wnat ze staan niet op speed-parts

Dit bericht is gewijzigd door bobboiten op 10-1-2009 om 22:07 uur.
 
Haal eruit wat erin zit | Live by the day & enjoy each one
Joel_koningslust 10-1-2009 20:54 Print reply

Posts: 14514
am6 blokje

setup
80cc mhr ( niet de team )
ori bewerkt membraam met carbon kleppen
42mm slag krukas
gianelli uitlaat
ori uitlaat met verlicht vliegwiel

kan daar een 28pwk op? of kan ik beter voor een 24er ofzo gaan?



 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Derbi-Olaf 10-1-2009 20:55 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
am6 blokje

setup
80cc mhr ( niet de team )
ori bewerkt membraam met carbon kleppen
42mm slag krukas
gianelli uitlaat
ori uitlaat met verlicht vliegwiel

kan daar een 28pwk op? of kan ik beter voor een 24er ofzo gaan?




28mm lijkt mij goed te doen... hangt er ook vanaf hoe je timingen uitkomen met die krukas denkz ?

Dit bericht is gewijzigd door Derbi-Olaf op 10-1-2009 om 20:55 uur.
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
Joel_koningslust 10-1-2009 20:57 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
[...]

28mm lijkt mij goed te doen... hangt er ook vanaf hoe je timingen uitkomen met die krukas denkz ?

Dit bericht is gewijzigd door Derbi-Olaf op 10-1-2009 om 20:55 uur.



oke, dat heb ik eigenlijk nog niet helemaal bekeken. ik wou namelijk eerst ff zo rijden en dan na n aantal km's t weer uit elkaar trekken voor de cilinder te tunen en opmaatje te bakken


k weet iig dat hij met 12mm carb al flink hoogtoerig was

Dit bericht is gewijzigd door Joel_koningslust op 10-1-2009 om 20:57 uur.
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Derbi-Olaf 10-1-2009 20:58 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]



oke, dat heb ik eigenlijk nog niet helemaal bekeken. ik wou namelijk eerst ff zo rijden en dan na n aantal km's t weer uit elkaar trekken voor de cilinder te tunen en opmaatje te bakken


k weet iig dat hij met 12mm carb al flink hoogtoerig was

Dit bericht is gewijzigd door Joel_koningslust op 10-1-2009 om 20:57 uur.

dan zou ik gewoon voor de 28 mm gaan... zeker met dat vooruitzicht zo zo lekker lopen, en bewerkt al helemaal
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
Joel_koningslust 10-1-2009 21:01 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
[...]

dan zou ik gewoon voor de 28 mm gaan... zeker met dat vooruitzicht zo zo lekker lopen, en bewerkt al helemaal


vooruitzich hoef ik niet naar te kijken

zal toch een imi worden. dus kost me 20 per stuk
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Derbi-Olaf 10-1-2009 21:02 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]


vooruitzich hoef ik niet naar te kijken

zal toch een imi worden. dus kost me 20 per stuk

en toch zou ik voor de 28 mm gaan (a)
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
Joel_koningslust 10-1-2009 21:06 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
[...]

en toch zou ik voor de 28 mm gaan (a)


oke

nog een vraagje. mijn koppelingskorf heeft speling op de klinknagels. dus hij kan enigsinds draaien tov het secundair tandwiel.

is dat nog goed te rijden, of beter ff vervangen

Dit bericht is gewijzigd door Joel_koningslust op 10-1-2009 om 21:08 uur.
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Derbi-Olaf 10-1-2009 21:09 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]


oke

nog een vraagje. mijn koppelingskorf heeft speling op de klinknagels. dus hij kan enigsinds draaien tov het secundair tandwiel.

is dat nog goed te rijden, of beter ff vervangen

Dit bericht is gewijzigd door Joel_koningslust op 10-1-2009 om 21:08 uur.

denk dat je onder het rijden niet heel veel zal merken... maar het zal wel snel verergeren, en een ander koppelingshuisje zal ongeveer even duur zijn als een carbje (a) dus waarom niet?
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
Joel_koningslust 10-1-2009 21:14 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
[...]

denk dat je onder het rijden niet heel veel zal merken... maar het zal wel snel verergeren, en een ander koppelingshuisje zal ongeveer even duur zijn als een carbje (a) dus waarom niet?



n nieuw huisje zit boven de prijs van zon carb

zelfs boven de prijs van 2 carbs
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Derbi-Olaf 10-1-2009 21:15 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]



n nieuw huisje zit boven de prijs van zon carb

zelfs boven de prijs van 2 carbs

nieuw wel ja, maar een goede 2dehandse is niks mis mee denk ik ?
 
Heeft een SOHC in z'n broek!

Dit topic is 103455 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 31 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 30, 31, 32 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved