Brommerforum.nl wordt gehost door: |
 |
|
|
Begin Forum - Topic #53863 - "kleine vragen" topic - deel 35
|
Pagina 165 van 200
|
Dit topic is 102090 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Thijsje |
20-2-2009 21:24 |
 Posts: 1687 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Jasper Strahiem
Weet iemand hoe een multi smoke vizier er uit ziet?
Kan op google niks vinden.
Deze
http://www.motorgoed...-onderdeel/12231.htm
gewoon een extra getint vizier denks..
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=8NcqvivbcB8 |
|
TEINIEJ |
21-2-2009 1:33 |
 Posts: 56 |
wat is het verschil dan tussen en schuimfilter en een luchtfilter?
|
|
|
|
Henk-88 |
21-2-2009 4:44 |
 Posts: 26703 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: TEINIEJ
wat is het verschil dan tussen en schuimfilter en een luchtfilter?
Ik denk dat die ene is gemaakt van schuim en die andere van lucht ofzo
|
|
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?' |
|
Scarface |
21-2-2009 8:23 |
 Posts: 6023 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: TEINIEJ
wat is het verschil dan tussen en schuimfilter en een luchtfilter?
niks, de benaming is alleen anders
|
|
:-) VOLGENS FRYSK EN NSRRACER OWN IK :-) |
|
jeroentjen13 |
21-2-2009 11:03 |
Posts: 850 |
hallo
ik rijd met een xr250r van 82'
ik heb al mijn lampen enzo aangesloten, maar vanaf dat ik meer dan half gas geef springen mijn lampen kapot.
er moet volgens het bedradingsschema geen gelijkrichter oid tussen zitten.
weet iemand soms hoe het komt dat ze kapot springen?
|
|
|
|
Meegrob |
21-2-2009 11:23 |
Posts: 196 |
wat voor bout gaat er door de cilinderkop bij een mtx-ot? zo'n bout die er aan de achterkant door heen gaat en dan door 2 framestukjes om hem aan het frame vast te maken? m10 of m8? en de lengte? ik kan het op dit moment ff niet opmeten anders had ik zelf wel ff gekeken en kan het niet op technische tekeningen vinden
|
|
|
|
TECstar |
21-2-2009 11:57 |
 Posts: 4664 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Scarface
[...]
niks, de benaming is alleen anders
dats niet waar als je het over powerfilters hebt
want bij powerfilters is een schuimfilter er 1 gemaakt van schuim, deze houden al het vuil tegen en is dus enigzins beter voor je blok
en een luchtfilter is een filter gemaakt van een soort metalen zeef die het vuil uit de lucht zeeft. Het voordeel is hierbij dat er meer lucht doorheen kan dan bij een schuimfilter, maar er gaat ook meer troep naar binnen als bij een schuimfilter
|
|
briljant ppl drive briljant machines, thats y House drives Honda |
|
TECstar |
21-2-2009 12:00 |
 Posts: 4664 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Thijsje
[...]
gewoon een extra getint vizier denks..
multismoke vizier
is idd nog erger getint
|
|
briljant ppl drive briljant machines, thats y House drives Honda |
|
TEINIEJ |
21-2-2009 12:12 |
 Posts: 56 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: TECstar
[...]
dats niet waar als je het over powerfilters hebt
want bij powerfilters is een schuimfilter er 1 gemaakt van schuim, deze houden al het vuil tegen en is dus enigzins beter voor je blok
en een luchtfilter is een filter gemaakt van een soort metalen zeef die het vuil uit de lucht zeeft. Het voordeel is hierbij dat er meer lucht doorheen kan dan bij een schuimfilter, maar er gaat ook meer troep naar binnen als bij een schuimfilter
oke dus schuimfilter is eigelijk het zelfde als een powerfilter?
|
|
|
|
TECstar |
21-2-2009 12:14 |
 Posts: 4664 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: TEINIEJ
[...]
oke dus schuimfilter is eigelijk het zelfde als een powerfilter?
in princiepe wel
|
|
briljant ppl drive briljant machines, thats y House drives Honda |
|
stephan777 |
21-2-2009 12:15 |
 Posts: 7259 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: TEINIEJ
[...]
oke dus schuimfilter is eigelijk het zelfde als een powerfilter?
schuim filter houd meer stof en troep tegen die je carb in gaan. oftwel beter voor je motor.
|
|
|
|
Thijsje |
21-2-2009 12:29 |
 Posts: 1687 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Thijsje
[...]
andere voorvork..
van nsr/mb oid.
met uiteraard remklauw drby
WEET iemand, of het ooit mogelijk is, 250 km met een brommer te rijden mét detonatie?
heb nameljik bij bepaalde toerental tik in het blok, wat ik niet kan thuisbrengen. heb al enig dingen aangepast, maar weet het nog niet.
mischien zijn het ook alleen zuigerveertjes.
ik vraag of detonatie 250km kan leven, aangezien dat ook een optie is.
als je met detonatie minder dan 250 km kan rijden (omdat je blok dan wel kapot is) weet ik dat ik dus géén detonatie heb....
wat zal allemaal kunnen tikken/rammelen raargeluid geven...
Dit bericht is gewijzigd door Thijsje op 20-2-2009 om 21:20 uur.
niemand?
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=8NcqvivbcB8 |
|
munveq |
21-2-2009 12:36 |
 Posts: 159 |
Hoi,
soms vonkt de bougie bij mij wel en soms niet, de de bougie is vervangen en doet hetzelfde als de oude, soms als ik kick geeft ie wel een vonk maar bijna nooit een paar vonken achter mekaar, is er een manier om de bobine te testen?
|
|
Prove me wrong! |
|
Thijsje |
21-2-2009 12:45 |
 Posts: 1687 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: munveq
Hoi,
soms vonkt de bougie bij mij wel en soms niet, de de bougie is vervangen en doet hetzelfde als de oude, soms als ik kick geeft ie wel een vonk maar bijna nooit een paar vonken achter mekaar, is er een manier om de bobine te testen?
brommer?
bobine wel goed aangesloten,
goede massa etc
gaat het om elektrische onsteking, of met contactpunte?
met contactpunte moet jeff je condensator en contactpuntjes vervange. waarscheinlijk is je probleem dna opgelost
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=8NcqvivbcB8 |
|
munveq |
21-2-2009 12:48 |
 Posts: 159 |
brommer is een mtxsh die heeft een ontstekingsspoel toch?, ik heb heb helaas geen vliegwieltrekker, dus de spoel kan ik niet 1,2,3 doormeten
|
|
Prove me wrong! |
|
Dit topic is 102090 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 165 van 200
|
|