Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "kleine vragen" topic - deel 35

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1318 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #53863 - "kleine vragen" topic - deel 35
Pagina 154 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 153, 154, 155 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 102084 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Joel_koningslust 16-2-2009 23:10 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Razor
Heeft er toevallig iemand documentatie, artikelen of meer informatie over het volgende:

- onafgeveerde massa bij tweewielers.

Dus info over vering, massa van het wiel, afstand e.d.





ik heb nog wel wat artikelen over de gewichtsbesparing van 2wielers in de jaren 90

waaronder carbon honingraat frame's enzo
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
-simon- 16-2-2009 23:16 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Nielssie
Ik ben op zoek naar wat gereedschap om aan mn brommer te sleutelen, ik dacht aan een leuke ratel-doppenset, steeksleutels imbus etc. gewoon de standaard meuk, maar wel kwaliteit.
Ben dus opzoek naar een set oid.
Heb een budget van ong 150-200 euro.
Heeft er iemand ervaring met een dergelijke set?
Heb namelijk geen idee wat nou kwaliteit is en wat niet, het hoeft geen ultieme kwaliteit te zijn, het is niet voor dagelijks gebruik zegmaar.
[url]http://www.gereedschapskist.nl/gk/RAPRL/Gereedschapsets/14801.html#hook[url/]
Dit is dan weer te veel voor die prijs?

Dit bericht is gewijzigd door Nielssie op 16-2-2009 om 22:25 uur.


steek en ring sleutels zijn meestal wel goed voor hobby gebruik.
die hoeven niet persee van een goed merk te zijn. en voor imbus vind ik eigenlijk hetzelfde. simpel setje voldoet ook. maar met een bolle kop op de lange steel is opzich wel handig.
en dan voor doppenset zou ik dan wat meer uitgeven dat je redelijk fatsoenlijk spul hebt.
dus bijvoorbeeld voor steek,ring en imbus sleutels naar gamma of praxis ofzo voor setje en voor doppenset naar een gereedschapswinkel.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Gary - Forum en Gallery Moderator 16-2-2009 23:18 Print reply

Posts: 12846
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Nielssie
Ik ben op zoek naar wat gereedschap om aan mn brommer te sleutelen, ik dacht aan een leuke ratel-doppenset, steeksleutels imbus etc. gewoon de standaard meuk, maar wel kwaliteit.
Ben dus opzoek naar een set oid.
Heb een budget van ong 150-200 euro.
Heeft er iemand ervaring met een dergelijke set?
Heb namelijk geen idee wat nou kwaliteit is en wat niet, het hoeft geen ultieme kwaliteit te zijn, het is niet voor dagelijks gebruik zegmaar.
[url]http://www.gereedschapskist.nl/gk/RAPRL/Gereedschapsets/14801.html#hook[url/]
Dit is dan weer te veel voor die prijs?


Lees dit topic eens door http://www.brommerforum.nl/showtopic/54570

 
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen.....
Frysk 16-2-2009 23:41 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Razor
Heeft er toevallig iemand documentatie, artikelen of meer informatie over het volgende:

- onafgeveerde massa bij tweewielers.

Dus info over vering, massa van het wiel, afstand e.d.





ben toevallig op school over dit onderwerp aan het leren

heb je een weekje geduld ?
mis een aantal delen van m'n map en daar staat dat hoofdstuk in
 
giggitybyte
Dimar 16-2-2009 23:42 Print reply

Posts: 298
Hey

Ik heb weer een senda'tje op het oog, alleen hij is een beetje te snel, 95 tot 100, wat moet ik doen om hem 80/90 te laten lopen ?
Setup :

Cilinder: 50cc MK
Krukas: malossi RHQ (C3 lagers)
koppeling: MK pro race
uitlaat: yasuni cross HM

Andere uitlaat bijvoorbeeld ? Leovincie ofzo iets, ik weet het echt niet, wat moet ik doen om hem 80/90 te laten lopen.
 
Martijn II - Forum en Sales Moderator 16-2-2009 23:44 Print reply

Posts: 9841
langzamer laten lopen is altijd makkelijk..

genoeg opties:
- ring/prop in de uitlaat
- inlaat begrenzen dmv een ring
- gasschuif begrenzen

wtf maakt die 5-10 km/h topsnelheid trouwens uit?
geef dan gewoon minder gas als het boven de 90 opeens 12x zo eng wordt.

 
Too cool for school!
kenny77 16-2-2009 23:44 Print reply

Posts: 29286
http://www.brommerforum.nl/showtopic/54722

een beetje geduld hebben.
 
Dimar 16-2-2009 23:48 Print reply

Posts: 298
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Martijn II
langzamer laten lopen is altijd makkelijk..

genoeg opties:
- ring/prop in de uitlaat
- inlaat begrenzen dmv een ring
- gasschuif begrenzen

wtf maakt die 5-10 km/h topsnelheid trouwens uit?
geef dan gewoon minder gas als het boven de 90 opeens 12x zo eng wordt.



Thx voor de tips,

Btw ik heb zelf een Piaggio Sprinter en die heeft 20,8 Pk en loopt ongeveer 138km. Dus nee ik ben niet bang voor snelheid,

sales is alleen toegestaan in het forum-gedeelte dat daarvoor is bestemd; de sales afdeling dus. pp voor jou





Dit bericht is gewijzigd door Thijsse op 17-2-2009 om 19:11 uur.
 
Martijn II - Forum en Sales Moderator 16-2-2009 23:59 Print reply

Posts: 9841
maar je kan dus wel een scooter fucking snel maken, maar een senda 5km slomer laten rijden is te lastig?

 
Too cool for school!
Henk-88 17-2-2009 0:01 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Martijn II
maar je kan dus wel een scooter fucking snel maken, maar een senda 5km slomer laten rijden is te lastig?




Ja dat lees je wel 'ns maar da's gewoon pleinvrees denkzz
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
Dimar 17-2-2009 0:03 Print reply

Posts: 298
LOL, Derbi geruild tegen aerox toentertijd, Aerox vastloper gekregen, Aerox geruild tegen die sprinter, WAT EEN ********* ZOOI snapje, en nu wil ik weer een senda om mijn verdriet te stoppen
Of ik spaar meteen door voor mijn broers auto, NISSAN 200SX, BLACK. Turbo Etc. super snel wat moet ik doen ?
 
Martijn II - Forum en Sales Moderator 17-2-2009 0:09 Print reply

Posts: 9841
een mannenauto kopen ipv een ricer.
spaar maar door voor een porsche 931.
 
Too cool for school!
Dimar 17-2-2009 0:13 Print reply

Posts: 298
Ja ik heb dikke haat aan ricers, zoals honda's etc. maar de s13 is in de drift wereld zeer bekend. rijdt vele auto's er uit,
Bro's auto nu : walbro fuel pump, stage1 chip, freeflow-exhaust, front mount intercooler, airfilter The turbo pressure upped to 1.0 Bar, en nog paar andere wijzigingen,
Ohja en ook nog een andere BOV

Dit bericht is gewijzigd door Dimar op 17-2-2009 om 0:14 uur.
 
ronaldt 17-2-2009 11:47 Print reply

Posts: 2735
weet iemand de lengte van een pistonpen van een zwarte top performances cilinder? Pen 12 en lengte....
 
<Lees goed na je geen woorden overgeslagen hebt.>
THE CRAZY DOCTOR 17-2-2009 12:15 Print reply

Posts: 1302
Ik ga woensdag naar een crossmotor kijken.
Het gaat om een Honda cr 250.
Maar nu wil ik het bouwjaar weten, de verkoper zegt dat hij uit 1994 komt maar ik was nog even op marktplaats aan het zoeken of er ook nog iets anders stond, en ja hoor da stond de zelfde motor. Maar die verkoper vertelde (stond achter Reeds verkocht ) dat hij uit 1993 komt.
Wie weet hoe je erachter komt uit welk jaar hij komt.
 

Dit topic is 102084 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 154 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 153, 154, 155 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved