Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "kleine vragen" topic - deel 35

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 871 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #53863 - "kleine vragen" topic - deel 35
Pagina 139 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 138, 139, 140 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 101981 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

-Bassie- 10-2-2009 22:12 Print reply

Posts: 6617
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MarTijn tzr
[...]


zijwaartse speling mag meende ik.

speling op en neer( op de as) mag niet


klopt inderdaad??

en stevoo wat bedoel je met NR`s??
 
The way of life is just like the car you drive its good or bad
Mt5_grolsch 10-2-2009 22:13 Print reply

Posts: 2014
ik heb een vraagje.

ik heb voor een half jaar terug een hebo krukas in mijn senda geplaatst omdat de orginele krukas aan strond was.

na het monteren van de krukas liep de brommer slecht(te kleine sproeier 95) dus heb ik sproeier 98 in gedaan hiermee liep hij op top goed maar pakte nog niet optimaal op.

dus heb ik net sproeier 100 erin gedaan en hiermee loopt hij weer beroerd op top. hij start met deze sproeier wel zonder de choke te gebruiken.

kheb ook alles al geprobeerd met de gas naald.

is het mogelijk om er voor te zorgen dat de brommer mooi op pakt en start zonder choke?(choke heb ik ook nodig als de brom warm is)





moet er dan een grotere stationeer sproeier in? of een dunnere gas naald?
 
PM voor opmaat berekening of complete opmaat uitlaat
jimbob 10-2-2009 22:14 Print reply

Posts: 635
Heb je al met de luchtschroef gespeeld?
Kan ook nog wel wat uitmaken.
 
Mikf 10-2-2009 22:20 Print reply

Posts: 1295
Iemand enig idee wat voor een carb dit is:





Enigste wat ik weet is dat het een 24mm is.

Dit bericht is gewijzigd door Mikf op 10-2-2009 om 22:20 uur.
 
Frysk 10-2-2009 22:21 Print reply

Posts: 34930
doet me erg denken aan een ouwe dellortho
 
giggitybyte
stevoo 10-2-2009 22:22 Print reply

Posts: 689
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -Bassie-
[...]


klopt inderdaad??

en stevoo wat bedoel je met NR`s??


nummers van lagers maar die heb ik al..

ook als het zo erg is dat ie tegen de wangen aan kan komen ?? maar op neer hebben ze allebij niet dus gebruik zoiezo de beste
 
MembraaNN beunhaas!!
-Bassie- 10-2-2009 22:28 Print reply

Posts: 6617
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: stevoo
[...]


nummers van lagers maar die heb ik al..

ook als het zo erg is dat ie tegen de wangen aan kan komen ?? maar op neer hebben ze allebij niet dus gebruik zoiezo de beste


nee zitten ook nog ringetjes tussen en door middelpunt zuiger komt ie er niet tegen aan
 
The way of life is just like the car you drive its good or bad
stevoo 10-2-2009 22:30 Print reply

Posts: 689
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -Bassie-
[...]


nee zitten ook nog ringetjes tussen en door middelpunt zuiger komt ie er niet tegen aan


nee oke snap ik bedankt hoef ik ook geen andere te kopen
 
MembraaNN beunhaas!!
Mt5_grolsch 10-2-2009 22:42 Print reply

Posts: 2014
past een am6 membraam op een senda blok?

 
PM voor opmaat berekening of complete opmaat uitlaat
-Bassie- 10-2-2009 22:43 Print reply

Posts: 6617
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mt5_grolsch
past een am6 membraam op een senda blok?



nee bout gaten komen niet overeen.
 
The way of life is just like the car you drive its good or bad
Joel_koningslust 10-2-2009 22:43 Print reply

Posts: 14514
en het membraamblok zelf is bij am6 veel smaller
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
-simon- 10-2-2009 22:43 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mt5_grolsch
past een am6 membraam op een senda blok?



volgens mij moet je alleen de gaten wat uitboren ofzoiets.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
-Bassie- 10-2-2009 22:44 Print reply

Posts: 6617
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -simon-
[...]


volgens mij moet je alleen de gaten wat uitboren ofzoiets.


dan zou het dus passen maar is je flow dus klote
 
The way of life is just like the car you drive its good or bad
Joel_koningslust 10-2-2009 22:45 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -Bassie-
[...]


dan zou het dus passen maar is je flow dus klote



en de carterdruk wordt een heel stuk minder
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
-simon- 10-2-2009 22:46 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -Bassie-
[...]


dan zou het dus passen maar is je flow dus klote


waarom is de flow klote dan?

je gaat toch niet in het deel waar je mengsel komt boren maar de boutgaten wat groter.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed

Dit topic is 101981 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 139 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 138, 139, 140 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved