Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "kleine vragen" topic - deel 35

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 720 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #53863 - "kleine vragen" topic - deel 35
Pagina 132 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 131, 132, 133 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 101925 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Royal Club 8-2-2009 19:14 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Rs Dude.
[...]


Heeft het dan ook nut voor gewonen Setupjess zoals ik? Want dan Stroomt het togh ook beter door me uitlaat als ik het goed snap


ik denk niet dat je uitlaat zo warm word dat je er echt prestatie verschil in zal merken.

als je je ogen nou eens gebruikt had je ookal kunnen lezen dat Joel hierboven zegt dat het geen nut heeft, en dat ik het in mijn 2e post ook zeg.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Meegrob 8-2-2009 19:54 Print reply
Posts: 196
zou je een mt/mb/mtx-ot 80cc blok zo op een mtx50-ot kunnen zetten? of moeten er dan andere ophangpunten komen?
 
Lex ss50 8-2-2009 21:17 Print reply

Posts: 657
Werkt een eurobegrenzer ook voor een honda ss?
 
-
2SLOW4ME 8-2-2009 22:54 Print reply

Posts: 1944
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Lex ss50
Werkt een eurobegrenzer ook voor een honda ss?


Volgens mij niet, 4t tog? k geloof dat die niet begrenzd kon worde daardoor.
Anders moet je voor de zekerheid even kijken bij de site van ze of jouw brom er tussen zit.

Kan iemand mij bevestigen dat als ik mijn achterbrug (alu) polijst, en daarna in hoogglas blanke lak spuit ik een (bijna) hetzelfde effect krijg als dat ik het polijst, en dat het ook gewoon mooi blijft, dus niet gaat roesten/oxideren?
 
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do..
ikkejw 8-2-2009 23:02 Print reply

Posts: 9886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Meegrob
zou je een mt/mb/mtx-ot 80cc blok zo op een mtx50-ot kunnen zetten? of moeten er dan andere ophangpunten komen?



bovenste ophangpunt (cilinderkop) ligt iets hoger. kun je zo bijboren als het goed is.
 
Preserve nature - Always wear a helmet
Lex ss50 8-2-2009 23:08 Print reply

Posts: 657
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 2SLOW4ME
[...]


Volgens mij niet, 4t tog? k geloof dat die niet begrenzd kon worde daardoor.
Anders moet je voor de zekerheid even kijken bij de site van ze of jouw brom er tussen zit.

Kan iemand mij bevestigen dat als ik mijn achterbrug (alu) polijst, en daarna in hoogglas blanke lak spuit ik een (bijna) hetzelfde effect krijg als dat ik het polijst, en dat het ook gewoon mooi blijft, dus niet gaat roesten/oxideren?


Ik gokte al zoiets ja, ideeen om hetzelfde principe toe te passen op een 4t?

Als je gepolijst aluminium met blanke lak spuit oxideert het idd neit. Wel glimt het imo dan te erg voor aluminium. Als je elke maand je brommer wast blijft aluminium ook mooi
 
-
2SLOW4ME 8-2-2009 23:11 Print reply

Posts: 1944
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Lex ss50
[...]


Ik gokte al zoiets ja, ideeen om hetzelfde principe toe te passen op een 4t?

Als je gepolijst aluminium met blanke lak spuit oxideert het idd neit. Wel glimt het imo dan te erg voor aluminium. Als je elke maand je brommer wast blijft aluminium ook mooi


Ag, poetsen ben ik goed in , en als de zomer er weer aan komt zat hij iedere week een flinke poetsbeurt ondergaan, en om de 2 dagen even met de hoge druk behandeld worden.

ehhmm.. Misschien door net zoals Niek de Wild een kraantje op je uitlaat. Had hij met zn honda gedaan.
Misschine ff zoeken in de topics over 4t begrenzen.
 
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do..
sathana 9-2-2009 0:03 Print reply

Posts: 1838
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DerbiSMracing
Ik had gisteren getankt
en ik reed weg en zo in eens beginnen de lampjes van :

Oververhit , Olie , Benzine te branden.
Heel af en toe branden de lampjes niet en dan weer wel een hele poos.

Wat kan het zijn

ps Olie Benzine zitten helemaal vol en hioj was gister niet warm


waarschijnlijk zekeringetje doorgebrand of kabeltje los
 
Nun das Warten hat ein Ende, leiht euer Ohr einer Legende.
Mikf 9-2-2009 9:44 Print reply

Posts: 1295
Klopt het dat benzinekraantjes van een NRG ook op een Senda passen?
 
Martijn II - Forum en Sales Moderator 9-2-2009 9:46 Print reply

Posts: 9841
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 2SLOW4ME
[...]


Volgens mij niet, 4t tog? k geloof dat die niet begrenzd kon worde daardoor.
Anders moet je voor de zekerheid even kijken bij de site van ze of jouw brom er tussen zit.




heeft volgens mij geen zak te maken met dat het viertakt is, maar meer dat een SS contactpunten heeft.

Lastig om tijdelijk te begrenzen...permanent is natuurlijk eenvoudig
Zolang je met contactpunten zit kun je weinig aan de ontsteking begrenzen.

 
Too cool for school!
Banaan 9-2-2009 13:33 Print reply

Posts: 5725
Kheb vorige week t blokje van mn MT gereviseerd, vandaag even lopend gemaakt, alleen nu komt er een heel erg 'metaalachtig geluid' uit me cilinder.

Voor de revisie was dat geluid er volgens mij ook al, maar ik dacht dat t toen aan de versleten krukaslagers lag, maar t is er nu dus nog steeds. Waardoor zou dit komen?

Filmpje/geluid:
http://www.youtube.com/watch?v=rmBhrDQfeqQ

Dit bericht is gewijzigd door Banaan op 9-2-2009 om 13:35 uur.
 
jimbob 9-2-2009 13:53 Print reply

Posts: 635
Had ik ook bij m'n TSX toen ik er nieuwe lagers in had gezet, volgens een vriend van me is dat altijd zo en gaat het na een paarhonder km weg.

Alleen ging mn tsx vrij snel daarna kapot dus ik heb het nog niet uit kunnen testen. :P
 
Banaan 9-2-2009 13:59 Print reply

Posts: 5725
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jimbob
Had ik ook bij m'n TSX toen ik er nieuwe lagers in had gezet, volgens een vriend van me is dat altijd zo en gaat het na een paarhonder km weg.

Alleen ging mn tsx vrij snel daarna kapot dus ik heb het nog niet uit kunnen testen. :P


Kheb al meer blokjes gereviseerd, en toen had ik t niet dus..
 
THE CRAZY DOCTOR 9-2-2009 15:11 Print reply

Posts: 1302
Hallo,
Ik kan voor een leuk prijsje
een compleet gereviceerd rm 250 kopen van het bouwjaar 1998
Ik heb gehoord dat de versnellingsbakken niet goed zijn van de suzuki's, kan iemand dit bevestigen? En is de rest dan wel goed?
Alvast bedankt!
 
Lex ss50 9-2-2009 15:29 Print reply

Posts: 657
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Martijn II
[...]


heeft volgens mij geen zak te maken met dat het viertakt is, maar meer dat een SS contactpunten heeft.

Lastig om tijdelijk te begrenzen...permanent is natuurlijk eenvoudig
Zolang je met contactpunten zit kun je weinig aan de ontsteking begrenzen.


Ik heb geen contact puntjes meer er zit een elektronische ontsteking in. (dan wel een idee?)
 
-

Dit topic is 101925 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 132 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 131, 132, 133 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved