lekkere uitlaat voor std cilinder.. op 70cc bagger..
tenminste dat was de oude gianelli bocht.. maar ik geloof niet dat de nieuwe anders is.. (alleen beetje ander uiterlijk..) But correct me if i'm wrong..
maar kan een am6 blok nog meer toeren aan? aangezien ik 10000 al best veel vindt.
kun je hem nog iets op toeren begrenzen door een soort van kleine prop te draaien ofsow?
Quote:Oorspronkelijk gepost door: C.H.
maar kan een am6 blok nog meer toeren aan? aangezien ik 10000 al best veel vindt.
kun je hem nog iets op toeren begrenzen door een soort van kleine prop te draaien ofsow?
waarom zou je niet meer toeren willen maken??
gewoon laten draaien en goed warm rijden.
als je niet meer wil maken dan 10k moet je gewoon ori uitlaat houden.
The way of life is just like the car you drive its good or bad
Quote:Oorspronkelijk gepost door: C.H.
maar zown origneel krukas houd dat wel vol?
ik werk namelijk als automonteur dus weet niet echt heel veel over brommers, kwa sterkte.
graag reaties..
Dit bericht is gewijzigd door C.H. op 30-12-2008 om 22:03 uur.
krukas houdt het makkelijk, wel goed warmrijden natuurlijk. en het is een beetje nutteloos om die uitlaat onder de 10000 toeren te houden. dan kan je net zo goed je standaard uitlaat eronder laten, dat rijdt dan veel lekkerder. gianelli vind ik alleen lekker rijden als je hem goed doortrekt.
krukas houdt het makkelijk, wel goed warmrijden natuurlijk. en het is een beetje nutteloos om die uitlaat onder de 10000 toeren te houden. dan kan je net zo goed je standaard uitlaat eronder laten, dat rijdt dan veel lekkerder. gianelli vind ik alleen lekker rijden als je hem goed doortrekt.
inderdaad gia begint rond de 8,5k tot 12k
dus dat gas in is geen oplossing.
The way of life is just like the car you drive its good or bad
je kan niet met hetzelfde aantal toeren ineens een stuk harder gaan
als je dat wel wilt zul je je vertanding zwaarder moeten maken, dus groter voor of kleiner achter
dat je niet harder gaat door een andere uitlaat als die iet meer toeren draait.
jah zoiets.
alleen als je met dezelfde toeren harder wil moet je geen gia kopen.
gia presteerd goed bij hoge toeren.
als jij zwaarder gaat vertanden en onderin toeren blijft ben je met een std uitlaat wss net zo snel als met de gia.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: C.H.
okeej,,
goed warm rijden lukt wel..
doe in het begin altijd goed rustig.. en rij toch altijd 20 kilometer achter elkaar..
want het gaat met gewoon om het vermogen van een andere uitlaat, aangezien het af en toe niet opschiet met orginele, tegen wind in enz..
vermogen wordt toch gewoon een stukje meer?
vermogen wordt meer idd.
maar niet op het toerengebied waar jij dat wil.
daar zal je vermogen zelfs afnemen wss.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: C.H.
maar zown origneel krukas houd dat wel vol?
ik werk namelijk als automonteur dus weet niet echt heel veel over brommers, kwa sterkte.
graag reaties..
Dit bericht is gewijzigd door C.H. op 30-12-2008 om 22:03 uur.
een beetje monteur weet dat mechnische overbrenging (en dat is de krukas) veel beter tegen meer toeren kan als tegen meer koppel.
Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 31-12-2008 om 18:24 uur.
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning