Quote:Oorspronkelijk gepost door: NilsHonda
Nee, is dat nodig dan?
Als je zwaardere knipperlichten(vooraan) doet
veranderd het tempo toch ook?
Want hij krijgt nu niet genoeg weerstand lijkt me.
is wel de makkelijkste manier of bijna het dubbele wattage van lampen wat jij zei
Quote:kijken hoeveel verschil in wattage je hebt, en dan ff uitrekenen wat het verschil in weerstand is, en dan 2 weerstandjes ertussen solderen achter
of je meet even met een multimeter de weerstand van het lampje wat er origineel in hoort te zitten
en een andere beun oplossing is de originele lampjes weer aansluiten en onder de budy verstoppen
knipperen bij mij ook snel, heb ik geen problemen mee.
maar hij had togh ook weerstandjes op zn site staan, speciaal voor led knippers?
maar idd, het vermogensverschil opheffen is dé oplossing. hoe is aan jou
heb jij ook dat het achterlicht bij stationair niet brandt?
vanaf +/- 2,5 k doet hij wat
Quote:Oorspronkelijk gepost door: MB streetfighter
bij jos dijkman weg? ik wel
knipperen bij mij ook snel, heb ik geen problemen mee.
maar hij had togh ook weerstandjes op zn site staan, speciaal voor led knippers?
maar idd, het vermogensverschil opheffen is dé oplossing. hoe is aan jou
heb jij ook dat het achterlicht bij stationair niet brandt?
vanaf +/- 2,5 k doet hij wat
sta je stil bij het stoplicht, moet je gas bijgeven omdat anders je knippers het niet doen
Quote:heb jij ook dat het achterlicht bij stationair niet brandt?
vanaf +/- 2,5 k doet hij wat
dan kan de spanning bij lage toerentallen te laag zijn om de led te laten branden
das dan weer het nadeel van leds,trekken nagenoeg geen stroom maar de spanning moet juist zijn anders doen ze niks
denk dat je dit wel kan oplossen door je verlichting via de accu te schakelen
dat dacht ik dus ook, maar dan brandt hij nagenoeg even fel als remlicht
maar dit is met een weerstand/ diode op te lossen?
heb al een weerstandje geprobeerd, bij de brommerzaak wisten ze niet tot hoeveel die doorliet, maar hielp geen drol