Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Nachttopic Deel 35 (0.00-7.00)

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 888 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #53310 - Nachttopic Deel 35 (0.00-7.00)
Pagina 56 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 55, 56, 57 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 43718 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Topic Regels
 
Het nachttopic is terug, maar we gaan het anders doen..

Jullie mogen jullie hier snachts vermaken, maar we willen geen geruzie, of dingen die niet door de beugel kunnen!

Wij als crew zijn van mening dat jullie daar goed toe in staat zijn, dus hou het netjes, en hou het nachttopic open!

 

Royal Club 20-12-2008 1:05 Print reply

Posts: 60390
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Henk-88 20-12-2008 2:17 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
http://link.marktplaats.nl/215811416

hilarisch


omg


http://nl.youtube.co...&feature=channel
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
maikel-1991 20-12-2008 7:34 Print reply

Posts: 545
nog geen mensen wakker ? :P
ikga de eerste dag van mijn vakantie spenderen aan 8-12 AH
dan de hele dag sleutelen
 
Mtx-sh 110cc 6 bak proma 80cc bovenlangs 26 mm mikuni > 35 roller in zn 1 =D
zijstandaard 20-12-2008 12:15 Print reply

Posts: 1117
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: maikel-1991
nog geen mensen wakker ? :P
ikga de eerste dag van mijn vakantie spenderen aan 8-12 AH
dan de hele dag sleutelen


7:34
 
Stuur pm als je Honda mt/mb onderdelen zoekt
rik hulkenberg 21-12-2008 0:02 Print reply

Posts: 10029
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: zijstandaard
[...]


7:34

12:15 ?
 
J.wally 21-12-2008 0:03 Print reply

Posts: 2301
yoow
 
stephan777 21-12-2008 0:04 Print reply

Posts: 7259
mogguh
 
honda_freak 21-12-2008 0:06 Print reply

Posts: 7650
ohw shit.. is t alweer zo laat, over 5 uur moet ik alweer op :
 
Sig-veranderaars zijn vervelend :|
Banaan 21-12-2008 0:06 Print reply

Posts: 5725
heuj
 
Joel_koningslust 21-12-2008 0:13 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
http://link.marktplaats.nl/215811416

hilarisch



opzich wel leuk, maar hij ziet er wel echt mega gaar uit


en ik ben benieuwd wat voor blok eronder ligt. wss zon bami pitbike blokje. maar ik ben dan toch wel benieuwd of dat lang houdt
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Niek de Wildt 21-12-2008 0:14 Print reply
Posts: 7168
Heb een aantal enorme fouten gevonden in het Uitlaat Bereken gedeelte in het bestand 2stroke tuning door John Huijben.

Fouten als totaal verkeerde diameter en totaal verkeerde lengte.

Niet alleen een verbeterde maar een totaal nieuwe Uitlaat Bereken pagina is toegevoegd door mij.
Met de formules van Frits Overmars die compleet zijn aangepast op de moderne 2takt.
(daarbij doel ik echt op aanpassingen als max dia wordt 3,3 ipv 2,9 maal de voorbocht diamter, dus grote aanpassingen)

 
Banaan 21-12-2008 0:14 Print reply

Posts: 5725
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]



opzich wel leuk, maar hij ziet er wel echt mega gaar uit


en ik ben benieuwd wat voor blok eronder ligt. wss zon bami pitbike blokje. maar ik ben dan toch wel benieuwd of dat lang houdt


tziet er idd niet echt geweldig uit, zal wel meuk zijn
 
Henk-88 21-12-2008 0:19 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Niek de Wildt
Niet alleen een verbeterde maar een totaal nieuwe Uitlaat Bereken pagina is toegevoegd door mij.



Verbeterd? Totaal nieuw? Waar komt jouw info vandaan en waarom is die juist?


Omdat meerdere uitlaatmannen het fout had zeg maar (Overmars, Foekema..)
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
Joel_koningslust 21-12-2008 0:21 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Henk-88
[...]



Verbeterd? Totaal nieuw? Waar komt jouw info vandaan en waarom is die juist?


Omdat meerdere uitlaatmannen het fout had zeg maar (Overmars, Foekema..)


idd. de juiste berekening is gewoon heeeeel veel proberen en heel veel uurtjes op de testbank doorbrengen. en ik heb niet het idee dat jij dat gedaan hebt
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Niek de Wildt 21-12-2008 0:23 Print reply
Posts: 7168
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Henk-88
[...]



Verbeterd? Totaal nieuw? Waar komt jouw info vandaan en waarom is die juist?


Omdat meerdere uitlaatmannen het fout had zeg maar (Overmars, Foekema..)



Nee, misschien een beetje foute uitleg.
John Huijben heeft een aantal stukken van het artikel van Frits totaal door elkaar gehaald.
Ik heb nu de formules van Frits up to date gebracht.
Dus maten als de tailpijpdiameter en max.diameter veranderd, daarmee veranderd de hele verloop van de uitlaat en dus alle andere maten.
Ik he zelfs een paar foutjes in het artikel kunnen vinden.

Ook heb ik het artikel van Frits zelf overgetypt in een tekstverwerker met natuurlijk alle aanpassingen erin.
Alle plaatjes heb ik uitgeknipt en verduidelijkt
En zelfs een aantal echte fouten verbeterend.

Deze geupdate formules heb ik dus in het excel bestand verwerkt.

Dit alles komt binnekort online.
Als het aan mij lag morgen, maar ik ga morgen op vakantie voor 3 daagjes

EDIT: over de meeste van deze aanpassingen is gedisscusierd met Frits zelf.
Het is dus echt zoiets als de Max.Diameter bereken je met 2,9 x D1
en dat moet nu zijn 3,3 x D1
Simpelweg omdat de 2takt zich heeft ontwikkeld in de 30 jaar sinds dat artikel is geschreven.
Vervolgens moeten alle factoren voor conussen die daartussen liggen opnieuw worden berekend:
Bijv. de hoek van Diffusor 1
en van Diffusor 2 enz enz.

Dit bericht is gewijzigd door Niek de Wildt op 21-12-2008 om 0:38 uur.
 

Dit topic is 43718 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 56 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 55, 56, 57 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved