Ik vind 50 snel toch wel slim
Als je nl eenmaal hard hebt gereden, wil je niet meer z88.
Je kunt het dan beter opbouwen, en zult op een 70 (Nadat je die 50 snel had) minder snel NOG sneller willen (80 blokkie)
ik heb proma,techno en nu MK onder mn NSR gehad dus ik kan het weten
euhm je hebt de orginele cilinder? dan loopt die met die proma 65/70 en als die over de 80 gaat dan heb je een belgische GE2 cilinder erop zitten
maar ik ga er ff vanuit dat je die NL orginele erop hebt dus je gaat met proma 65/70
als je een techno onder je orginele hangt zal die echt heel weinig met je proma verschillen die techno zal zelfs minder presteren,
proma is 50cc uitlaat
techno is 70cc uitlaat
als je dan toch voor die techno gaat (verry cheap) dan word je powerband nog korter heel kort..... rijd niet fijn
wat die MK op je orginele zal doen weet ik niet presies want die heb ik nooit op mn orginele getest, zeer waarscheinlijk word je top bijna NIETS hoger, volgens mij ook al laat je een uitlaat op maat maken voor die orginele zal die nog niet harder lopen dan een KM of 70, ik denk alleen dat je door die MK meer kracht zal krijgen ik heb op mn 50snel (eurocilindro) een relaxt lange powerband, en die was met proma en techno toch echt korter, misschien dat je met die MK meer kracht krijgt en hem hierdoor zwaarder kunt vertanden, dan moet je toch wel de 70 redelijk kunnen halen denk
maar waarom 124 euro uitgeven aan zon klein verschil? koop dat een 70 immi+techno ben je bijna even duur en rij je relaxt 90 zonder zuper veel toeren te hoeven draaien 50ccsnel is so vet nog niet
de mijne loopt 75 met proma. maar moet harder trekken. dan zou het toch juist slim zijn om een MK te kopen?
ik heb ook een proma ondr me nsr, met een charmo 70cc ofzow, trekt al leuk, met lekke kop en onder de 7000 toeren. Ik rijd er niet meer mee totdat er een andere kop opzit, maar alstie dan is ingereden kan ik volges mij feestuh!
Duz gewoon een imi 70 hale, dan hebbie trek + top.
als ik een 50 snel of 70 haal dan haal ik wel meteen kwaliteit. en dan ben je niet met 90euro klaar
ik ga morgen naar ben hak waarscheinlijk en dan kijk ik daar wel ff voor een 50 snel of 70. maar waarsc.koop ik een MK
Als ik jou was zou ik eerst een 50snel of 70 kopen (eurocilindro bijvoorbeeld, die zijn goed en niet extreem duur).
Dat levert je veel meer op dan een MK uitlaat denk ik.
dus dan heb ik 2maand met een 80cc uitlaat op mn orginele gereden :n maf dat die dan nog redelijk presteerd, alleen vat ik niet waarom ze dan bij een 80uitlaat 50 flens leveren..........
en ik ben het wel met sjaakie met zn NSR eens koop gewoon een 70 immi is goedkoper dan een goede 50snel en dan koop je er nog een techno pijp bij en dan ben je klaar....... ik heb wel spijt van mn 50snel... moet veeeeel te veel toeren draaien om leuk te rijden weinig kracht enz enz als je hem net hebt ingereden en je bent nog niets gewend tja dan is het wel een leuke cilinder maarja de lol gaat er wel hard af.....
dan koop je eens een keer een 80cc blok met een 110