Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - MK of Homoet

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 727 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #5321 - MK of Homoet
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1603 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Jan van Elderen 1-9-2002?15:12 Print reply

Posts: 555
Ik vind 50 snel toch wel slim
Als je nl eenmaal hard hebt gereden, wil je niet meer z88.
Je kunt het dan beter opbouwen, en zult op een 70 (Nadat je die 50 snel had) minder snel NOG sneller willen (80 blokkie)
 
*blurk*
erikrulezz 1-9-2002?16:06 Print reply
Posts: 382
Quote:
Originally posted by: NSR JunK?

ik heb proma,techno en nu MK onder mn NSR gehad dus ik kan het weten

euhm je hebt de orginele cilinder? dan loopt die met die proma 65/70 en als die over de 80 gaat dan heb je een belgische GE2 cilinder erop zitten

maar ik ga er ff vanuit dat je die NL orginele erop hebt dus je gaat met proma 65/70

als je een techno onder je orginele hangt zal die echt heel weinig met je proma verschillen die techno zal zelfs minder presteren,

proma is 50cc uitlaat
techno is 70cc uitlaat

als je dan toch voor die techno gaat (verry cheap) dan word je powerband nog korter heel kort..... rijd niet fijn

wat die MK op je orginele zal doen weet ik niet presies want die heb ik nooit op mn orginele getest, zeer waarscheinlijk word je top bijna NIETS hoger, volgens mij ook al laat je een uitlaat op maat maken voor die orginele zal die nog niet harder lopen dan een KM of 70, ik denk alleen dat je door die MK meer kracht zal krijgen ik heb op mn 50snel (eurocilindro) een relaxt lange powerband, en die was met proma en techno toch echt korter, misschien dat je met die MK meer kracht krijgt en hem hierdoor zwaarder kunt vertanden, dan moet je toch wel de 70 redelijk kunnen halen denk

maar waarom 124 euro uitgeven aan zon klein verschil? koop dat een 70 immi+techno ben je bijna even duur en rij je relaxt 90 zonder zuper veel toeren te hoeven draaien 50ccsnel is so vet nog niet


de mijne loopt 75 met proma. maar moet harder trekken. dan zou het toch juist slim zijn om een MK te kopen?
 
erikrulezz 1-9-2002?16:23 Print reply
Posts: 382
Quote:
Originally posted by: Solidsjakie?met NSR

ik heb ook een proma ondr me nsr, met een charmo 70cc ofzow, trekt al leuk, met lekke kop en onder de 7000 toeren. Ik rijd er niet meer mee totdat er een andere kop opzit, maar alstie dan is ingereden kan ik volges mij feestuh!
Duz gewoon een imi 70 hale, dan hebbie trek + top.


als ik een 50 snel of 70 haal dan haal ik wel meteen kwaliteit. en dan ben je niet met 90euro klaar

ik ga morgen naar ben hak waarscheinlijk en dan kijk ik daar wel ff voor een 50 snel of 70. maar waarsc.koop ik een MK
 
Blukaap 1-9-2002?17:56 Print reply

Posts: 10008
Als ik jou was zou ik eerst een 50snel of 70 kopen (eurocilindro bijvoorbeeld, die zijn goed en niet extreem duur).
Dat levert je veel meer op dan een MK uitlaat denk ik.
 
Bastila is lief
Zoetahmeerdah [Marcel] 1-9-2002?19:26 Print reply

Posts: 5996
Quote:
Originally posted by: NSR JunK?

dus dan heb ik 2maand met een 80cc uitlaat op mn orginele gereden :n maf dat die dan nog redelijk presteerd, alleen vat ik niet waarom ze dan bij een 80uitlaat 50 flens leveren..........

en ik ben het wel met sjaakie met zn NSR eens koop gewoon een 70 immi is goedkoper dan een goede 50snel en dan koop je er nog een techno pijp bij en dan ben je klaar....... ik heb wel spijt van mn 50snel... moet veeeeel te veel toeren draaien om leuk te rijden weinig kracht enz enz als je hem net hebt ingereden en je bent nog niets gewend tja dan is het wel een leuke cilinder maarja de lol gaat er wel hard af.....


dan koop je eens een keer een 80cc blok met een 110
 
ik haat mensen
Erik_N 1-9-2002?19:28 Print reply

Posts: 5360
Of je bouwt er gelijk een 1300cc gsx blok op
 
Minderjarig? Minderjarig!? Als je 29 Februari geboren bent dan ben je minder jarig, maarvoorderest zijn we allemaal even vaak jarig ja!
NSR JunK 1-9-2002?20:04 Print reply

Posts: 2339
Quote:
Originally posted by: onlyschakels?

Quote:
Originally posted by: NSR JunK?

ik heb proma,techno en nu MK onder mn NSR gehad dus ik kan het weten

euhm je hebt de orginele cilinder? dan loopt die met die proma 65/70 en als die over de 80 gaat dan heb je een belgische GE2 cilinder erop zitten

maar ik ga er ff vanuit dat je die NL orginele erop hebt dus je gaat met proma 65/70

als je een techno onder je orginele hangt zal die echt heel weinig met je proma verschillen die techno zal zelfs minder presteren,

proma is 50cc uitlaat
techno is 70cc uitlaat

als je dan toch voor die techno gaat (verry cheap) dan word je powerband nog korter heel kort..... rijd niet fijn

wat die MK op je orginele zal doen weet ik niet presies want die heb ik nooit op mn orginele getest, zeer waarscheinlijk word je top bijna NIETS hoger, volgens mij ook al laat je een uitlaat op maat maken voor die orginele zal die nog niet harder lopen dan een KM of 70, ik denk alleen dat je door die MK meer kracht zal krijgen ik heb op mn 50snel (eurocilindro) een relaxt lange powerband, en die was met proma en techno toch echt korter, misschien dat je met die MK meer kracht krijgt en hem hierdoor zwaarder kunt vertanden, dan moet je toch wel de 70 redelijk kunnen halen denk

maar waarom 124 euro uitgeven aan zon klein verschil? koop dat een 70 immi+techno ben je bijna even duur en rij je relaxt 90 zonder zuper veel toeren te hoeven draaien 50ccsnel is so vet nog niet


de mijne loopt 75 met proma. maar moet harder trekken. dan zou het toch juist slim zijn om een MK te kopen?


tja het is hoe je het bekijkt,
wil je ooit nog harder gaan dan krap 80 (vind ik al HEEL knap als je dat haalt met een ongetjoende orginele cil, geloof er niet in eigelijk) dan kan je een MK uitlaat kopen zal wel redelijk rijden, maar kost erg veel

of als je ooit nog harder wil koop dan een goedkope immi 70 en een techno rij je zoals eerder gezegt lekker 90 en ben je bijna evenduur uit.......... you pick
 
NSR JunK 1-9-2002?20:07 Print reply

Posts: 2339
Quote:
Originally posted by: zoetahmeerdah smits?(marcel)

Quote:
Originally posted by: NSR JunK?

dus dan heb ik 2maand met een 80cc uitlaat op mn orginele gereden :n maf dat die dan nog redelijk presteerd, alleen vat ik niet waarom ze dan bij een 80uitlaat 50 flens leveren..........

en ik ben het wel met sjaakie met zn NSR eens koop gewoon een 70 immi is goedkoper dan een goede 50snel en dan koop je er nog een techno pijp bij en dan ben je klaar....... ik heb wel spijt van mn 50snel... moet veeeeel te veel toeren draaien om leuk te rijden weinig kracht enz enz als je hem net hebt ingereden en je bent nog niets gewend tja dan is het wel een leuke cilinder maarja de lol gaat er wel hard af.....


dan koop je eens een keer een 80cc blok met een 110


heb al andere plannen ik wil deze winter een NSR50 blok+ MBX 6bak erin bouwen en helemaal reviceren, alleen het probleem ervan is een blok te vinden voor een redelijke prijs..... en die zet ik er dan van het voorjaar op+ ... tja ik ga wel uit van een 70cc.. maar welke tussen 70immi en 70malossi zit nogal wat verschil
 
Superfunk 1-9-2002?23:08 Print reply

Posts: 1442
Quote:
Originally posted by: NSR JunK?

Quote:
Originally posted by: onlyschakels?

Quote:
Originally posted by: NSR JunK?

ik heb proma,techno en nu MK onder mn NSR gehad dus ik kan het weten

euhm je hebt de orginele cilinder? dan loopt die met die proma 65/70 en als die over de 80 gaat dan heb je een belgische GE2 cilinder erop zitten

maar ik ga er ff vanuit dat je die NL orginele erop hebt dus je gaat met proma 65/70

als je een techno onder je orginele hangt zal die echt heel weinig met je proma verschillen die techno zal zelfs minder presteren,

proma is 50cc uitlaat
techno is 70cc uitlaat

als je dan toch voor die techno gaat (verry cheap) dan word je powerband nog korter heel kort..... rijd niet fijn

wat die MK op je orginele zal doen weet ik niet presies want die heb ik nooit op mn orginele getest, zeer waarscheinlijk word je top bijna NIETS hoger, volgens mij ook al laat je een uitlaat op maat maken voor die orginele zal die nog niet harder lopen dan een KM of 70, ik denk alleen dat je door die MK meer kracht zal krijgen ik heb op mn 50snel (eurocilindro) een relaxt lange powerband, en die was met proma en techno toch echt korter, misschien dat je met die MK meer kracht krijgt en hem hierdoor zwaarder kunt vertanden, dan moet je toch wel de 70 redelijk kunnen halen denk

maar waarom 124 euro uitgeven aan zon klein verschil? koop dat een 70 immi+techno ben je bijna even duur en rij je relaxt 90 zonder zuper veel toeren te hoeven draaien 50ccsnel is so vet nog niet


de mijne loopt 75 met proma. maar moet harder trekken. dan zou het toch juist slim zijn om een MK te kopen?


tja het is hoe je het bekijkt,
wil je ooit nog harder gaan dan krap 80 (vind ik al HEEL knap als je dat haalt met een ongetjoende orginele cil, geloof er niet in eigelijk) dan kan je een MK uitlaat kopen zal wel redelijk rijden, maar kost erg veel

of als je ooit nog harder wil koop dan een goedkope immi 70 en een techno rij je zoals eerder gezegt lekker 90 en ben je bijna evenduur uit.......... you pick

Geloof je niet dat je krap 80 kunt met orginele cilinder en proma pijp?Je hebt toch op die van paul gereden, geloof je zijn teller niet ofzo?
 
Superfunk, it\\\'s not a dream.
NSR JunK 2-9-2002?14:41 Print reply

Posts: 2339
ik heb het over een orginele cilinder waar ECHT helemaal niets aan gedaan is, die van paul rijd krap 80 ja maar die is uitgehoond en dat werkt echt bij orginele NSR cilinders.....maja er was hier toch ook een flep de zn orginele had uitgehoond naar 70cc... hoe hard loopt dat?
 
erikrulezz 2-9-2002?18:42 Print reply
Posts: 382
ik heb gelezen dat hebo en eurocilindro van de zelfde fabrikant zijn. is een 50cc eurocilindro een beetje goed? en wat is de prijs van een hebo 50cc want die vind ik nergens.
 
Blukaap 2-9-2002?18:59 Print reply

Posts: 10008
Hebo en eurocilindro zijn volgens mij zo'n beetje hetzelfde jah.
En 50 eurocilindro is volgens mij wel een redelijk snel ding.

NSR-junk heeft er 1 volgens mij.
 
Bastila is lief
NSR JunK 2-9-2002?19:06 Print reply

Posts: 2339
klopt ik heb een 50cc eurocilindro best goede 50snel vind ik, maar koop nu maar gewoon een 70 eurocilindro maak niet dezelfde fout als mij, de lol gaat er hard af........ maar als je toch een 50 snel wil kopen voor je NSR dan is eurocilindro wel een goede icm een leuke uitlaat rijd het best
 
erikrulezz 2-9-2002?19:46 Print reply
Posts: 382
ik ga morgen naar ben hak en dan zie ik wel. ze hebben in iedergeval geen metrakit liggen. wel homoet, gianelli en proma.
 

Dit topic is 1603 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved