Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Opmaat pijp

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 774 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #53005 - Opmaat pijp
Pagina 8 van 18
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 16, 17, 18Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 20866 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Mt5_grolsch 1-12-2008 22:22 Print reply

Posts: 2014
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Niek de Wildt
[...]


geen grote nadelen met:
taartpunt methode
afbeelding





je kunt tog ook gewoon de snijhoek invullen bij cone dan ben je tog ook klaar of zie ik dat verkeerd?
 
PM voor opmaat berekening of complete opmaat uitlaat
Niek de Wildt 1-12-2008 22:24 Print reply
Posts: 7168
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mt5_grolsch
[...]



je kunt tog ook gewoon de snijhoek invullen bij cone dan ben je tog ook klaar of zie ik dat verkeerd?


ja, dat is precies hetzelfde
maar dit laat iets duidelijker zien dat er dus niks veranderd


Dit bericht is gewijzigd door Niek de Wildt op 1-12-2008 om 22:24 uur.
 
Mt5_grolsch 1-12-2008 22:26 Print reply

Posts: 2014
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Niek de Wildt
[...]


ja, dat is precies hetzelfde
maar dit laat iets duidelijker zien dat er dus niks veranderd


Dit bericht is gewijzigd door Niek de Wildt op 1-12-2008 om 22:24 uur.



fjieuw ik d8 dat ik weer helemaal op nieuw kon beginnen:P

ik las btw. op een forum dat de maximale snijhoek 15 graden mag zijn of mag dat ook wel meer zijn?
 
PM voor opmaat berekening of complete opmaat uitlaat
Niek de Wildt 1-12-2008 22:27 Print reply
Posts: 7168
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mt5_grolsch
[...]



fjieuw ik d8 dat ik weer helemaal op nieuw kon beginnen:P

ik las btw. op een forum dat de maximale snijhoek 15 graden mag zijn of mag dat ook wel meer zijn?


http://www.2stroke-t..._Expansieuitlaat.pdf
 
Sypie_Honda 1-12-2008 22:27 Print reply

Posts: 13830
nee echt niet meer als 15 graden, liefst 10 graden aanhouden.
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
Mt5_grolsch 1-12-2008 22:34 Print reply

Posts: 2014
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
nee echt niet meer als 15 graden, liefst 10 graden aanhouden.


ja kheb nu 15 graden aan gehouden en heb hem nu bijna af dus probeer dit eerst wel.
 
PM voor opmaat berekening of complete opmaat uitlaat
Sypie_Honda 1-12-2008 22:35 Print reply

Posts: 13830
ow maakt niks geen man overboord.

mja ik heb mijntes ook 15 gedaan, maar achteraf had ik liever 10 gedaan. oogt ook wat mooier.
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
Niek de Wildt 1-12-2008 22:38 Print reply
Posts: 7168
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
ow maakt niks geen man overboord.

mja ik heb mijntes ook 15 gedaan, maar achteraf had ik liever 10 gedaan. oogt ook wat mooier.



flauw...
 
Markjo 1-12-2008 22:51 Print reply

Posts: 1061
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Niek de Wildt
[...]


is TSR 30 euro?
die site is namelijk vreselijk onoverzichtelijk en druk, dus had geen zin om het uit te zoeken.

ik kan nu bijv alleen 4packs vinden van 250 euro.

Dit bericht is gewijzigd door Niek de Wildt op 30-11-2008 om 21:36 uur.


TSR newpipe was volgens mij rond de 180 (euro of dollar weet ik eig niet)
 
iemand wat te draaien/frezen/stralen? -->PM! groeten Mark. check m'n projecten
Niek de Wildt 2-12-2008 13:50 Print reply
Posts: 7168
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Markjo
[...]


TSR newpipe was volgens mij rond de 180 (euro of dollar weet ik eig niet)


ik had het gevonden ja, we hadden al gezien dat dat progje van syp deze betrof:
http://www.brommerforum.nl/showtopic/50627
(buildandclick)
 
Joel_koningslust 2-12-2008 13:53 Print reply

Posts: 14514
iemand er al achter hoe het met doorbranding zit als je co2 last?

want ik wou vanmiddag even met lassen en wat dingen expirimenteren. en een of andere flens testen waardoor ik een afneembare tailpipe maak
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Mt5_grolsch 2-12-2008 19:00 Print reply

Posts: 2014
welk matriaal kan ik het beste gebruiken voor de pijp?

ik wil iig 1mm. aanhouden omdat het best veel te verduren krijgt.

kan aan alles kom rvs, plaatstaal noem maar op
 
PM voor opmaat berekening of complete opmaat uitlaat
jan-dx11 2-12-2008 19:04 Print reply

Posts: 4931
maakt niet veel uit d8 ik, maar als je hem ooit wilt verkopen doen rvs uitlaten het altijd erg goed.

Na het lassen wel ff beitsen dan, andars roest hij alsnog.

Gewoon s235 kan ook, maar moet je natuurlijk ff lakken
 
Er zijn meerdere wegen die naar de hoeren leiden.
Joel_koningslust 2-12-2008 19:04 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mt5_grolsch
welk matriaal kan ik het beste gebruiken voor de pijp?

ik wil iig 1mm. aanhouden omdat het best veel te verduren krijgt.

kan aan alles kom rvs, plaatstaal noem maar op


plaatstaal is het makkelijkst te bewerken. maar rvs is mooier

verder boeit t eigenlijk niet zozeer. een rvs pijp scheurt wel sneller
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Mt5_grolsch 2-12-2008 19:05 Print reply

Posts: 2014
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]


plaatstaal is het makkelijkst te bewerken. maar rvs is mooier

verder boeit t eigenlijk niet zozeer. een rvs pijp scheurt wel sneller



daar was ik al wel bang voor dat rvs sneller scheurde
 
PM voor opmaat berekening of complete opmaat uitlaat

Dit topic is 20866 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 8 van 18
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 16, 17, 18Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved