Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "kleine vragen" topic - deel 34

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 743 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #52834 - "kleine vragen" topic - deel 34
Pagina 86 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 85, 86, 87 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 94923 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

-Bassie- 23-11-2008 15:32 Print reply

Posts: 6617
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gus
moet bij een dellorte carb de gaskabel door de veer of erlangs?
het is een vlakschuif


er langs gezien ik denk dat het om een tomos van jouw gaat.
 
The way of life is just like the car you drive its good or bad
mtx-bart 23-11-2008 16:27 Print reply
Posts: 816
ik wil wat gaan kloten met een ander achterspatbord, maar wie weet welke andere achterspatborden, het liefst een recht naar achter/beetje schuin omhoog stekend, passen op een honda mtx-sh? Liefst zonder te veel aanpassingen. Volgens mij past dat van een ktm sx125 wel aardig
 
Henk-88 23-11-2008 16:29 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: riccardot
Zijn de wielas diamaters van honda nsr gelijk aan die van suzuki tsx?



Vooras tsx is 10mm.
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
-simon- 23-11-2008 16:29 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx-bart
ik wil wat gaan kloten met een ander achterspatbord, maar wie weet welke andere achterspatborden, het liefst een recht naar achter/beetje schuin omhoog stekend, passen op een honda mtx-sh? Liefst zonder te veel aanpassingen. Volgens mij past dat van een ktm sx125 wel aardig


aanpassen moet je altijd. en bij een ktm zitten zijkappen er aan vast dus die zul je eraf moeten zagen dan als je die er niet opwil.
ma van iedere crosser past makkelijk. vaak moet je ze wat inkorten en gaatjes boren.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
mtx-bart 23-11-2008 16:30 Print reply
Posts: 816
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: simon16
[...]


aanpassen moet je altijd. en bij een ktm zitten zijkappen er aan vast dus die zul je eraf moeten zagen dan als je die er niet opwil.
ma van iedere crosser past makkelijk. vaak moet je ze wat inkorten en gaatjes boren.


oke bedankt
 
w0ut3r 23-11-2008 16:57 Print reply

Posts: 1350
hey,

ik wil men demper opnieuw gaan spuiten alleen ik vroeg me af met welke korrel ik hem moet opschuren.??? en moet dit ook met waterproof?
 
www.TheGreenBoxz.nl
Frysk 23-11-2008 17:14 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ikkejw
wat kost ongeveer voor een std morini blok:

nieuwe zuiger
nieuw naaldlager
kop/voetpakkingen

en wat is de slag en boring van zo'n blok?


 
giggitybyte
NilsHonda 23-11-2008 17:28 Print reply

Posts: 306
Jongens ik heb ff een kort vraagje,

Kameraad van mij beweerd dat hij 90 km/h haalt met:

Yamaha DT50x(2008)
Alles orgineel.(inclusief de vertanding)
Hij is alleen ontgrensd

Dit kan toch niet?!
 
Honda's lekken niet, ze markeren alleen waar ze gestaan hebben.
stephan777 23-11-2008 17:29 Print reply

Posts: 7259
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NilsHonda
Jongens ik heb ff een kort vraagje,

Kameraad van mij beweerd dat hij 90 km/h haalt met:

Yamaha DT50x(2008)
Alles orgineel.(inclusief de vertanding)
Hij is alleen ontgrensd

Dit kan toch niet?!


90 op ze teller misschien maar echte zkr weten niet.
 
NilsHonda 23-11-2008 17:30 Print reply

Posts: 306
Nee, dat is toch eerder 75-80?
 
Honda's lekken niet, ze markeren alleen waar ze gestaan hebben.
MarTijn tzr 23-11-2008 17:32 Print reply

Posts: 6970
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NilsHonda
Jongens ik heb ff een kort vraagje,

Kameraad van mij beweerd dat hij 90 km/h haalt met:

Yamaha DT50x(2008)
Alles orgineel.(inclusief de vertanding)
Hij is alleen ontgrensd

Dit kan toch niet?!


ori-vertanding is 11-60, dus lijkt me een beetje sterk.

laat maar

Dit bericht is gewijzigd door MarTijn tzr op 23-11-2008 om 17:32 uur.
 
minder blauw op straat zorgt ervoor dat ik harder gaat!
Jasper Strahiem 23-11-2008 17:39 Print reply

Posts: 1950
Mijn senda wil niet meer goed lopen. Laatst was te grondplaat los getrilt. Nadat ik hem weer vast heb gezet wil die niet meer goed lopen. Je kan hem maar op 1 manier vast zetten, zit geen sleuf in de grondplaat maar gewoon een gat. Je kan de vooronsteking us niet afstellen. Stationair wil die goed lopen. Maar hij wil neit meer dan 5000 toeren maken. Als ik volgas doe valt die meteen uit. Half gas komt die niet over 5000 toeren. Ook komt er om de 10sec ongeveer een stoot lucht uit de uitlaat. Ook word de uitlaat snel warm. Ik zat zelf te denken aan te arm afgesteld. Maar daar heb ik niets aan gedaan, alleen is het wel een stuk kouder geworden. Zou het aan de ontsteking kunnen liggen of is het echt afstelling
 
Make the most of now
crossgek - Forum en Sales Moderator 23-11-2008 17:53 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jasper Strahiem
Mijn senda wil niet meer goed lopen. Laatst was te grondplaat los getrilt. Nadat ik hem weer vast heb gezet wil die niet meer goed lopen. Je kan hem maar op 1 manier vast zetten, zit geen sleuf in de grondplaat maar gewoon een gat. Je kan de vooronsteking us niet afstellen. Stationair wil die goed lopen. Maar hij wil neit meer dan 5000 toeren maken. Als ik volgas doe valt die meteen uit. Half gas komt die niet over 5000 toeren. Ook komt er om de 10sec ongeveer een stoot lucht uit de uitlaat. Ook word de uitlaat snel warm. Ik zat zelf te denken aan te arm afgesteld. Maar daar heb ik niets aan gedaan, alleen is het wel een stuk kouder geworden. Zou het aan de ontsteking kunnen liggen of is het echt afstelling


liep hij wel goed voor je hem vaszette ?

of liep hij niet goed -> kwam je erachter dat de grondplaat loszat -> grondplaat aangedraait -> helpt niet >?
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
ikkejw 23-11-2008 17:57 Print reply

Posts: 9886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ikkejw
wat kost ongeveer voor een std morini (gilera) blok:

nieuwe zuiger
nieuw naaldlager
kop/voetpakkingen

en wat is de slag en boring van zo'n blok?


 
Preserve nature - Always wear a helmet
DerbiSMracing 23-11-2008 18:29 Print reply
Posts: 171
Ik heb een vraagje ik zie heel veel derbi's die nog een soort van scooter acherspatbordje op de achterbrug hebben is dat idd een scooter achterspatbord of ..... en war haal je zoiets
 

Dit topic is 94923 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 86 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 85, 86, 87 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved