Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "kleine vragen" topic - deel 34

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 993 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #52834 - "kleine vragen" topic - deel 34
Pagina 80 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 79, 80, 81 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 94939 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Ice Ap rs50 19-11-2008 23:55 Print reply

Posts: 7149
wat is het verschil tussen HPI 04 en 06?
 
GTI - GTD - BMW
Niek de Wildt 20-11-2008 8:50 Print reply
Posts: 7168
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ice Ap rs50
wat is het verschil tussen HPI 04 en 06?


kleine veranderingen in de curve, niks bijzonders.
de onderdelen zijn uitwisselbaar, en je moet de handleiding van 2004 gebruiken.
 
Frysk 20-11-2008 12:38 Print reply

Posts: 34930
Ik kan m'n NS1 (zonder mijn cilinder en carb en ontsteking) ruilen tegen een Yamaha YZ125 (1986) Maar daar is de powervalve van kapot



De niet mijn NSR250 NS1 maar die andere NS1
 
giggitybyte
crossgek - Forum en Sales Moderator 20-11-2008 14:30 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
Ik kan m'n NS1 (zonder mijn cilinder en carb en ontsteking) ruilen tegen een Yamaha YZ125 (1986) Maar daar is de powervalve van kapot



De niet mijn NSR250 NS1 maar die andere NS1


met powervalve mis je vermogen in middengebied (40%)
je topvermogen blijft gewoon gelijk.

alleen is zown bouwlandcrosser niet zoveel meer waard. en je blijft ermee bezig..

maar volgens mij is je ns1 verder ook vrij gaar.

dus ik weet het niet
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
Sypie_Honda 20-11-2008 16:02 Print reply

Posts: 13830
ik zou het niet doen.

maat van me had ook altijd een YZ ook uit ongeveer dat bouwjaar, er is altijd wat mee.
en het kan van alles wezen met die powervalve. en zonder rijd het echt klote.

je kan beter wat langer door sparen en een goeie halen.

hier in de buurt staat trouwens nog een mooie RM 250 uit 1990. erg net ding nog. is nog maar 1x een nieuwe zuiger in gekomen.
weet zo niet wat die kost, wil anders wel even vragen?
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
Frysk 20-11-2008 16:05 Print reply

Posts: 34930
hmm bedankt, dus jullie zeggen dat ik het beter niet kan doen
want die YZ heeft toen de tijd wel een nieuwe prox zuiger + drijfstang gekregen, na de tijd heeft de powervalve het begeven.

maar toch bedankt, dan doe ik het niet
 
giggitybyte
2t-crosser 20-11-2008 16:49 Print reply

Posts: 756
probeer ik net mijn brommer te starten hoor ik na een paar keer een keiharde knal een sort hele harde "floep". Hij vonkt normaal.
Heb hiervoor de tank schoongemaakt met water want er zat veel vuil in.
Heb alles er uit laten lopen en daarna laten opdrogen.
 
StefMT5 20-11-2008 17:08 Print reply
Posts: 70
Hallo,
Ik wil een noppenband op mijn mt5 leggen met standaard achterbrug. Past deze band met maat 90/100-16?

http://www.motocross...virtuemart/Itemid,1/


Alvast bedankt
 
markhispania3 20-11-2008 17:17 Print reply

Posts: 1971
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 2t-crosser
probeer ik net mijn brommer te starten hoor ik na een paar keer een keiharde knal een sort hele harde "floep". Hij vonkt normaal.
Heb hiervoor de tank schoongemaakt met water want er zat veel vuil in.
Heb alles er uit laten lopen en daarna laten opdrogen.


lekke kop/voetpakking of een slecht afsluitende uitlaat.
 
mtxsh-jeroen 20-11-2008 17:19 Print reply

Posts: 162
hee,

ik heb een nieuwe koplampunit met 2 halogenen spots erin, kan ik deze gewoon parralel over mijn accu schakelen?

gr jeroen
 
Han-RS50 20-11-2008 17:26 Print reply

Posts: 259
Iemand ervaring met dit uitlaatje? http://www.josdijkma...d&productId=5392

i.v.m geluid en dergelijke..
(Aprilia RS origineel)

Royal Club bedankt!

Dit bericht is gewijzigd door Han-RS50 op 20-11-2008 om 17:30 uur.
 
Royal Club 20-11-2008 17:28 Print reply

Posts: 60390
loopt wel leuk, geluid was niet zo heel hinderlijk dacht ik
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
-TimP- 20-11-2008 17:29 Print reply

Posts: 1836
Nogsteeds problemen met mij nsr.

Hij wil niet meer als 10k toeren maken.
Verder loopt die goed.


al nieuwe ontsteking geprobeert, nieuwe bougi, nieuwe bobine, ander membraan, andere carb, zonder uitlaat en andere cdi.
Wat kan het zijn?

Hier een filmpje.
Loop wel wat hoog stationair, geen valse lucht.
en rond 6k niks aan de hand, doe ik zelf(A)
http://www.youtube.com/watch?v=82igsUde-u8

Dit bericht is gewijzigd door -TimP- op 20-11-2008 om 17:35 uur.
 
zxr club zx6r 2003
Menu2t 20-11-2008 17:32 Print reply

Posts: 2815
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -TimP-
Nogsteeds problemen met mij nsr.

Hij wil niet meer als 10k toeren maken.
Verder loopt die goed.


al nieuwe ontsteking geprobeert, nieuwe bougi, nieuwe bobine, ander membraan, andere carb, zonder uitlaat.
Wat kan het zijn?

Hier een filmpje.
Loop wel wat hoog stationair, geen valse lucht.
en rond 6k niks aan de hand, doe ik zelf(A)
http://www.youtube.com/watch?v=82igsUde-u8



Ik heb het wel een keer meegemaakt dat hij niet meer dan 7k wilde draaien. Dit was toen de krukaskeering valse lucht hapte. Maar zo te zien heb je alleen nog geen andere cdi geprobeerd? En wat voor bougi heb je erin zitten?
 
NSR Supersprint special!
-TimP- 20-11-2008 17:36 Print reply

Posts: 1836
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Menu2t
[...]



Ik heb het wel een keer meegemaakt dat hij niet meer dan 7k wilde draaien. Dit was toen de krukaskeering valse lucht hapte. Maar zo te zien heb je alleen nog geen andere cdi geprobeerd? En wat voor bougi heb je erin zitten?


ja ook andere cdi, vergeten bij te zetten.
Uhm geen standaart bougi omdat het ene getuned 70cc is.
ngk bse9 dacht ik.
 
zxr club zx6r 2003

Dit topic is 94939 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 80 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 79, 80, 81 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved