Ice Ap rs50 |
19-11-2008 23:55 |
 Posts: 7149 |
wat is het verschil tussen HPI 04 en 06?
|
|
GTI - GTD - BMW |
|
Niek de Wildt |
20-11-2008 8:50 |
Posts: 7168 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Ice Ap rs50
wat is het verschil tussen HPI 04 en 06?
kleine veranderingen in de curve, niks bijzonders.
de onderdelen zijn uitwisselbaar, en je moet de handleiding van 2004 gebruiken.
|
|
|
|
Frysk |
20-11-2008 12:38 |
 Posts: 34930 |
Ik kan m'n NS1 (zonder mijn cilinder en carb en ontsteking) ruilen tegen een Yamaha YZ125 (1986) Maar daar is de powervalve van kapot
De niet mijn NSR250 NS1 maar die andere NS1
|
|
giggitybyte |
|
crossgek - Forum en Sales Moderator |
20-11-2008 14:30 |
 Posts: 10560 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Frysk
Ik kan m'n NS1 (zonder mijn cilinder en carb en ontsteking) ruilen tegen een Yamaha YZ125 (1986) Maar daar is de powervalve van kapot
De niet mijn NSR250 NS1 maar die andere NS1
met powervalve mis je vermogen in middengebied (40%)
je topvermogen blijft gewoon gelijk.
alleen is zown bouwlandcrosser niet zoveel meer waard. en je blijft ermee bezig..
maar volgens mij is je ns1 verder ook vrij gaar.
dus ik weet het niet
|
|
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning |
|
Sypie_Honda |
20-11-2008 16:02 |
 Posts: 13830 |
ik zou het niet doen.
maat van me had ook altijd een YZ ook uit ongeveer dat bouwjaar, er is altijd wat mee.
en het kan van alles wezen met die powervalve. en zonder rijd het echt klote.
je kan beter wat langer door sparen en een goeie halen.
hier in de buurt staat trouwens nog een mooie RM 250 uit 1990. erg net ding nog. is nog maar 1x een nieuwe zuiger in gekomen.
weet zo niet wat die kost, wil anders wel even vragen?
|
|
wat niet kan is nog niet uitgevonden. |
|
Frysk |
20-11-2008 16:05 |
 Posts: 34930 |
hmm bedankt, dus jullie zeggen dat ik het beter niet kan doen 
want die YZ heeft toen de tijd wel een nieuwe prox zuiger + drijfstang gekregen, na de tijd heeft de powervalve het begeven.
maar toch bedankt, dan doe ik het niet
|
|
giggitybyte |
|
2t-crosser |
20-11-2008 16:49 |
 Posts: 756 |
probeer ik net mijn brommer te starten hoor ik na een paar keer een keiharde knal een sort hele harde "floep". Hij vonkt normaal.
Heb hiervoor de tank schoongemaakt met water want er zat veel vuil in.
Heb alles er uit laten lopen en daarna laten opdrogen.
|
|
|
|
StefMT5 |
20-11-2008 17:08 |
|
markhispania3 |
20-11-2008 17:17 |
 Posts: 1971 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: 2t-crosser
probeer ik net mijn brommer te starten hoor ik na een paar keer een keiharde knal een sort hele harde "floep". Hij vonkt normaal.
Heb hiervoor de tank schoongemaakt met water want er zat veel vuil in.
Heb alles er uit laten lopen en daarna laten opdrogen.
lekke kop/voetpakking of een slecht afsluitende uitlaat.
|
|
|
|
mtxsh-jeroen |
20-11-2008 17:19 |
 Posts: 162 |
hee,
ik heb een nieuwe koplampunit met 2 halogenen spots erin, kan ik deze gewoon parralel over mijn accu schakelen?
gr jeroen
|
|
|
|
Han-RS50 |
20-11-2008 17:26 |
 Posts: 259 |
Iemand ervaring met dit uitlaatje? http://www.josdijkma...d&productId=5392
i.v.m geluid en dergelijke..
(Aprilia RS origineel)
Royal Club bedankt!
Dit bericht is gewijzigd door Han-RS50 op 20-11-2008 om 17:30 uur.
|
|
|
|
Royal Club |
20-11-2008 17:28 |
 Posts: 60390 |
loopt wel leuk, geluid was niet zo heel hinderlijk dacht ik
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
-TimP- |
20-11-2008 17:29 |
 Posts: 1836 |
Nogsteeds problemen met mij nsr.
Hij wil niet meer als 10k toeren maken.
Verder loopt die goed.
al nieuwe ontsteking geprobeert, nieuwe bougi, nieuwe bobine, ander membraan, andere carb, zonder uitlaat en andere cdi.
Wat kan het zijn?
Hier een filmpje.
Loop wel wat hoog stationair, geen valse lucht.
en rond 6k niks aan de hand, doe ik zelf(A)
http://www.youtube.com/watch?v=82igsUde-u8
Dit bericht is gewijzigd door -TimP- op 20-11-2008 om 17:35 uur.
|
|
zxr club zx6r 2003 |
|
Menu2t |
20-11-2008 17:32 |
 Posts: 2815 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: -TimP-
Nogsteeds problemen met mij nsr.
Hij wil niet meer als 10k toeren maken.
Verder loopt die goed.
al nieuwe ontsteking geprobeert, nieuwe bougi, nieuwe bobine, ander membraan, andere carb, zonder uitlaat.
Wat kan het zijn?
Hier een filmpje.
Loop wel wat hoog stationair, geen valse lucht.
en rond 6k niks aan de hand, doe ik zelf(A)
http://www.youtube.com/watch?v=82igsUde-u8
Ik heb het wel een keer meegemaakt dat hij niet meer dan 7k wilde draaien. Dit was toen de krukaskeering valse lucht hapte. Maar zo te zien heb je alleen nog geen andere cdi geprobeerd? En wat voor bougi heb je erin zitten?
|
|
NSR Supersprint special! |
|
-TimP- |
20-11-2008 17:36 |
 Posts: 1836 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Menu2t
[...]
Ik heb het wel een keer meegemaakt dat hij niet meer dan 7k wilde draaien. Dit was toen de krukaskeering valse lucht hapte. Maar zo te zien heb je alleen nog geen andere cdi geprobeerd? En wat voor bougi heb je erin zitten?
ja ook andere cdi, vergeten bij te zetten.
Uhm geen standaart bougi omdat het ene getuned 70cc is.
ngk bse9 dacht ik.
|
|
zxr club zx6r 2003 |
|